Wszystko o:

zdrada kontrolowana

Zdrada kontrolowana

śledzić, to przekroczę granicę szaleństwa, które mnie całkowicie pochłonie.  Bardzo wybuchowa mieszanka, zazdrość połączona z poczuciem winy. Szaleństwo, którego nie potrafiłem kontrolować.   Przewalając internet, przeglądając fora, blogi i strony poświęcone zdradzie, trafiłem na termin zdrada

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 9 Jakiego penisa ma jej kochanek?

! Wielkość kutasa kochanka jest w końcu kluczowym aspektem cuckoldingu, przynajmniej dla rogacza. Mój kutas w tej chwili znów stał - tak działały na mnie rozmowy z żoną o zdradzie kontrolowanej. - Bo wiesz, chciałbym abyś poczuła w sobie dużego kutasa, takiego który dotrze w Tobie tam gdzie ja nie potrafię

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 6 Fantazje mojej żony i Jego

rozmawiacie! To jest dopiero nie fair wobec mnie - Twojego męża! Jeśli mamy myśleć o zdradzie kontrolowanej to musi się to wszystko opierać o zaufaniu! Rozumiesz! Chce wiedzieć o czym rozmawialiście. Chce i muszę to wiedzieć! - Zrozum że nie jest mi łatwo o tym mówić... - powiedziała Marta - krępuje mnie

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz.1 Urodziny

chwili Marta powiedziała: - 8220 Co chcesz mi przez to powiedzieć? Że chcesz abym to naprawdę zrobiła? Dotąd myślałam, że to tylko fantazja... 8221 . - Ton jej głosu nie bardzo mi się podobał... Jakiś czas temu o czym pisałem na blogu rozmawialiśmy na temat zdrady kontrolowanej, więc zakładałem, że

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 15 Wyjazd Zaufanie

o tym pisała. To wprowadziło wiele, bardzo wiele wątpliwości w nas, dotyczących zdrady kontrolowanej. Sytuacja się komplikowała. Raz tego chciałem, innym razem gdy myślałem ile mam do stracenia - bałem się i nie chciałem aby do tego doszło. Oboje zapewnialiśmy się o tym że się kochamy, że

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 14 Śledztwo - dzień czwarty

. Wieczorem natomiast kochaliśmy się z Martą, szepcząc sobie różne rzeczy dotyczące zdrady kontrolowanej. Oczywiście Ona nie wiedziała, że ja już wiedziałem kim On jest - nie mogłem się z tym zdradzić, bo wtedy by się dowiedziała, że złamałem jej hasło do poczty i gg. 65279

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 4 Rozczarowanie

Co innego zdrada KONTROLOWANA, a co innego zwyczajna zdrada za plecami i bez wiedzy partnera. Co prawda tłumaczyłem to sobie że to tylko rozmowy o podtekście erotycznym, nic nie znaczący flirt, to tylko słowa - jak mówiła moja żona. A co jeśli to nie były tylko słowa? Co jeśli ona był nim

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 8 Super sex

naprawdę ostre rżnięcie! Często ona wtedy wykrzykiwała coś na temat zdrady kontrolowanej... To było cudowne. 65279 W momentach gdy pomyślałem sobie, co bym czuł gdyby rzeczywiście się z NIM spotkała - uderzała mi krew do głowy, dosłownie! Serducho zaczynało bić szybko, ciśnienie rosło, w głowie

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 3 Rozmowy o NIM

ona chce już się z nim spotkać... 65279   Ciąg dalszy nastąpi... Wszystkie notki pt. żona zgodziła się na zdradę znajdziesz TUTAJ .

Małżeńska przygoda 2 - Zaczynamy naszą opowieść

. Dzięki temu, oboje z żoną, poczuliśmy się luźno i mieliśmy wrażenie, że zostaliśmy zaakceptowani przez pozostałe towarzystwo. A cel był wiadomy: kontrolowana zdrada ? małżeńska - oddanie siebie i swojej drugiej połowy w wir namiętności innej kobiety i innego mężczyzny. Mieliśmy zamiar uczestniczyć w

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 11 Śledztwo - dzień pierwszy

metody. 65279 Ciąg dalszy nastąpi... Wszystkie notki pt. żona zgodziła się na zdradę znajdziesz TUTAJ .

Definicja: cockold

W zdradzie kontrolowanej jest wiele ról, pojęć. Najbardziej popularne jest pojęcie cockold. Na tyle znane, że doczekało się wpisu w Wikipedii: https: en.wikipedia.org wiki Cuckold 65279 Cockold czyli Rogacz, zdradzany mąż. Jeśli jakiś facet rżnie twoją żonę to jesteś rogaczem, nieważne, że

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 5 Nagie fotki dla NIEGO

. Marta zapytała czy ma zacytować. Potwierdziłem. Powiedział: 8220 Jesteś super, chciałbym cię pieprzyc przez całą noc 8221 . Ja oczywiście od razu miałem wzwód gdy to usłyszałem. A gdy się podniecałem to moje obawy związane ze zdradą znikały, ustępując znów miejsca podnieceniu. Zaproponowałem, aby

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 7 Cuckoldowa wirówka

Z jednej strony, jako rogacz powinienem się cieszyć, że moja żona jest tak otwarta na zdradę, taka HOT, ale z drugiej... chyba chciałbym poczuć, że ona też się tego obawia. Że obawia się co będzie dalej, gdy już będzie 8220 po 8221 . Chciałbym poczuć jej niepewność i troskę. A nie czułem tego

Pragnienia żony - część 5 Więcej, więcej!

Poprzednio: Część 4 Leżała na łóżku, wciąż z opaską na oczach. Słyszała jak mężczyzna wyszedł z sypialni. Odpoczywała dysząc, naga. Miała ściśnięte nogi, dlatego, że trochę obawiała się, że ktoś jeszcze będzie chciał ją rżnął. Czuła się zerżnięta jak nigdy i na razie nie miała ochoty na więcej. Cz

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz.2 Kac

moje pytanie odpowiedziała, że też tego chce. Zaczęliśmy się kochać. Jak szaleni!   Ciąg dalszy nastąpi... Wszystkie notki pt. żona zgodziła się na zdradę znajdziesz TUTAJ . 65279 65279

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 12 Śledztwo - dzień drugi

wypadek skopiowałem sobie tę listę. Niebawem Marta wróciła z pracy - jak ten czas szybko leci... 65279 Ciąg dalszy nastąpi... Wszystkie notki pt. żona zgodziła się na zdradę znajdziesz TUTAJ .

Cockold - historia internetowa nr 2

Ten blog nie powinien zniechęcać do cockoldu, ale warto też pamiętać, że są też historie ludzi, którzy nie są gotowi na zdradę kontrolowaną. Historia internetowa nr 2 czyli jak nie jesteś pewien to się nie pchaj w takie rzeczy. Ciekawostka - historia z punktu widzenia kobiety! ja wam mogę

Na czacie

OGIER_Z_FOTO: czesc para_lub_pan_: czesc OGIER_Z_FOTO: jestescie para czy tez jestes kobieta czy co bo nie zabardzo po niku wiem lt icon_lol gt OGIER_Z_FOTO: ?? para_lub_pan_: para! OGIER_Z_FOTO: szukacie moze faceta ?? lt icon_smile1 gt OGIER_Z_FOTO: skad jestescie ?? OGIER_Z_FOTO: lt icon_smi

Dupa dnia

QQQQQQQ QQXXX*QQQ   QQQQ QXXXXXX**QQQQXXX**Q    QQQQQQQQ X* *XXXXXXXXXXQQQQQ..QQQQQQQ ****** ****XXXXXXXXXXXXXXX*QXXQ ********X X**XXXXXXXXXXXXXXX**QXXQ *** **XXXXXXXXXXXXXXXX**QXXQ ** **XQQXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX*QXXQ * XX*QMMMQQ QXXXXQQQQ QQQQ*XXXQXXQ XXXQ*** ***Q*XXXXXXXX

Pragnienia żony - część 3 Młodość

Poprzednio: Część 2 Minęła dłuższa chwila. L. wciąż dotykała się, chowając łono pod kołdrą. Nie mogła przestać się onanizować. Dawno nie była, tak długo, w stanie mocnego podniecenia. Czuła, że za chwilę wszystko się zmieni. Zostawi za sobą marzenia, a wejdzie w świat doznań. Nie wiedziała nawet j

Pragnienia żony - część 4 Byk

Poprzednio: Część 3 Tak. Zostawił swoją kobietę już nie na obciąganie, lizanie cipki, ale na prawdziwe pierdolenie. I z tego co zrozumiała, nie będzie to zwykły kochanek, ale jakiś wspaniały facet z niesamowitym członkiem. Czuła się jak młoda dziewczyna, która zostanie rozdziewiczona. Nie wie co

Kobieta też człowiek

W poprzednim poście napisałem o tym, że zazdrość o kobietę to czynnik hamujący w zdradzie kontrolowanej. Gdy przeskoczymy tę barierę sprawa staje się prostsza. Chorobliwa zazdrość często wiąże się z tym, że swoją kobietę traktujemy jako swoją własność, która nie ma własnych potrzeb, ale musi

Byk dnia

, takich jak rogaczenie lub bycie rogaczonym, sformułowania zdrada kontrolowana oraz określenia zespół prowokowanej zdrady w skrócie ZPZ którego autorem jest Zbigniew Lew Starowicz. Mężczyzna w takim związku określany jest jako rogacz, jego partnerka jako hot wife a partner - kochanek, jako byk , ogier

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 2 by taureaunegro 65279 65279

Autor opowiadania: taureaunegro 65279 65279 Poprzedni odcinek: 1. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-1-by.html 65279                             Za oknem było już całkiem jasno, sąsiedzi z bloku obok chyba jedli śniadanie, bo doleciał do mnie zap

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 5 by taureaunegro 65279 65279 65279 65279

Autor opowiadania: taureaunegro 65279 65279 65279 65279 Poprzednie odcinki: 1. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-1-by.html 65279 2. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-2-by.html 65279 3. http: gry

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 3 by taureaunegro 65279 65279 65279

Autor opowiadania: taureaunegro 65279 65279 65279 Poprzednie odcinki: 1. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-1-by.html 65279 2. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-2-by.html 65279                     

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 4 by taureaunegro 65279 65279 65279 65279

Autor opowiadania: taureaunegro 65279 65279 65279 65279 Poprzednie odcinki: 1. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-1-by.html 65279 2. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-2-by.html 65279 3. http: gry

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 7 by taureaunegro 65279

Autor opowiadania: taureaunegro 65279 65279 65279 65279 65279 65279 Poprzednie odcinki: 1. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-1-by.html 65279 2. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-2-by.html 6527

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 6 by taureaunegro 65279

Autor opowiadania: taureaunegro 65279 65279 65279 65279 65279 Poprzednie odcinki: 1. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-1-by.html 65279 2. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-2-by.html 65279 3. ht

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 9 by taureaunegro 65279

Autor opowiadania: taureaunegro 65279 65279 65279 65279 65279 65279 65279 65279 Poprzednie odcinki: 1. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-1-by.html 65279 2. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek

9 cyfr

Zaprosiłem ją do domu, gdy moja żona była na zakupach. Wiedziałem, że zakupy, to minimum dwie godziny szwędania się po sklepach plus dojazd czyli praktycznie całe mam popołudnie wolne. Mój przyszły gość to kobieta, która odpowiedziała kiedyś na moje ogłoszenie z netu. Przedstawiała się jako uległa

Stary sąsiad wypierdolił mu żonę

  Opowieści internetowe są niezwykłe. Czytam je z przyjemnością, bo wiem, że życie jest pełne takich historii... Pisownia oryginalna, nie chce mi się po nieuku poprawiać. Tłustym drukiem - to moje zaznaczenia. Mam 30 lat moja zona 29,od dawna widzialem ze podoba jej sie nasz sasiad z gory,niera

Wolne miejsce: 239.9 KB

I co ja mam zrobić. Zaraz wpadnie ostatnia notka z grafiką miałem jakieś zdjęcia niewykorzystane . A potem przejdę na tryb tekstowy: .:IHHMHHI:.., .IHHI..IIHMMMMHIHHH:.. MHHMHHMMMMMMHMMHMHI::, IHHHMHMHMHHMMMMMMMMMMH::..: MMMMMMMMMHMMMMMMHMMMMMMMMMM: MMMMMMMMMMMMMMMHMMMMMMMMMM,: MM

Hardcorowo...

BMBBBBMMMMMMMMMMBWXYii :,,,,,,,,,,,,,:: +++++iiiittIIIYYYVVVVMXVtti+ :::,,,,,,, MMMMBBMBMMMMMMMBRXYIi ::,,,,,,,,,,,,,:: ++iiiiittIIYYYVVVVVRBVYYtt+ :,,,,,,, MMBBBMMMMMMMMBBBWYYi :::,,,,........,,,:: ++++iiitttIIYYVVVVVXBYYt i+ :,,,,,, BBRBMMMMMMMBMBBWVIt :,,,,,,,....,..,...,:: ++iiiittIIIYYVVV

Małżeńska przygoda 6

Część 5 Grzesiek w tym czasie położył się na plecach I onanizował się. Myślałem, że i on skorzysta z gościnności cipy mojej żony, ale miał inne plany. Arek spojrzał na striptizera i blondynkę. Oni, od kilka ładnych minut, zabawiali się we własnym wąskim gronie.Sylwia leżała na plecach, a Adriano l

Małżeńska przygoda 5

Część 4 Wstałem i poszedłem do żony. Leżała na plecach, więc z łatwością w nią wszedłem. Miała twarz mokrą od lizania cipki. Gdy ją posuwałem, szepnęła mi, że podnieca ją jak liżę kutasy innym facetom i poprosiła bym dał się wyruchać w tyłek. Powiedziała mi, że w restauracji Grzesiek obiecał, że w

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 8 by taureaunegro 65279

Autor opowiadania: taureaunegro 65279 65279 65279 65279 65279 65279 65279 Poprzednie odcinki: 1. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-1-by.html 65279 2. http: grymalzenskie.blox.pl 2013 09 Nietypowa-resocjalizacja-czesc-I-odcinek-2-by.ht

Niespodzianka w sypialni z ciastkiem truskawkowym w tle

Drogi mężu. Mam dla Ciebie niespodziankę w sypialni. - Kto to jest? - Nikt. Możesz zrobić z nią, co chcesz. Nie widzi cię, ale słyszy. Masz okazję spełnić swoje najdziksze marzenia. Jest uległa i potulna. - To dlaczego związana? - Jest nieśmiała, mogłaby się opierać. A tak nie ma możliwości obr

Szukajcie też mniejszych kutasów!

Właśnie dlaczego tylko duże? Małe kutasy są też fajne. A wielu facetów na małe kutasy, więc tym bardziej powinni szukać małych, by dowiedzieć się, że są też inni z małymi. I nie są bynajmniej w mniejszości. Mało, który facet ma kutasa powyżej 17 cm. Mało też ma poniżej 10 cm. Czyli 7 centymetrów i

Porno w grach małżeńskich. Część 1 - Wstęp

Porno to temat szeroki, dobrze  skatalogowany, na zasadzie dla każdego coś fajnego . Przyjrzałem się głównym nurtom w porno pod kątem naszych fantazji, marzeń w małżeńskich igraszkach. Jest sporo tych kategorii. Weźmy takiego redtube. Mamy tutaj: 1. Amateur czyli amatorzy. No to chyba ja z żoną.

Cockold - historia internetowa nr 4

Kolejna historia wnosi trochę optymizmu w spotkania typu cockold. Moim zdaniem, jest pozytywna, bo para, któa tego chciała, była gotowa na to i umiejętnie podeszła do sprawy. Dla mnie wzór do naśladowania. To był klasyczny cuckold , nie trójkąt. Mąż jedynie na samym początku chwilę mnie pieścił

Kochanek

Najpierw stanęliśmy naprzeciw siebie ubrani. Objął mnie i dał mi soczystego całusa w usta. Odwzajemniłem pocałunek. Wsadził mi język do ust i zaczęliśmy się namiętnie całować. Nasze dłonie wędrowały po pośladkach, przytulaliśmy się mocno. Pierwszy wyczułem twardość jego penisa. Grubą i dużą wypukło

Internet jest pełen obciągaczy gejowski weekend

Gdy wchodzę na gejowskie ogłoszenia to rzuca mi się w oczy, ilu facetów myśli o tym co ja - o obciągnięciu kutasa innemu mężczyźnie... Obciągnę porząnie fajnemu! Konkretna odpowiedź i ustawka. Lokal jest. Nie pożałujesz, zajebiście robię pałę. Młodziaki i byczki w pierwszej kolejności  65279

Pragnienia żony - część 2 Okazja

Poprzednio: Część 1 A teraz był późny poranek i leżała przebudzona, pobudzona, gotowa na wszystko. Dotknęła swojej cipki. Była mokra i miękka. Czuła podniecenie. Sięgnęła dłonią pod kołdrę w poszukiwaniu członka swojego mężczyzny. T. spał, miał nabrzmiałe i twarde jądra. Członek już nie był sflacz

Pragnienia żony - część 1 Marzenia

Obiecana niespodzianka poniżej!  Jest to opowiadanie jednego z czytelników . I to już drugie! Pierwsze Małżeńska przygoda jest dostępne po prawej stronie bloga. A nowe będzie publikowane codziennie, w odcinkach . Dzisiaj pierwszy odcinek. Zapraszam do lektury!   L. obudziła się nieoczekiwan

Małżeńska przygoda 3

Część 2 Następnego dnia moja kobieta razem z żoną Grześka poszły na męski striptiz, gdzie gwiazdą wieczoru był Adrian, pseudonim estradowy Adriano 8211 mężczyzna, którego penis był niemal legendarny, jak się później dowiedziałem. A ja miałem przekonać się wkrótce, na własnych oczach, jak obcy f

Małżeńska przygoda 4

Część 3 Wielokrotnie z żoną wyobrażaliśmy sobie, że ja też obciągam kutasa. I teraz była realna szansa, by spróbować jak to jest trzymać chuja w ustach. Lubię kobiety, podniecają mnie i nigdy nie czułem się gejem. Nie mogę sobie wyobrazić, by moim kochankiem został na stałe mężczyzna. Coś jednak c

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 1 by taureaunegro 65279

Autor opowiadania: taureaunegro 65279                     Otworzyłem oczy i przesunąłem ręką po pościeli, była taka chłodna i miękka w dotyku. Zawsze w takiej było mi najwygodniej. Nawet zimą otwierałem okno na noc, o co często się kłóciliśmy. Za oknem było zupełnie ciemno, a budzik nie dzwonił,

12 miesięcy seksu...

W styczniu zimno i chłodno. Warto spędzić czas w sypialni, oddając się dwóm obcym facetom na raz. Ja sobie z chęcią popatrzę na moją żonę, gdy daje im dupy i obciąga kutasy. W lutym długie wieczory, kolejni faceci odwiedzają sypialnię mojej żony. A ja przyglądam się. Co za widoki! Co za faceci!

Cockold - historia internetowa nr 5 i 6

dołącza do nas i też jest zaspokojony.  Zawsze jednak rano po zabawie męża podniecenie na wspomnienie ostatniej nocy jest tak silne że przez cały dzień sie kochamy. Podoba nam sie ten układ. Wszyscy są zadowoleni. 65279 Historia internetowa nr 6 czyli szczepionka na zdradę Pozwoliłem sobie odświeżyć

Przebranie

Mój penis sterczał. Jego żona weszła do pokoju. Miała na sobie maskę, nie widziałem jej twarzy. Ubrana była seksownie, w gorącym skórzanym wdzianku... Ze sterczącą pałą patrzyłem na jej męża. On ubrany tylko w koszulkę też stał z twardym kutasem. Miał dużo grubszego niż mój. Zastanawiałem się co z

Małżeńska przygoda 7 - Zakończenie

Część 6 Tamten wieczór był bardzo udany. Przyznam się szczerze, że do tej pory nie powiedziałem żonie, że nie zauważyła, iż w pewnym momencie, gdy myślała, że ma mojego chuja w cipce ruchał ją inny obcy chuj. I został tam aż do wytrysku. Podniecała mnie myśl, że moja kobieta tak się mocno kurwiła,

Rekord odwiedzin - znowu!

ochotę, by jakiś duży, dobrze obdarzony facet przeleciał mi żonkę. I ona też ma ochotę na taką zabawę... Oczywiście nie będzie to zawsze główny wątek, ale zdrada kontrolowana z innym facetem jest bardzo podniecająca! Tradycyjnie z tej okazji zdjęcie zbliżenia czyli kutas w cipie . Kibicujcie nam, by

Scenariusz na seks według gejowskich ogłoszeń

Poniżej to ogłoszenia z portalu gejowskiego, ale zastanawiam się, że fajnie by było, gdyby na nie odpowiedziała moja kobieta. Podnieca mnie ta myśl. Ogłoszenie nr 1 --------------------- Wyjebię w mordę moim twardym kutasem ze spustem na ryj lub z połykiem i wylizaniem jaj po wszystkim. Ty 28-

Gej

Czasem porozmawiasz, poobserwujesz i wiesz, że ten facet jest gejem. Podoba mi się w gejach ta murzyńska, umęczona melodia. Bo gdy jesteś ileś tam lat uważany za coś gorszego, obrzydliwego, to stajesz się trębaczem z Nowego Orleanu. Geje też mają coś z Żydów, których trzeba przecież także wyplenić

Wielkie kutasy robią wrażenie.

OK, mały penis to nie powód do kompleksu.Są też na świecie kutasy, wielkie, piękne jak dzieła sztuki. Pani mogą je podziwiać, a my zwyczajni faceci po cichu zazdrościć.   Moja kochana żono, pomyśl jak głęboko wszedł by w Ciebie, od tyłu. Jak mocno byś go poczuła.   Wielki, wspaniały. Kobieta pu

Czym jest seks małżeński

Czym jest małżeński seks? To pytanie na które, nie ma jednoznacznej odpowiedzi, bo odpowiedzi może udzielić każde małżeństwo. I ta odpowiedź jest zawsze inna. Weźmy jakieś przykładowe małżeństwo czyli moje. Piętnaście lat. Normalne pożycie seksualne. Załóżmy, że przeciętnie trzy razy w tygodniu upra

Powiększ penisa o 7,5 cm!

Tutaj obiecują powiększanie penisa o 7,5 cm: http: www.xtrasize.pl 65279 65279 !!! Wow! A dlaczego nie o 8,4 cm, albo o 6,9 cm? Sorry, ale mam nadzieję, że nikt w to nie wierzy i nikt nie kupuje tych bzdur. Nie wiem czy to jest szkodliwe dla zdrowia. Mam nadzieję, że nie.Piszą, że to prep

Bardzo fajne ogłoszenie byka

Czasem trafią się w internecie ciekawe ogłoszenia. Nie tylko same parametry, kilka suchych słów, że przerżnę żonę, a ty będziesz patrzył, a potem możesz wylizać . Te poniżej to perełka, bardzo sympatyczne. Sam się zastanawiam, czy nie odpowiedzieć na nie: 65279 Witam. Poznam parę a najlepi

Sobota pracująca

Dzisiaj zostałem sam w domu. Nie ma co robić. Oglądam sobie pornosy, walę konia. Nie chce mi się robić nic więcej. Moja żona musiała pojechać do pracy, mają tam jakiś bilans, czy coś w tym stylu. Ubrała się jak zwykle, w ładną biurową, białą bluzeczkę podkreślającą bujny biust. Do tego spódnica do k

Klucz do mojej męskiej seksualności? weekend gejowski

Samo męskie ciało to za mało. Powinien za tym iść impuls z mózgu. W przypadku gejów jest łatwo. Ich pociągają mężczyźni, oni żyją w świecie, gdzie kobiety nie są obiektem seksualnym. Wzdychają do facetów, patrzą na nich maślanymi oczami. Ja tak nie mam. Serce mocniej bije, gdy rozmawiam z seksowną k

Blowjob okiem fotografa

Kiedy kobieta robi loda, aż się chce... tak, spuścić też, ale najpierw utrwalić ten widok. Nie ma problemu robić samemu nawet filmy, gdy żona, narzeczona, dziewczyna obciąga Ci. Najfajniejsze jednak fotki, są robione przez kogoś z boku. Piękny widok. Rozpala wyobraźnię. Aż się chce stanąć z tyłu

Czarne pogrubia i to mocno!

Gdy moja żona liże innemu kutasa - co wtedy czuję? Oczywiście ogromne podniecenie. Kutas mi stoi. A gdy liże ogromnego i grubego? Wtedy moje podniecenie sięga szczytu. Ach, gdyby to był jeszcze czarny kutas to byłbym najszczęśliwszym mężem na świecie. Dlaczego akurat czarny? Bo wiem, że Murzyni

Czarny kochanek

Najpierw była randka. Miała być zapoznawcza. Nie była. Czarne ciało mężczyzny, jego otwartość, naturalność pozwoliły na coś więcej. Dużo więcej. Gdy się rozebrał, niemal się roześmiała. Był to śmiech naturalny, szczery. Nie mogła uwierzyć swojemu szczęściu. Jego przyrodzenie było ogromne, a samo cia

Jak mężczyźni robią zdjęcia swoim kutasom?

Po pierwsze większość zdjęć kutasów, jakie znajduję w sieci to zdjęcia selfshot . Faceci robią sobie zdjęcia penisów sami, bo... No właśnie dlaczego? Powodów jest pewnie tyle ilu facetów. Nie chce mi się teraz nad tym zastanawiać. Skupię się nad kilkoma sposobami, jakie najczęściej się powtarzają,

W ogrodzie rozkoszy

Wyłoniły się z kwiatów. Początkowo nie skojarzyłem, że są dwie. Nagie, błyszczące ciała były skąpane w promieniach słońca. Pośladki przykuwały wzrok, podświadomie szukałem piersi i obnażonych sutków. Gdy już zauważyłem, że mam przed sobą dwie nagie kobiety, gorąco popłynęło równocześnie mi po podbr

W parku

Spaceruję z żoną w parku. Nagle mój wzrok wędruję w stronę pewnej ławeczki. Oczywiście, moja ukochana dostrzega, ten nagły zwrot w moim postrzeganiu piękna parkowych krajobrazów. - Na co patrzysz, kochanie? - zapytuje. Nie ukrywam nagłego zainteresowania panią. - Raczej na kogo - odpowiadam. -

On posiadł twoją żonę

Gdy żona rozchyla nogi, z mokrą cipą, stoisz gdzieś z boku. Patrzysz na byka. Wielki facet. Ogromny i gruby kutas stoi mu na baczność. Wchodzi na twoją żonę, swojego chuja pakuje prosto do jej pizdy. Twojej żony nie widać. Jego potężne ciało zakrywa ją. Patrzysz na jej nogi, rozrzucone na boki

Gdy nie wystarcza jeden

Gdy jeden nie wystarcza twoja żona sprowadzi sobie dwóch.   Jeden rucha, drugi daje do obciągnięcia. A co, jeśli zbyt szybko skończą? Gdy twoja żona jest wciąż rozgrzana? Wtedy zaprosi jeszcze jednego. We trzech dogodzą twojej żonie. Jednak to za mało. Trzech zaspokojonych, a ona wciąż chce

Cipa

Wulgarne to słowo ta cipa , prawda?. Niby bardziej wulgarne jest słowo pizda , ale jak dla mnie to pierwsze jest dosadniejsze, bardziej oddające kobiecość. Tak jak kutas , bardziej pasuje do określenia członka niż chuj Jej odmiany to cipka, cipsko. Lubię to słowo. Kojarzy mi się z mokrą cipą m

Lodzik

Mam ochotę, by żona zrobiła loda. Jeden warunek: chcę, by zrobiła loda innemy. Niech włoży sobie kutasa, obcego faceta, niech ssie go, liże. Niech obciąga długo, namiętnie, obślini go całego. Wyliże jaja. Chcę zobaczyć jak będzie rytmicznie poruszać głową. A on niech wytryśnie jej w ustach, przytrzy

Amateur - internetowe strony

Amatorski seks. Brzmi zabawnie. Od kilkunastu lat uprawiamy seks, więc co z nas za amatorzy. Robiliśmy to z przodu, z tyłu, z boku. Ona na mnia, ja na niej. Na leżąco, siedząco, stojąco. W sypialni, w kuchni, w łazience. W wannie, pod prysznicem. Był i seks klasyczny i analny. Oralny, łącznie z głę

Męskie stereotypy

kpina z jego męskości. On z takim trudem zdobył kobietę, a teraz ktoś bierze jak swoje? Niewyobrażalne, prawda? Rozumiem ten tok myślenia, nie jest mi obcy. Sam zdradę traktowałem na równi z seksem. Był czas, że nawet myśl, że na mojej kobiecie leżał kiedyś inny facet, że jej wkładał penisa do pochwy

Cockold - historia internetowa nr 1

W poprzednim wątku podałem linka do ciekawej dyskusji. Myślę, że jest na tyle ciekawa, że kilka wpisów skopiuję na tego bloga i zobrazuję kilkoma zdjęciami. Mam nadzieję, że autorzy się nie obrażą, a ja będę miał pikantne historie w zasięgu dłoni, jak to się mówi. Historia internetowa nr 1 - czyl

Najkrótszy blog o penisie

http: shortpenis.blox.pl html 65279 -  Mały penis to spaprane życie Jeden wpis 65279 Dobra, bez zbędnych wstępów... Mam małego kutasa. Zdecydowałem się na ten swoisty coming out na fali popularności tychże coming outów. Wprawdzie większość przyznaje się do swoich skłonności homoseksualnych

300 tagów

trójkąt twardy chuj tyłek umięśniony uśmiech video wagina walenie walenie konia w buzi w dupę whore wieczór wielki chuj wielkie cycki wielki facet Wielki kutas wioletka wygolony kutas wyjście wytrysk wyznania wzwód zabawy zamiana zaufanie zazdrość zdjęcia zdjęcie zdrada znaczki związana żart żona 65279

Zwyczajne kutasy

My, rogacze, szukamy jakiś wielkich, grubaśnych kutasów dla swoich żon. A może zamiast tego zapytać je czy nie wolałyby np. trzech zwyczajnych kutasów. W końcu im więcej wielbicieli tym lepiej. Znalazłem kilku kandydatów. Może nie są gigantami, ale są to bardzo męskie i apetyczne penisy. Zapraszam

Prosta i skuteczna przyjemność - trik seksualny dla pań

Kochane panie, doprowadzajcie od czasu do czasu swoich mężczyzn do orgazmu ręką. Czasem twój chłopak jest napalony, a ty nie chcesz nie możesz uprawiać seksu, nie masz ochoty na oral, czy też anal. Jest rada, by uszczęśliwić mężczyznę. Zdejmij mu majtki, podwiń koszulkę. Doprowadź go do orgazmu,

O weekendzie gejowskim

  Kończy się weekend gejowski na moim blogu. Z braku czasu nie udało się poruszyć tematu seksu analnego, o którym myślę. Nie wiem, czy mi się spodoba, ale chcę go spróbować. Chcę poczuć kutasa w dupie. Chcę, by mnie wyruchał jakiś męski osobnik. Oczywiście, boję się, czy moja wąska dziurka przyjm

Urocza para

Wiem, że ta historia została popstrykana dla kasy. Nie oszukuję się. Mimo to, nie zraża mnie to. Nadal jest urocza i podniecająca... On i ona. Młodzi. Ona piękna, on.. cóż, ma wielki i gruby atut.   Bohaterowie naszej historii... Możemy sobie ich obejrzeć, na początek nagich... Jeśli ktoś chci

Zwyczajna dziewczyna

Ładna buzia, duże brązowe oczy. Włosy o dziwo nie blond. Długie i gęste. Bez makijażu, ale przyciąga wzrok. Niebieska bluzeczka. Dżinsy. Gdybym ją spotkał gdzieś to na pewno zauważył. I na pewno nie pomyślałbym, że zrobi sobie takie zdjęcie. Zrobi . Ktoś jej zrobił. Jakiś czarny, seksowny kochane

Kolejna żona oznaczona jako suka byka

  Zabawa w uległą sukę jest podniecająca. To część zabaw cuckold. Przychodzi do nich, do domu obcy facet, rucha facetowi żonę, spuszcza się jej na twarz. I od teraz kobieta rogacza jest suką byka. Gdy tylko zechce ją, ona z chęcią będzie rozkładać przed nim nogi, otwierać usta. A mąż? Ze stojącą

Kochankowie

Pościel pachnie mężczyznami. Szamoczą się w pościeli, napinają mięśnie, obściskują. Języki wędrują po ciałach, spotykają się w pocałunkach. Pośladki napięte, jaja nabrzmiałe. Członki sztywne, ukrwione. Jeszcze nie wiadomo, kto kogo i jak. Łakną nawzajem męskości, czują wzajemną siłę i pożądanie. Ra

Ku przestrodze

Znalezione na jednym z portali gejowskich: Kilka razy próbowałem spotkać się tymi co to dodają te anonse o treści Coś za coś itp. Raz czytam 18 lat sporcik dresik pała 20cm Patrze na foto które było tu dodane no faktycznie fajny brzuszek , duzy chuj no to zaprosiłem go do domu. Pod adres prz

Tajemnicze zdjęcia od czytelników

Życie jest pełne niespodzianek i czasem potrafi zakręcić nieźle w głowie. Jakiś czas temu dostałem bardzo fajne zdjęcia od pary. Zamieściłem i nie żałuję. Następna porcja z tego samego adresu email jest dosyć tajemnicza. Zdjęcia są piękne, ale już widziane w internecie. Powiem wam, że mnie to bez ró

Rola męża w związku cuckold

Najważniejsze, aby byk dobrze dogodził żonie. Tak, więc pierwsza zasada - nie przeszkadzaj, gdy obcy facet pierdoli twoją żonę. Możesz się przyglądać, jeśli oczywiście zostaniesz zaproszony. Jeśli będziesz miał szczęście to twoja żona, czasem zwróci na ciebie uwagę. A może nawet, uśmiechnie. W

Co podnieca w facecie

Chodzi mi o męskie ciało... Mnie osobiście wiele rzeczy się podoba i trudno jednoznacznie wskazać. Na pierwszym miejscy niezmiennie jest penis. Mój fetysz, marzenie i odwieczna chęć, by obciągać kutasy, doprowadzać je ręką do orgazmu, nadstawić twarz i usta na wytrysk, gdy męski osobnik się onaniz

Młodość

Pierwsze jego pytanie: Ruchał cię kiedyś dwudziestolatek? Uśmiechnąłbym się. Kochany, nikt mnie jeszcze nie ruchał. Ty będziesz pierwszy . Nie wiem czy by mi uwierzył, ale kutasem mnie pragnął. Miał tak dużego chuja, który gdy stał, opadał od ciężaru podniecenia. Pierwsze co zrobiłem to zacząłem

Dbajcie o swój domowy inwentarz!

Szczególnie dbajcie o suki. Gdy suka chce iść na spacer to nie wymawiajcie się meczem w telewizji. Idźcie z nią na spacer. Najlepiej na długi, gdzieś gdzie może dużo pobiegać, pospacerować. A gdy wrócicie ze spaceru... ...na pewno zgłodnieje. I poprosi o swoją porcję karmy. Nakarm ją! Niekt

Połykać czy wypluwać?

Z internetu: od dawna połykam spermę, a mam obecnie 40 lat. Pierwszy raz połknęłam spermę byłemu już chłopakowi jeszcze jako nastolatka. Pierwsze doświadczenia nie były tak satysfakcjonujace jak obecnie. Jesteśmy z mężem małżeństwem już 20 lat i z biegiem czasu postanowiliśy urozaicić nasze dozn

Niewinne marzenie weekend gejowski

Niewinne marzenie, które powinno się spełnić dawno temu. Poznawanie seksualności, gdy się jest młodym. Obserwowanie nagich ciał, brak wstydu w nagości. To co umknęło teraz przeradza się w marzenie o tym, by spotkać się z innym facetem na badanie własnych pragnień. Chciałbym rozebrać się przy nim,

Małżeńskie sex taśmy

Przyznam się bez bicia, że daliśmy się ponieść i nagraliśmy nasze igraszki miłosne. Samo nagrywanie było podniecające. Nie było to proste, bo jak być równocześnie kamerzystą i aktorem? Wyszedł film, kręcony z tzw. ręki. Czyli ciągle skaczący obraz, niewyraźny i ogólnie w jednym planie. A chciałoby

Marzenia w małżeństwie

Na początku jesteś zwykłym zakochanym facetem i marzenia same się realizują. Uprawiasz seks tak często, jak żaden singiel, choćby miał kobietę co weekend. Noce są gorące. Potem myślisz o innych kobietach, a wtedy okazuje się, że twoja żona myśli o innych facetach. Dzielicie się tym i ją zaczynają p

Przedruk świetnej notki o wielkim kutasie

Czasem w necie można przeczytać coś ciekawego: http: milosniczka35.blox.pl 2010 02 Ten-z-wielkim-kutasem.html 65279 Ten z wielkim kutasem Kilka lat temu spotkałam zajebistego człowieka. Słuchał dobrej ostrej muzyki jak ja. Miał tyle lat co ja i miał olbrzymiego kutasa. Spotykaliśmy się

Oral

Wyciągnął kutasa. Zapach uderzył wprost w jej nozdrza. Duży, mokry chuj. Mokra cipka zapragnęła go dla siebie. Jeszcze nie. Najpierw wypełnijmy jego pragnienia. On chce, byś go possała. Ssij tego kutasa. Ssij. Liż go, włóż do ust. Całego, głęboko. Gorący chuj w ustach. On też czuje, twój język, wi

Kluczem jest kutas? weekend gejowski

Kutas. To jest prawdziwy klucz do mojej fascynacji mężczyznami. Bez niego nie było by tego weekendu gejowskiego. Czasem zastanawiam się, że jestem pośrodku kobiet i gejów. Prawdziwy odrzutek, poza wszelką klasyfikacją. Kobiety i geje kochają mężczyzn, myślą o nich w sposób mi obcy. Jak wspomniałem w

Weekend gejowski zakończony

Mam niedosyt. Może dlatego, że kutas mi stoi, a ja w ustach nie posmakowałem żadnego chuja, moja dupa wciąż jest ciasna i nierozdziewiczona? Mam też satysfakcję, że nie wstydzę się swoich pragnień. Ciekawe jak byście przyjęli weekend lesbijski w wykonaniu jakiejś kobiety - blogowiczki? Podejrzewam

Znalezione blogi:

Zdrada Kontrolowana (rogaczpospolity)
Blog poświęcony problemowi zdrady kontrolowanej mającej miejsce w moim związku i dookoła niego
Wszystko o zdradzie za przyzwoleniem tzw. Cuckoldzie. Będę pisała tu swoje historie i doświadczenia

Miejsca:

Naga (87)
Warszawa (20)
Janów (15)
Adamów (14)
Łyse (12)
Pawłów (10)
Marki (10)
Warta (9)
Moskwa (9)

Firmy:

RUCH (49)
SAP (9)
SKOK (8)
Zono (7)
MIT (7)
DIALOG (5)
Onet (3)
Mieszko (3)
Google (3)
Prochem (2)