Wszystko o:

wyruchaj mnie

Pragnienia żony - część 5 Więcej, więcej!

. Właśnie mnie wyruchał prawdziwy facet. Zrobił to jak nikt inny przed nim. Z przyjemnością dam ci do wylizania moją cipę. Wciąż jest rozdygotana i gorąca. No i mam ochotę na orgazm po takim seksie 8211 odpowiedziała jednym tchem i poczuła jak dopiero teraz, sperma wypływała z jej cipki. Rozchyliła nogi

Małżeńska przygoda 5

wiedział co ma robić. Moja żona, wyruchana przez ćwierć metrowe prącie i z wylizaną cipą leżała. Nabierała sił na dalsze zabawy. Sperma Adriano, została dokładnie przeze mnie zlizana, ale jej pochwa nadal był rozszerzona i gotowa na kolejnego penisa. Arek włożył grubego, żylastego chuja w jej, dopiero co

Zakład.

24. Mam się dać wyruchać? Nie! - protestowała niebieskooka. -Po prostu mnie zaskakujecie. -A kasa? - jej głos stał się bardziej stanowczy. -Jest i kasa. -Dawaj!  Wyjąłem banknoty. -Oto wasze pieniądze. Minęła krótka chwila.  -Chcecie jeszcze?  Ola była rozochocona. -Pewnie. Co mamy robić

To nie ja skradłam niebo

, Julia. W szafie, po lewej stronie jest czerwone pudełko po butach. Tam sprawdź. ... -Mam! Dzięki mamuś. To ja lecę, bo Anka powiedziała, że podjedzie po mnie autem. Nie martw się o mnie, klucze mam - całuję mamę w policzek na pożegnanie. -Uważaj na siebie córeczko i niech Ania też uważa. Tyle

Cuckold oczami kobiety - rozmowa

spojrzał na partnerkę. - Co o tym myślisz? - Nie wiem. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. - Nie myślałaś o tym by kochać się z innym facetem? Ja bym chętnie wyruchał jakąś inną cipeczkę. Kobieta spojrzała na niego z uśmiechem a w środku w dole brzucha poczuła przyjemny skurcz. - Z czego się śmiejesz

Podglądacz. W ramach przeprosin.

. Kinga tylko zerkała na mnie, co raz zachłanniej ciągnąc mi druta.  -Ja naprawdę pokażę wam jak powinien zachować się prawdziwy samiec 8230 hm 8230 o przepraszam 8230 mężczyzna.  Aśka jeszcze raz wcisnęła cycka w moje usta. -No powiedz, chcesz nas wyruchać, co?! -Samiec 8230 mężczyzna 8230

Dziwka

, możesz mnie uderzyć. Zrobiłeś kawał dobrej roboty. Wyruchałeś mnie, że nie mogę się ruszyć. Podnieca mnie twoja siła i nadal jestem w amoku. Ale wtedy. Nie gdy rozmawiamy o nas, gdy patrzysz na mnie z pogardą. Nigdy nie nazywaj mnie dziwką, gdy mną gardzisz. Tylko wtedy gdy jesteś pełen podziwu, jaka

Kolekcji erotyczne pospychają nie tylko w celu wybranych.

powyżej sukienkę i powiedziała: - Poliż mamusi cipeczkę. Ja pochyliłem się nad jej wydepilowaną pizdą jak i również zacząłem ją lizać tudzież Nina zaczęła jęczeć. Po paru chwilach zaczęła się szamotać i powiedziała: - A nie wolisz mnie wyruchać? - Zaiste chciałbym proszę pani - Nina jestem! - wykrzyknęła

Kochanek

szybko i mocno, a on jęczał. Dostałem orgazmu prosto w jego tyłku. Sperma wtrysnęła do środka. Zmęczony wyjąłem chuja z jego dupy, a on obrócił się i stanął na przeciw mnie. Był nagi, uśmiechnięty, a jego wielka pała znowu była twarda. Miał mega wzwód. - Teraz ja cię wyrucham w dupsko - powiedział. Moje

dotyk Gienka

powiedział, więc zniechęciłem się do niego, nie zaglądam tam, niech zgnije. Jedyna różnica między moim siurdakiem, a zakompleksioną babą jest to, że ta ostatnia leczy kompleksy siorbając siury na mieście, a ja co mam zrobić? Kto mnie wyrucha, żebym się poczuł atrakcyjniejszy? Nikt. Poszedłem więc Drogą Czatu

Przebranie

przestała i powiedziała do swojego męża: - Jesteś gotowy. Teraz zerżnij tego palanta. Zrozumiałem, że chodzi o mnie. Obiecałem robić, co mi rozkażą. Niie uśmiechało mi się jednak, by zostać wyruchany przez faceta. Nie jestem gejem, nawet bi. - Odwróć się i pochyl - powiedział jej mąż do mnie. Nie miałem

Mieliśmy iść na wódę

mnie i mrugnęła. -Ciotowaty ten barman 8211 powiedziała, kładąc szkło na stole. -Jak większość barmanów w tym smutnym mieście. -Nie lubisz Wrocławia? -Żadnego miasta nie lubię. -Ty jesteś trochę pojebany 8211 stwierdziła Tamara. -Tak mówią. Milczeliśmy przez kilka minut, ale wcale nie było

ZA TYCH CO ...

- Nie rozumiecie? Chodziło im o to, że z pewnością nikt mnie nie bzyka. Mam to na czole napisane? Takich jak ja nikt nie zalicza, to chyba oczywiste. Wystarczy na mnie spojrzeć i już wszyscy wiedzą lepiej 8222 o ta to dawno mięsa w ustach nie miała 8221 . Co ma niby we mnie przyciągnąć faceta

Melania w raju.

4. Tak mnie wyruchaj. Położyła dłonie na swojej pupci i, szeroko rozwartymi palcami, rozgarnęła pośladki na dwie strony. Kołysałem się, zbliżając i odsuwając twarz.  -Och, jesteś cudowna Melanio! - mamrotałem.  Już po chwili, jej mokra dupeczka, w chłodnych powiewach górskiego wiatru, pokryła

Pragnienia żony - część 3 Młodość

. Tą niespodzianką musi być pewnie ich szef. Przyjdzie i mnie wyrucha? Oby! Myśl o tym była podniecająca. Nie mogła się zdecydować co lepsze - dwa młode ciała czy też chęć poznania jeszcze jednego, nieznajomego ciała. Nowego kutasa! Wciąż jej było mało. Mężczyźni, na pożegnanie, dali do possania swoje

Ten styl.

Od zawsze zastanawia mnie co tak naprawdę pociąga kobiety w mężczyznach. Za chuj nie da się ustalić reguły.  Jednakże pewne prawidłowości da się dostrzec w tym całym nielogicznym świecie kobiet. Bo tak trzeba nazwać przestrzeń w której znajdują się myśli jakie kreują ich mózgi. O ile w ogóle można

Wujek.

.  Odwróciła się na plecy. Wlepiłem wzrok w jej pośladki. -Kurwa mać, Iwona, ja dłużej nie wytrzymam! - jęknąłem jak z bólu.  Śmiała się. -Wytrzymasz, wytrzymasz 8230 -Wiesz co?! Lepiej już teraz mnie dobij, albo daj się wyruchać 65279

dygresja i refleksja

słowa piosenek powinien być dwa razy cudzysłów , doszłam do wniosku, że współczesna muzyka popularna porusza dwie zasadnicze kwestie pierwsza - ja wyrucham ciebie druga - ty wyruchasz mnie wybaczcie chamski język. można użyć synonimów, ale każdy będzie równie niefajny. zdruzgotało mnie to. jako

Ochota na ruchanie

tyłka? Tak, to niezła myśl. Stałbym się suką do jebania. Nie chciałbym być już męski. Marzyłbym, by kutasa zamienić na cipę. Narzędzie do ruchania stałoby się narzędziem do wyruchania. Niezła myśl. Położyć się na plecach i patrzeć jak gruby chuj wchodzi w mokrą pizdę. Jak mnie pierdoli męski facet i

Pragnienia żony - część 2 Okazja

. Nadal jestem napalona. Wyruchasz mnie? - Muszę zająć się ekipą. Chyba, że ekipa zajmie się tobą 8211 zażartował, ale zrobił to tak, że zbaraniała. Wiedziała, że zawsze myślał, by wypożyczyć swój skarb, swoją ukochaną żonę, jakiemuś napalonemu facetowi, ale nigdy nie traktowali tego na serio. A teraz

Środa, 25 sierpnia 2010

.blogspot.com s 19:02 Kiedy umrze Tadeusz Rozewicz? Tak pytam, bo nie wiem czy przed zgonem wyhaczy Nobla?  Nobel   rozewicz 13:27 Klaudia Halejcio w TZG? Nikt nie wie kim jest ta suczka. Oprocz mnie bo sam ja wachalem w Zlotopolskich.  Zlotopolscy   tzg halejcio 65279 13:22 Po

wyruchaj mnie

Rozmyślałem z rana w robocie o przeszłości. Jak człowiek był młody, spontaniczny, nie wahał się wyruchać arbuza, kiedy przyszła mu taka myśl do głowy. No i smutek straszny, że te czasy mijają, bo tak to nic się już nie chce, nawet bloga pisać. Czuję, że krzepnę, że nic nie ma sensu. Nie dla

O księżniczkach, książętach, paziach co to z bajek wyrosnąć się boją.

, kotem się pod nieobecność zajmie, sprawę na mieście załatwi. Jak książę księżniczkę wyrucha i zostawi, to wtedy paź wysłucha, zsolidaryzuje się w twierdzeniu, że książę to chuj i dupek, w rękaw się pozwoli wypłakać, pijaną do dom odprowadzi i kołderką nakryje... ale nie ruchnie. nbsp To jest tak zwany

wsadzaj i wypierdalaj

nie, nie, nie.. tylko cieplutki kaloryferek to zrozumie...... konfident za ścianą oglądał dziś cały dzień telewizję tak, że słyszałem każde słowo lektora. włączyłem mu więc głośno Peję, żeby zrozumiał, że słychać, że przez ścianę słychać. nie minęła godzina, jak była u mnie psiarnia. chyclem nie

Kocham cię.

, że po wspólnej imprezie wrócimy do niego i będziemy się kochać jak szaleńcy. Poniży mnie, zniewoli i wyrucha. Gdy o tym myślę, włosy na ciele stają mi dęba. A po wszystkim zasnę wtulony w niego tak, że będę czuł bicie jego serca. Wszystko płynęło. Byłem pijany i zuchwały, więc przycisnąłem Rena do

Niespodzianka

. - Przygotuj się, chcę cię porządnie wyruchać 8211 powiedział, podając mi tubkę z lubrykantem. Byłem tak zdenerwowany, że trzęsły mi się ręce. Nie myślałem, że Ren tak szybko zorganizuje kolejne spotkanie. - Spokojnie, nie śpiesz się 8211 Yuki uśmiechnął się do mnie, a ja znowu poczułem falę wstydu

3 - Ogień i woda.

tego. Przerażało mnie jego przygnębienie. Czułem, że cierpiał. To nie był Lucifer, jakiego sobie wyobrażałem. Silny, pełen energii, o chorym poczuciu humoru, który opowiadałby o swoich chorych fantazjach, z którym chodziłbym na imprezy, dobrze się bawił i żeby wyruchał mnie jak kurczaka. Jednak był

Piegus c. d. 2

buzi gołego penisa, poznam twój smak, a później, będziesz mnie rżnął bez gumy. Możesz sobie też lizać moją cipkę. Jesteś absolutnym wyjątkiem, doceń to. Antykoncepcyjnie jestem dobrze zabezpieczona. 8221 Ssała i pracowała dłońmi. Potem wszedłem w nią jednym sztosem i porządnie wyruchałem. Leżeliśmy

18 - Wielbiciel kurczaków.

na plecach i nadział kurczaka na sterczącego fiuta. Tak stojącego kurczaka chwycił za skrzydełko i pomachał nim. To był koniec filmiku. Drugi niewiele się różnił od poprzedniego, tylko na stole leżała kaczka. Tym razem ptak miał głowę i pióra. Wziął ją od tyłu, wyruchał, ale dalszy ciąg rozbroił mnie

Dziennik kalendarzowy 2011 - cz.1

szczęśliwymi, albo wręcz przeciwnie 8211 nieszczęśliwymi. Tylko tacy są w stanie wymyślać tak zaowalone, wydumane teorie. 10 stycznia Czy to już spisek ? Czy już wszyscy mnie otoczyli i próbują powiedzieć: 8222 Już czas. To ten moment ! 8221 . Nie tylko ta rozmowa w czwartkowy wieczór. Nie tylko subtelne

To nie ja skradłam niebo, część 2

, Parasol przełyka pięćdziesiąteczkę i odchodzi w stronę kolegów. -Leci na ciebie. 8211 Maja pstryka palcami w moją stronę. -Co? Kto? 8211 śmieję się nieco sztucznie. -Parasol. Chce cię wyruchać. Zresztą wcale mu się nie dziwię, bo jesteś bardzo ładna 8211 z rozbrajającą szczerością mówi do mnie

wyruchaj mnie

ramionami obadarzając mnie sprytnym uśmiechem.  Weszliśmy spowrotem do środka. Fala ciepła jaka we mnie uderzyła sprawiła, że alkohol jaki płnął w mojej krwi spotęgował moc.  Świat nie był już taki sam. Od jakiegoś czasu się zmieniał. Kiedy wymijając ludzi spoglądałam na nich nie czułam się taka obca

Kawiarenka 4

Drzwi lekko zaskrzypiały. Światło odbite od szyby rozbłysło i przez moment odbiło moją sylwetkę w szkle. Oślepiło mnie, nie widziałam, kto wyszedł. Sekundę później odetchnęłam z ulgą. Kawiarenkę opuściła, wciąż trzymając jeszcze ścierkę, ponętna kelnerka. Popatrzyła mi w oczy. Odwzajemniłam

Otwarta, szczera Jola

Cholernie ciężki dzień dziś miałem. Ewka się na mnie wkurwiła bez powodu żadnego. Zazdrość  z jej strony i obawa, że nie będę jej wierny. Dałem ogłoszenie na necie, bo coś tam sprzedawałem,był spory odzew,zapisałem kontakty i zobaczyła jeden dokładnie kobiety z którą wymieniłam kilka esów. Obawia

z pamietnika mojego obecnie 14 letniego syna cd.

jakby byla to odpowiedz na tak...ale zeby Agnieszka nie byla pokrzywdzona ...rzekla Justyna ..to po tym jak mnie wyruchasz to ona chce tez sprobowac zebys ja wyruchal w dupke ,bo ona chce byc jeszcze dziewica dopoki nie dojrzeje do tej decyzji a wiem od moich kolezanek ze duzotak robi zeby bycdziewicami

Gosia3

Chyba nadszedl wreszczie czas aby napisac o finale i moim najwiekszym pragnieniu od lat jakim bylo wyruchanie Gosi. Wiele lat wiele sytuacji i nie bylo okazji oberzec polizac pomacac czy wreszcie zanurzyc kutasa w szparce o ktorej mialem tylko wyobrazenie i mniej wiecej widzac gosie w kostiumie

ROZDZIAŁ 24

, ruchasz , zostawiasz rdquo ja jestem tą dziewczyną , która zostanie wyruchana i zostawiona , rozumiesz ? ndash przez chwilę nie wiedziałam co myśli Messi lecz po chwili on wstał i wybiegł z domu krzycząc bdquo Zabije skurwiela rdquo Z PERSPEKTYWY LEO To co usłyszałem od Pauliny zwaliło mnie z nóg

nabijaczka straganowa

zajebliwego tempa pikania kasjerki, zwykle stoi w miejscu, albo ma przestój, bo coś tam nie da sie wczytać na kasę. W marketach wkurwia mnie generalnie to, że nie muszę sie obawiać złodzieji, czyli kieszonkowców, ale stale obawiam się marketu, który na kazdym kroku chce mnie wyruchać. Bo market pragnie

wyruchaj mnie

mikrofali i wyruchał. Dumałem dalej, bo Tadek nie wychodził z biura, albo mnie upokarza czekaniem, albo Kazek upokarzał go sobą. Myślałem o Dymaczu, czy jest zdesperowana, jak podobno każda stara biurwa, czy stare biurwy jadą w kake, czy musiałbym jednak zainwestować w mikrofalę? A jak Dymacz ma dzieci

O weekendzie gejowskim

  Kończy się weekend gejowski na moim blogu. Z braku czasu nie udało się poruszyć tematu seksu analnego, o którym myślę. Nie wiem, czy mi się spodoba, ale chcę go spróbować. Chcę poczuć kutasa w dupie. Chcę, by mnie wyruchał jakiś męski osobnik. Oczywiście, boję się, czy moja wąska dziurka

Piegus

znieruchomiała. Tym razem na krócej. 8222 Słuchaj, to może wejdę na stół i zrobię striptiz dla całej knajpy? 8222 Nie. Idź do toalety i zdejmij stanik. Daj na luz. Proszę. 8221 Znów patrzyła na mnie z ukosa. Do kibelka poszła z Beatą. 8222 Jura, jeszcze chwila, a wyruchasz ją tu na stole. Masz na nią

Grupowy

spróbowali soczków Ani. Zabawa rozkręcała się dalej, a nam wciąż było mało. Już nie pamiętam kto kręcił następny butelką, ale wypadło na mnie. A zadanie było następujące: quot Musisz dać się wyruchać przez wszystkich jednocześnie quot . To było dopiero zadanie zresztą napisane wcześniej przeze mnie

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 6 by taureaunegro 65279

dzisiaj Seba wyrucha mi żonę. Tamtego dnia nie miałem w ogóle kontaktu z Arkiem, musieliśmy się ciągle mijać. Byłem jednak pewien, że dotrzyma słowa i nie zapomni. Przecież musi!                                                                                                              Po czternastej

ROZDZIAŁ 23

rdquo Jeden z nich podszedł do mnie i powiedział hellip : rdquo -Dobra , koniec tej szopki , jesteśmy twoimi fanami , możesz nam to podpisać ? ndash wydusił cały czerwony -Świry ndash powiedział Ney i zaczął się śmiać razem ze mną Podpisałam wszystkie plakaty i gadżety jakie ze sobą

SEKS Z MŁODSZYM Jaśkiem Blox www.donnakaga.blox.pl

nie ma ochoty na moją cipę, tylko ma kaprys, żeby mnie wyruchać w odbyt.  Na razie wsadził we mnie całego członka i na chwilę się zatrzymał. Mój tyłek już się przyzwyczaił do tego, że przebywa w nim coś tak wielkiego. Opinał się na jego fiucie i czekał na rżnięcie. Jasiek zaczął mnie pieprzyć, czułam

wyruchaj mnie

przy siadaniu. I przy robieniu kupy. Taka moja babska rola, żeby zaspokoić mężczyznę. Który nie ma ochoty na moją cipę, tylko ma kaprys, żeby mnie wyruchać w odbyt.  Na razie wsadził we mnie całego członka i na chwilę się zatrzymał. Mój tyłek już się przyzwyczaił do tego, że przebywa w nim coś tak

Alan i Ludowe Koło Sportowe

, która poczęstowała mnie winem. Zaraz za nią pojawił się jej mąż. Poczułem jak Katrin wibruje na mym udzie. Chyba nie potrzebnie go wyruchałem gdy kradłem ich przepis. Przede wszystkim  za słabo ich związałem. Nagle usłyszałem jak z ust mężczyzny wydziera się krzyk 8211 Pedał! 8211 wszyscy

wyruchaj mnie

wcześniej jednego z rodziny na czujkę, żeby zajął dobre miejsce. Siadłem więc na dwóch krzesłach na raz, ale i tak mi się nie udało w spokoju poniżać się toksycznym żarciem. Ledwie łyknałem dwie suche frytki, a naprzeciw mnie plasnęła biurwa, z uroczym uśmiechem pytając, czy może się dosiąść, bo tu tłok

Dziewczyna znad basenu.

2. Spadła z nieba. Po minucie, jak pijawka przykleiła się do mnie. Trzymała go w dwóch rękach i ocierała o swoją brodę. Co jakiś czas wysuwała język i lizała. Ciągle patrzyła mi w oczy, obserwowała moje reakcje.  -Jestem tu sama. Potrzebuję kutasa. Proszę, wyruchaj mnie.  -Och, dziewczyno, z

en face

doświadczenie? jeśli dam kolesiowi tyle seksu ile będzie potrzebował to czy ja dostanę tyle samo tego, czego ja potrzebuje? okrutnie chce mi sie pierdolić, wiec przy najblizszej okazji to sprawdze. a jesli doświadczenie okaże się klapą to przynajmniej mnie ktoś porucha. albo ja wyrucham kogoś.  w zasadzie to w

Białe wino i Marcin

, puk. Otwieram drzwi, jestem w seksownej koszuli nocnej, włosy oczywiście rozpuszczone, lekko mokre to działa! delikatny zapach na szyi, baaardzo delikatny makijaż rozpierdalają mnie panny, które niby są po prysznicu a wychodzą z pełną tapetą na ryju niby lekko zaspana zapraszam go do środka

Stereotypy o szanowaniu się kobiet.

przykład: profil dziewczyny- Olci- który miałam przyjemność odwiedzić. Pomimo tego, że od 2lat nie logowała się na niego do tej pory znajdą się debilki, które napiszą wulgarny komentarz pod jej nagim zdjęciem. Domyślam się, że żadna nie przeczytała tego, co Olcia napisała w rubryce 8222 O mnie 8221

Roznosi mnie energia?

głowie, myśli hasają jak sarenki po łące chcące być wyruchane przez Jelenia-ogiera.  Niezbyt poetyckie porównanie. No nic, tyle tytułem wstępu, przejdźmy do innej kwestii.   Wiem, że Miałam Karolciu napisać o tym, jak bardzo Cię kocham - ale to powiem Ci prosto w twarz już w czwartek. Ten wpis

część 6

, że on wpatrzony we mnie nie lada się podnieciła co zasugerował jego sterczący fiut... tak dzięki temu wiem ze mnie od razu nie zabiję.... najpierw mnie przerucha... generalnie ma fajnego penisa wiec zabrałam się bez słów za dowiązywanie.. odwiązałam najpierw jedną a potem druga nogę... powoli

Wczesnym rankiem :*

pupci. Gdy był już cały w środku rozpędził się na maksa...     Wyruchał mnie jak sukę...A mnie było zajebiście dobrze....Odlecieliśmy razem dość szybko....   Poleżeliśmy chwilę bo czas było wracać do obowiązków...   Mam coś dla Ciebie...ale otwórz jak wyjdę...buźka, zadzwonię     Koperta na

CHWAŁA MUNDIALOWI

Podsumowanie tygodnia. Tak z grubsza. Bruk nie może zrozumieć, że gostek nie chce jej wyruchać. Zadufana w sobie prukwa. Niestety bidula powinna, jak wiele innych kobiet zrozumieć, że jej czas już minął. Łazi tedy za Nikiem i błaga 8211 zapłodnij mnie. Nie ma nic gorszego niż kobita narzucająca

wyruchaj mnie

, omg quot . I teraz, co mnie martwi. Zośka jaka jest, wszyscy wiemy. Pan jest jej pasterzem. Już pisałem, że jej mąż reklamuje książki o tym, jak się pruć quot w zgodzie z ewangelią quot , a ona sama uważa, że dobry Bóg jest w stanie załatać każdą dziurę. Nadużyciem wydaje się więc dawanie komuś

Z pamiętnika luksusowej dziwki - Walter

mu swój tyłek a on ją pieprzył od tyłu i bił po tyłku. Zakręciło mi się w głowie. I wtedy dotarła do mnie ich rozmowa. - Jesteś lepszy od mojego męża - powiedziała Mirella. - Aż taki jest kiepski w łóżku? - spytał mężczyzna. - Ta mała świnia nie potrafiłaby wyruchać najpłytszej cipy świata, tak ma

PODEJŚCIE PIERWSZE

! 8211 oplotłam go nogami. - Złaźże kobieto! - Miał mnie pan wyruchać! Domagam się ostrego ruchania ale już! - Nnnie no 8211 Krajczek spojrzał na mnie zrezygnowany -  nie wierzę, że to słyszę, pierwszy raz jestem w sytuacji, że baba wręcz domaga się rżniecia, nie trzeba ją o to błagać, nie daje

W życiu nie miałeś takiej babki.

. Hipnotyzowały mnie jej zgrabne uda.  -Wiem, że wyruchałbyś mnie tutaj, na stojąco, ale musisz obejść się smakiem, cieniasie, - rzucała poniżające zwroty.  Byłem co raz bardziej podniecony. Pokiwałem tylko głową.  Znajdowaliśmy się w hotelowym, drogim pokoju. Za jej plecami widoczny był jakiś obraz, stolik i

żywotność kurestwa

dokonanego, który majaczył jako czas właśnie spływajacy na mnie. Dziwaczny korówód wszelkich paskudnych postaci napotkanych w życiu, których skurwysyństwo wobec mnie oraz brak mojej właściwej kontry przestawiał zwrotnice życia na nowe tory, zwykle potwornie zardzewiałe z nieużywania. Czym jest właściwie

Wzruszyła mnie wasza historia

przed kamerami zrobić sam mam kilka teleturniejów na koncie ale to co w owym programie usłyszałem, wbiło mnie w ziemię. Kilka sztuk młodzieży tam było, każdy opowiedział swoją wzruszającą bardzo historię nie staje mi, rodzice nie rozmawiali ze mną o seksie, tata mnie wyruchał i tego typu fragmenty a

23.09 Sobota

i wyruchać, ale... Czyżby chciał mojej aktywności w łóżku? Jak tak, to już za późno... quot , pomyślała. Zaprowadził ją do samochodu. Coz imponowało to, że sam nie wypił ani kieliszka, ale trochę ją to niepokoiło: quot Może to jakiś psychopata? Na trzeźwo mnie zgwałci, a potem potnie na kawałeczki

50 Ways tłumaczenie tekstu piosenki

, nie robi, wciąż jest, nie ma go, teraz się bawię w przeciąganie liny z jego sercem, ponieważ za mną tęskni, nadal mogę go wyruchać i porzucić kiedykolwiek poczuję się rozbrykany, nie ma ryzyka zarażania, bo on nie jest z nikim, ta dziwka na serio myśli, że mnie może zdobyć, jeśli nadal mnie chce

23. września, sobota 1

. - Niepokoi mnie to, że nie czuję się stara, nie wyglądam staro i w ogóle... - Coza poprawiła sobie kwiatek za uchem. Joasia objęła ją: - Niepokoi cię to, że nie łazi za tobą żaden facet? A czego chcesz, skoro mieszkasz z Jonem? Coza zaśmiała się głośno: - Jesteś wstrętną smarkulą, wiesz? Joasia

Eminem Spend Some Time tłumaczenie

czuję sie głupio z powodu gówna dla którego mnie rzuciłaś Nie moge uwierzyć że prawie opusciłem ekipe dla jakiejś głupiej dziwki Mawiałaś że wszystko czego chciałaś ode mnie to żebym był Twój Wszystko czego jakie kiedykolwiek chciałem od Ciebie to zdobyć to co chciałem Jeśli pamiętasz na

wyruchaj mnie

pierwszej randce nie wyruchał, co najwyżej wymacał Najlepsze na smutek jest rozbawienie mnie prawie do łez!   Hmm... Inny miły epizod dnia dzisiejszego to chyba moment, gdy Renata - słynny nie profesjonalny fotograf - robiła mi zdjęcia - a to znaczy, że w najbliższym czasie znów będzie mój ryjek :D

Wiosenny spacer z synem.

, przeplatane innymi, równie niezręcznymi próbami poderwania kobiety na jedną noc. I jak zwykle, faceci są w 100 facetami, czyli po wyruchaniu mnie, uciekają gdzieś w siną dal. Owszem, czasem uda się tego lub innego zatrzymać na dłużej. Moje umiejętności obciągania, dodawania perwersji do pieszczot są

Małżeńska przygoda 6

żony i zaszedł blondynkę od tyłu. Wsadził jej do tyłka swojego grubego drąga, tak jak to robił zazwyczaj, bez ceregieli, mocno i całego na raz. To było niesamowite, zobaczyć jak Arek, który mnie wyruchał przed chwilą, rucha moją obecną kochankę. Patrzyłem na blondynkę. Wydawało mi się, że sprawiał jej

Geje skinheadzi: Jestem lewicowcem, pedałem i skinem

. Najczęściej po dupie. Ale to mnie i tak nie nasyciło. haha . Nie zapomnę nigdy, że dla niektórych, przez sam mój wygląd, jestem perwersyjny, mam bandyckie zachowania, że chce postawić świat na głowie. Ja uważam, ze najważniejsze jest by żyć i robić to, za co nie musiałbym się później w życiu wstydzić.  JB

Eminem Bitch Please II tłumaczenie

Beach do South Central *GŁOŚNY KRZYK* Whoa, nie, znowu te czarnuchy Znowu ci dorośli aroganci z dredami Hehe Ty i armia chcieliście mnie skrzywdzić? D-R-E i Shady, z Doggy m z Long Beach Wschodnie wybrzeże! Przebyli długą drogę, żeby stworzyć te piosenki To będzie zły ruch

Namiętności mińskiej trasy

stało. Litewski chłopaczek z bogobojnej polskiej wioski chciał mnie wyruchać. Nie spytał mnie, czy w Polsce o nich pamiętamy? Czy mówi się o problemach szkolnictwa na Litewszczyźnie? O pisowni polskich nazwisk i dwujęzycznych tablicach z nazwami ulic. On spytał czy mu dam? I to jeszcze jak nieśmiało

Niepełnosprawni, czyli po prostu kaleki.

jebana, społeczniaku. Wszyscy się ze mnie śmieli, że pod choinkę dostałam wózek, a na czubek choinki powinnam sobie zawiesić mój kołnierz zamiast gwiazdy. Nie było mi przykro. Wkurwiałam się tylko jak do mnie przychodzili i pocieszali, przecież ja się całkiem dobrze bawiłam, żarłam słodycze na full

ZAPRAWDĘ...

zaginęła na spartakiadzie w Moskwie. A ojciec...został zmiażdżony przez czołg podczas ćwiczeń bojowych. Szef, traktuje mnie jakby mnie nie było. Nie mam do kogo jechać. - Ostatecznie 8211 zawahałam się 8211 skoro należy głodnych zakopać, nagich wyruchać czy jakoś tak, no to może ten tego, pozwolisz

Pacjentka.

obserwowała.  -Wyruchaj mnie doktorku, chcę twojego nasienia.  Patrzyła, a ja się przysuwałem.  -Tak. Jak sobie życzysz, - odpowiedziałem tak, jakbym był już całkowicie zniewolony. -Nie masz żadnych szans, nigdy ich nie miałeś, nigdy 8230 Od samego początku byłeś mój.  Patrzyła, jak wampirzyca, jak

Faktoria - planeta rozkoszy.

, aaaaach!!! Nie dotykała mnie rękoma. Ramiona wciąż trzymała na piersiach. Była niczym cudowna rusałka. Opadła bardziej i znowu zaczęła taniec we wszystkich kierunkach. Mój kutas odczuwał już tylko nieziemskie gorąco. -Ha, ha, haaaah!!! - dyszała ciężko. Wiedziałem, że tak samo, jak ja szybowała w

Tłumaczenie się z pracy

stało, bo za dużo kosztowała mnie czasu i energii. Mówiąc szczerzej to skończyła się umowa. Nie było roboty, więc mnie zwolnili.     Po rocznej przerwie w pracy znalazłem wreszcie fuchę na portierni, która mi bardzo owszem nawet odpowiada. Wtedy też właśnie zgłupiałem na tyle, aby pisać tę książkę i

Ogrodnik.

?! - warknęła jakby z ironią. Patrzyłem, nie mogąc otrząsnąć się z wrażenia, a ona przyglądała się mnie. Zdawało mi się, że zastanawia się przez moment. -O co chodzi? Zerknęła na mój rozporek. -A, o to. Spokojnie wyruchasz mnie po wszystkim. Cały się trzęsłem, byłem spięty, a jednocześnie podniecony do

wyruchaj mnie

mnie wyruchać. Chwyciłem za piorunochron. Spojrzałem w dół i natychmiast pożałowałem. Zawrót głowy, nudności, śmierć. Zejdę. Nie dam się. Moje banko. Dasz radę, Koniu, w końcu to tylko pierwsze piętro. Powoli opuściłem się po piorunochronie. Odetchnąłem z ulgą, rozejrzałem się wkoło i uświadomiłem

Bycie patriotą boli

chodzę do kościoła i ogólnie jestem ateistą i antyklerykałem. Demokrata przywali za to, że nie kocham Brukseli i nie chcę zarabiać w euro ja tam mogę zarabiać nawet w fistaszkach, byle dużo . Kolega z Młodzieży Wszechpolskiej zglanuje mnie, bo znam język rosyjski i lubię Rosjan, a zimą noszę czapkę z

Spowiedzi czas start.

jak to jest w takich miejscach, po czym wyruchał mnie a na koniec dał mi gaz łzawiący bym się broniła przed napastliwymi klientami których na pewno będę miała bez liku.  No i się skończyło... Później ewakuacja z miasta z... mężczyzną tam zapoznanym : tak , poznałam tam chłopaka,zakochałam się

W małżeńskiej klatce

? - pytał siedząc w fotelu i patrząc na jej dojrzałe nagie ciało, leżące na satynowej pościeli. - Twojego dotyku, pocałunków, pieszczot - mruczała z pożądaniem w głosie. - Chcę się z tobą kochać. Uśmiechnął się ciepło. - Dostaniesz to czego pragniesz, ale najpierw musisz sprawić przyjemność mnie

Małżeńska przygoda 3

życiu, a Arek mięsistego, grubego chuja i wspaniałe, ogromne jądra. Była coraz bardziej mokra. Lizała się po piersiach i przyciskała moją głowę do swojego krocza. Była gotowa i stękając mówiła wyłącznie, o tym, że chce poczuć obcego kutasa.   8222 Chcę, by mnie wyruchał każdy facet w pokoju. Dam dupy

Kiedyś bedziesz żałował ale to przyjdzie z czasem Wtedy zrozumiesz ile naprawde straciłeś

życiowoo.. * Dziękuję , że kochasz mnie dość mocno , by pozwolić mi odejść .   65279   Ulepię bałwana ze śniegu i nazwę go Twoim imieniem . D 65279   Chuj , że jara i pije ważne , że kocha . * 65279   Przeprosić można kogoś , kogo się potrąciło na ulicy , a nie kogoś , kogo się

2Pac Running tłumaczenie

W ciemności, kiedy przechodziliśmy przez ciężkie chwile Wiele marzeń ? oto co miałem, i wiele pragnień Żadnego wahania w eliminowaniu tych kapusiów A te dziwki wciąż mnie ścigają Kilka filmów, teraz cały świat chce mnie wyruchać Nawet psy próbowały mnie pozwać Więc co mogę zrobić

Nowy alfabet mafii 8211 Ewa Ornacka , Piotr Pytlakowski

Nowy alfabet mafii: najnowsze losy polskiej przestępczości zorganizowanej 8211 Ewa Ornacka , Piotr Pytlakowski Wydawnictwo Rebis , 2013 , 462 strony Literatura polska Zaczynam nie nadążać! A dokładniej 8211 za czytelniczymi wyborami mojej zaprzyjaźnionej młodzieży. To dla mnie

Wujek.

! Uklękła i podciągnęła mokrą bluzkę do góry odsłaniając pipkę, brzuch i piersi.  -Teraz wujaszku, mnie weź! -Kuzyneczko, chodź do mnie, słodkości ty moje. -Wyruchaj mnie wujku! -Moja pyta nie pragnie niczego innego. -Ooooch, skrzywdź mnie! Chwyciłem w garść sterczącego fiuta i zacząłem się do niej

Wujek.

72. Chuj z zasadami. Wstała. Zaszedłem ją od tyłu i, bezceremonialnie, chwyciłem za cycki. Przytuliłem się, całowałem jej szyję, mój ogon napierał na jej pośladki. Nie broniła się. -Posłuchaj, - szepnąłem jej do ucha, - za chwilę cię wyrucham.  -Nie pozwalam! - westchnęła podnieconym głosem

Podglądacz. Beatka.

, popatrz płonę 8230 Poczułem zapach jej cipki, gorącej, parującej młodej pizdeczki.  -Booooże, nie wytrzymam! - jęknąłem. -Och, nie rozklejaj się, tylko mnie wyruchaj! Spanikowałem,  chciałem odwrócić się i uciec. Stałem jednak dalej w tym samym miejscu. Nogi wrosły mi w ziemię. -Beatko, och! -No

Melania w raju.

6. Cipka dojrzałej kobiety. -Och tak, wyruchasz mnie, tak porządnie, prawda? Proszę! - skomlała jak mały piesek. Jej buźka była młodziutka, delikatna, jak świeży, soczysty owoc. Patrzyła mi w oczy, jakby bała się, bym nie zapomniał ją zapewnić, że zerżnę jej cipkę mocno i ostro.  -Ooooch, on

Melania.

.  -No co, tylko mi nie mów, że nie chcesz mnie wyruchać!  -Wiesz co, najpierw to ci wleję na tą 8230 twoją, gołą dupę. Zakładaj majtki! - krzyknąłem, chcąc sprawić, by nie drżał mi głos.  -O, tatuś się wkurzył, co?! Zlej mnie, tak, zlej mnie. Ja proszę o lanie, takie porządne lanie.  Byłem co raz

Ogrodnik.

22. Wystrzeliłem w jej dupę   Wstała, chwyciła mnie za ramię i pociągnęła do salonu. Ze spodniami na kostkach podreptałem za nią. Położyła się na podłodze, a następnie szeroko rozchyliła uda. -Wsadź mi go! - nakazała. Byłem tak zmieszany i oszołomiony, że spytałem: -Gdzie? -W cipę

Czy to warto proszki brać, czy to warto leki pić czy w ogóle warto żyć...

drugiej apteki, by powstała trzecia. Zresztą-widział ktoś kiedyś dwie kopulujące apteki? Nie. Jedynym wytłumaczeniem jest dzieworództwo. U mnie w miasteczku na jednej ulicy gdzie staniesz, gdzie się obrócisz, apteka. Nawet nie chcę myśleć co jest w Warszawie czy innym Gdańsku... To ja się teraz pytam

Garść dowcipów 15

Giczał i Struna , dwóch podrzędnych gangsterów odsiaduje 9-letni wyrok. Któregoś dnia mówi Giczał do Struny: - Jakoś wytrzymałem bez seksu te trzy lata, ale już nie mogę dłużej. Sorry Struna ale muszę cię wyruchać. - Odbiło ci, czy co! - nie na żarty przeraził się Struna. - Obiecuję ci, nie

WC - wybory

głosować na PiS. Tak zryte bezmózgie kochane ciotki, na PiS. Odkąd lewica postanowiła mnie wyruchać, pogniewałem się na nią. To już nie jest moja lewica. PO odpada, zresztą pan T jest dla mnie skończony. Nie interesuje mnie popieranie nowego imperium z Tuskiem na czele, jako imperatorem. Mieliśmy już

smętnie, limerycznie i kryzysowo

oknem i pada w warszawie ale browar mi się już skończył prawie ale kostka mnie boli pełno pyłków topoli i jeszcze mucha pływa mi w kawie zauważcie ortodoksyjnie zachowaną formę limeryku przekleństwo z tym facebook iem !  spostrzegłem co za słowo ! ostatnio, że kiedy oglądam film, to jakaś część mnie

PODRÓŻE KSZTAŁCĄ

W niedzielę i poniedziałek byłam wyjechana. Głównie w sprawie pracy, aczkolwiek również obejrzałam Alicję w czyde w dużym porządnym kinie na dużym porządnym ekranie. Alicja od strony wizualnej oczywiście cudna, chociaż finałowy taniec Kapelusznika wkurwił mnie niemożebnie 8211 obrazek z serii

Moje życie jest chujowe.

Od tego należy zacząć z resztą proszono mnie abym od tego zaczął , gdyż ta myśl dominuje wszystkie inne i determinuje moje wszelkie zachowania. Pojawia się pytanie, dlaczego jest chujowe? Odpowiedzią nie będzie żaden czynnik zewnętrzny. Moje życie nie jest chujowe dlatego, że jestem czarny bo

wyruchaj mnie

Konrad? 8221 przytomnie spojrzał na mnie. 8222 Tak masz rację wiesz, trzeba się zmieniać i te no, wyzwania mieć w życiu. Moim jest wyruchać 20 latkę. 8221 8222 Eee? 8221 8222 No tak Konradzie 8221 perorował idąc po piłeczkę która wturlała się pod biurko, 8222 to jest wyzwanie. Nie jest

Miejsca:

Naga (38)
Wrocław (6)
Poznań (6)
Łyse (5)
Warszawa (5)
Niemce (5)
Londyn (5)
Kraków (5)
Końskie (5)
Łódź (4)

Firmy:

RUCH (38)
SAP (9)
DIALOG (6)
Google (4)
Zono (3)
Prochem (3)
Tesco (2)
Onet (2)
TELL (1)
Spike (1)