Wszystko o:

stoperan

Stoperan, NOW!

Tego właśnie zabrakło mi dzisiaj, przy poniedziałku  - Stoperanu. I żadna to przenośnia - to dosłowność, która dopadła mnie na otwarcie nowego tygodnia. Tak, miałam dzisiaj biegunkę, totalna ma-sa-kra. To skutek uboczny mojej lekowej terapii na rzekomego refluksa. Ścigałam się dzisiaj z potrzebą str

Stoperan57 jest imbecylem?

Tak panie Piotrze - jestem anonimowym tchórzem z forum. Nic nas w tej kwestii nie różni http: forum.gazeta.pl forum w,35660,152097920,152382738,Re_jeszcze_raz_moralnosc_Iwickiego.html Ja się nazywam Iwicki. Nie jestem tchórzem. A ty stoperanie? Od dzisiaj każdy twój wpis będzie paszkwilem. Paszk

stoperan

PANie stoperan75 pisze PAN zdziwiony Msza w intencji partii ?!? Co to ma być... przecież to jest upolitycznianie Kościoła! Czegoś, co jest ponad tym całym podłym światem materialnym, włącznie z władzą, stanowiskami i pieniędzmi. Sorry, ale jestem oburzony tym działaniem! Kościół to miejsce

stoperan

w jednym z dzisiejszych wpisów nazwałem stopera stoperanem ponoć to nie wszystko jedno   cyt: ...Stoperan już za rok przekonasz się jak bardzo nasze społeczeństwo jest odpowiedzialne i drugi raz się nie da nabrać... czytaj: obietnica ZWROTU ZA KANALIZACJĘ ... 65279 wypadałoby sprostować i

stoperan

taka jak powiedziałem stoperan podejrzewa... co blogerze , nie masz nowych tematów do swój arcyciekawy pamiętniko-spowiednik-rzygownik, więc zakłasz kolejne konto z d..y, żeby tylko jątrzyć, wkurzać i siać ferment?! a jeszcze jak nikt z tobą nie chce gadać strata czasu! , to gadasz sam ze sobą

kilka tekstów

-śpisz? -nie kurwa, powieki oglądam !   Panie profesorze może stoperan  - po co mi stoperan? -bo pana chyba posrało z tym sprawdzianem .     Chciałem pic z umiarem ale umiar nie chciał pic ze mną.   najgorsze jest pięc dni po weekendzie

stoperan

... Przekonuje nas też stoperan, że powołanie do życia Stowarzyszenia nie miało sensu... Lepiej jak się dwóch wójtów dogada Raszyna i Michałowic ... Pewnie że nie miało sensu, Stowarzyszenia w Raszynie są niepotrzebne wszak Wójt naszym ojcem jest i jego opieka powinna nam wystarczyć za wszystko. Rozumiem

Trudności z zasypianiem.

Niunio i Ago śpią razem. Ago: rzuca się na łóżku Booże znowu nie mogę zasnąć. Niunio: Weź się nie rzucaj. Ja chcę spać! Ago: No, ale ja nie mogę zasnąć! Niunio: To weź ten swój espumisan, czu stoperan i już. Ago: To jest BE NO SEN debilko,a nie stoperan. Niunio: No, ale jest quot s quot

stoperan

a co na forum... stoper... stoperan... polopiryna... aspiryna... rumianek... tymianek... cyjanek... Grześ ty nie wygłupiaj się, ty fajny facet jesteś, a takie żarty się Ciebie trzymają. No powiedz Kochany, że szedłeś po kolejną flaszkę do monopolowego i krzywo się spojrzałeś na kilku gości

Spis powszechny zasobów damskich torebek

nospy - aspiryna i lek na ciśnienie - Strepsils + Ibuprom - stoperan - hallsy miodowe - tabletki h-pantoten - antybiotyk - plastry na odciski - espumisan - witamina C Postanowiliśmy nie podsumowywać sondy 8211 bo i co tu sumować, a wnioski jak wnioski 8211 każdy w odniesieniu

stoperan

patrzący z boku na forum znów wykazał się talentem w teamcie KAMPANI WYORCZEJ na forum bryluja stoperan i czysty. temat poruszany bardzo oczywisty. wychwalic kuriera oraz nasza wladze niby o niej nie pisze ale jej tu kadze . zdejmijcie swe bryle stoperan i czysty, sprobujcie w raszynskiej

stoperan

stoperan na forum chyba już spokojniejszy... łyknąłem stoperan i jest mi lepiej - efekty mogę przesłać na maila albo wkleić tutaj. blogerów każdy mógł wziąć mój wpis do siebie przepraszam. a priori założyłem, że nadal się ktoś się tutaj na forum bawi i z kogoś śmieje. w takim razie kto to

Chudy Wawrzyniec - 10.08.2013

noc myślałem, jak będą szlaki wyglądać. Pobudka o 3.30. Na starcie miło, bo z Andrzejem i jego mocną grupą z Rogoźnika, Frankiem i Łukaszem. Rogoźnik startuje z mottem jeden za wszystkich wszyscy za jednego. Wtedy wziąłem stoperan... Śniadanko i do autobusów, start z rajczy, dość ciepło, 12 stopni

Wstyd

WSTYD! Na kłopoty z żołądkiem polecam stoperan, manti albo inne rennie i powinno przejść! Ale gdyby faktycznie te paraliżujące bóle miały uniemożliwić dalsze wykonywanie funkcji marionetki w rękach brata to może trzeba się zastanowić nad odejściem. W KOŃCU ZDROWIE JEST NAJWAŻNIEJSZE! obiecany wpis Aśku  

poranna kupa

zaskakujaco bez przenosni bedzie dzis :d czyli:  czuje sie usprawiedliwiona piszac to, bo codziennie jestesmy bombardowani reklamami srodkow przeczyszczajacych, na biegunke, na wzdecia, na zatwardzenia, activa, stoperan, i maaaaaasa innych. mam dosc : czy ja naprawde jestem wyjatkowa szczesciara

Erotic storm hard

to pod wieczór, gdy niebo przybrało barwę ciemnego amarantu, a wiatr powoli cichnął i, jakby sam strwożony, oczekiwał nocnych igraszek. - Widzisz go Eff? - spytała Złota schowana w krzakach. - Ale dobre te porzeczki - zamlaskała połykając czerwone grona. - Nie żryj tyle, stoperan się skończył

Święta

poszłabym na dno. Inna sprawa, że pozostałe prawa przyrody, nawet w Wielkanoc mają się całkiem nieźle. Ot, nawet to sformułowane przez Emila: zawsze w momencie, gdy siada się do obiadu, na ekranie telewizorów pojawia się reklama: quot Masz sraczkę i rzygasz? To już przeszłość! Pomoże ci Stoperan! quot Nie

beznadziejni relamowcy!

stoperan c        no i lekkie nietrzymanie moczu!!!!!!!!!!!! Masakra! Ludzie! Jak tu funkcjonować w tak wyedukowanym społeczeństwie. Kobieta, która nawet prać nie umie i Chajzer musi ją pouczać. Już nic nie wspomnę o koleżankach, które radzą wziąć lek, na ból głowy jadąc w windzie. Nie powiem jaką

Na wesolo

, bilarda i tym podobnych błazeńskich rozrywek... Przerywa spoglądając zdziwiona na Małżonka, który zaczął zakładać buty i kierować się w kierunku wyjścia: - ... a TY dokąd? Jeszcze nie skończyłam... - Idę do apteki - Po co ? - Po Stoperan, bo chyba Cię posrało... Kumpel do kumpla: - Słyszałem, że

Na wesolo

tym podobnych błazeńskich rozrywek... Przerywa spoglądając zdziwiona na Małżonka, który zaczął zakładać buty i kierować się w kierunku wyjścia: - ... a TY dokąd? Jeszcze nie skończyłam... - Idę do apteki - Po co ? - Po Stoperan, bo chyba Cię posrało... Kumpel do kumpla: - Słyszałem, że masz

Na wesoło

... Przerywa spoglądając zdziwiona na Małżonka, który zaczął zakładać buty i kierować się w kierunku wyjścia: - A Ty dokąd!? Jeszcze nie skończyłam... - Idę do apteki. - Po co? - Po Stoperan, bo chyba Cię posrało... - Słyszałam, że pani małżonek złamał sobie nogę. Jak to się stało? - Bardzo głupio. Właśnie

Moje dziecko będzie lekarzem

 i mówi: - Mamusiu ja ci pomogę. Dam ci stoperan. Tak mnie to rozwaliło, że miałam ubaw przez całe święta, jak tylko na nią spojrzałam. Cóż, jest to też dowód na to, że reklama czyni cuda. Po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że moje dziecko będzie lekarzem

Przygotowania :

tygodnie, a smrodu i tak tam nadmiar -dla pań 8211 tampony podpaski APTECZKA : -leki na rozwolnienie stoperan, smecta itp. -leki na uczulenie 8211 Zyrtec Claritine -leki na chorobę lokomocyjną -antybiotyk,   -środek odkażający drobne rany+plastry, -bandaż elastyczny -cos na przeziębienie od ew

Świętość Olimpiady zburzona, a w piłce nie ma jeszcze pocieszenia

. Szkoda tylko, że Ekstraklasę pewnie i tak wygra Wisła. A naszego aktualnego i przyszłego mistrza kraju za dwa dni czeka mecz nadzwyczajny. Ciekawe jak piłkarze Macieja Skorży będą wyglądać w blasku jupiterów na barcelońskim Camp Nou. Ojj... chyba przydałby się Stoperan. Wprawdzie w powodzenie

Ami Vitale

nich, ale dowiedziałem sie rzeczy dla mnie najważniejszych. No ale to hwateva. Kolejny dzień, czyli wczorajszy czwartek był właśnie tym dniem najwspanialszym. Cóż, dzień zaczął się nieszczególnie, ponieważ musiałem znaleźć stoperan, którego w domu nie było ^^ Udało mi sie nabyć go w aptece, ale to

MOJE OSTATNIE LEKTURY.

. Zadzwoniłam do Miśka na komórkę i złożyłam mu życzenia. Sobotę całą przeleżałam, bo nadal brzuch mnie bolał i byłam bardzo osłabiona. Koleżanka, ta od zupy, przyniosła mi stoperan. W niedzielę już czułam się dobrze, więc z E. wybraliśmy się na pl. Zamkowy. Poniedziałek rano też był dobry, wybrałam się do kina

A ty masz już wywalone na pryszcze?

. Jeśli przyswoi sobie ten natrętnie występujący w reklamach nawyk noszenia przy sobie wszystkich używanych specyfików, będzie musiał wkrótce zainwestować w emerycką kamizelkę operacyjną z dużą ilością kieszeni, bo z wiekiem przyjdzie mu również nosić przy sobie Prostalong, Permen, Stoperan, Urinal

Politycznie na fejsbuku

Macierewicza. Poza tym 8211 najprawdopodobniej cierpi na biegunkę i jak ją już złapie, to lubi 8222 nie biegać, 8221 tylko zażyć 8222 Stoperan 8221 , który kupuje w aptece Panaceum, którą nawiasem mówiąc 8211 również darzy sympatią. Kluzik 8211 Rostkowska ma niezbyt rozbudowany profil, lubi

Pan Kotek był chory...

Stoperan. I już nie biegam . Czas wyjść z domu. Schylam się żeby zawiązać buty, jak mnie nie łupnie w głowie 8230 to na pewno zatoki, gdyż ból nasila się przy pochylaniu. Dobrze, że mam Ibuprom Zatoki. Coś jeszcze strzyka w kręgosłupie. Profilaktycznie wezmę Apap albo Nurofen. Mieszkam na 3 piętrze bez

8. PARAGRAF 22

wojewody, że Decyzja to pic na wodę, fotomontaż? Gdyby nie internetowa 8222 niezrozumiała nagonka na Mobruk 8221 , stałby sobie nasz inspektorek do dziś na straży, zamiast brać Stoperan. A teraz mł. aspirancie Nowak wykład z historii i geografii, ze zbiorów portalu wroclaw.hydral.com.pl * * Na zdjęciu

Cook in the Cooks, czyli pomidorówka dla antypodów.To nie jest poradnik kulinarny.

Japończyków, trzeba im wytłumaczyć, że lepszy od sepuku jest stoperan. Uznając wyższość naszej polskiej zupy pomidorowej nad kokosową, mieszkańcy Oceanii pogłębią też swoją wiedzę o naszym pięknym kraju. Poland? Oh yes, Walesa, Lato, Gadocha, zupa pomidorowa! Dziękuję wszystkim instytucjom oraz osobom

Abortujące nogawki

! Grzech pobudził męską pożądliwość. Teraz mężczyzna nie wyrabia i wpierdziela owoce z każdego drzewa, jakie tylko napotka. A potem płacze i pojękuje, że Stoperan potrzebny od zaraz. Konsekwencją tego jest całkowite zdominowanie serc biednych chrześcijan przed koncerny farmaceutyczne. Słodka Polyanna

Str. 6

. - A inhalatorek spakowałeś? - zapytała - Tak, mamo. - odparł potulnie - A czyste majteczki? - Tak, mamo. - A ciepły płaszczyk wziąłeś? Tam może być zimno. - Tak, mamo. - A Stoperan? - Tak, mamo. Oczywiście, mamo. Z westchnieniem ulgi wepchnął telefon do kieszeni swoich wyjebanych w kosmos Levisów

Pierwsze przykazanie ileostomika

prawidłową florę jelitową za pomocą kefirów czy jogurtów. Przy ostrej biegunce można wspomagać się lekami przeciwbiegunkowymi dostępnymi bez recepty, zawierającymi jako substancję czynną loperamid Imodium, Laremid, Loperamid, Stoperan . Jeżeli biegunka utrzymuje się przez dłuższy czas lub czujemy

Nowy iPad, stare kolejki

, śpiworki, pampersy, stoperan, espumisan, prostamol, amol i ibum. Mają też długopisy z zapasowymi wkładami do rozdawania autografów, gdy media ściągną tu jak muchy do lepu, żądne sensacji i ludzkiego nieszczęścia.  Kim są nasi jabłkowi bohaterzy? Jeden - nie wiadomo, czy to Ali czy Zohaib - ma lekki

Dla każdego coś miłego

Szwajcarii, a może na ul. Szwajcarskiej i Mamka z Papką non-stoperan do niego jeździli. Przez to przegapiłem meczyk Francuzów z Anglikami. Z perspektywy czasu rzec mogę, że nie wiele straciłem, rejczel oni i to sporo. No ale muszę przyznać, pełen szacun, bo Mamka z Papką dzielnie kibicowali, nie dość, że

Katharsis

chodzi piechotą : Taaaa... myślisz, że to zatrucie pokarmowe, ale ostatecznie po 3 wizycie w toalecie uświadamiasz sobie, że odwiedziła Cię dawno niewidziana przyjaciółka - grypa jelitowa. Ja znam 3 sposoby leczenia: 1. Tradycyjny - stoperan + duuuuużo wody trzeba uzupełniać płyny . 2. Coca

Nowojorskie impresje 497... czyli CAVałek drogi do PO...

Smith miała dobry nastój 8211 choć w połowie spotkania przyszło nerwowe załamanie. Zapanowała jednak na histerią. Łyknęła stoperan i powstrzymała biegunkę rzutową. Następny taki mecz w przyszłym tygodniu 8230 T. Douglas 8211 pomysł z reaktywacją tego starting PG okazał się zaskakująco chybiony

Poznaję siebie... Część I

sraczkę węgiel ani stoperan... Czasem ja upokarzam dzień i patrzę głęboko w oczy tej jedynej osoby, która patrząc na mnie widzi człowieka, a jej twarz rozpromienia szczęście nie współczucie. Ale dzieje się to tak rzadko... Najwyższy mi to zabrał. Dałem mu, wyrwać sobie zbyt wiele, ale wierzę, nie, nie

stoperan

... No i jak ja przed ostatni to kto będzie tym kto gasić będzie światło? Stoperan już za rok przekonasz się jak bardzo nasze społeczeństwo jest odpowiedzialne i drugi raz się nie da nabrać... czytaj: obietnica ZWROTU ZA KANALIZACJĘ ... A ja powiem pisz pan panie stoper dalej... i ja umiaru nie

Zjawa

nerwicy wegetatywnej i neurozy postmodernistycznej. Zażywającą Xnanx. Lorafen i Żenszeń. Od czasu do czasu również i stoperan.       - To może ja teraz wejdę 8211 odezwała się aktorka, grająca mamę Filostradosa. - Ok. 8211 kiwnęła głową Dominika i wepchnęła ją na scenę.     Mama

stoperan

jest na forum stoper i jest stoperan a ten widać nie lubi blogera... cóż nie wszyscy muszą mnie  kochać  b.czysty motocykl - o to to, ktoś to musiał w końcu pięknie napisać. ale nie liczyłbym, że to skłoni blog... tfu, spamera sęklera do refleksji, niestety to nie ten poziom intelektualny

Zawartość kobiecej torebki?

    Strepsils + Ibuprom 8226     stoperan 8226     hallsy miodowe 8226     tabletki h-pantoten 8226     antybiotyk 8226     plastry na odciski 8226     espumisan 8226     witamina C a już wkrótce co skrywa moja, osobista torebka.

stoperan

to chyba żart... pisze stoperan na forum... cytuje za w w ...Nie wyrażam zgody na publikację niniejszej wypowiedzi na forach i blogach trzecich, np. wtymsek.blox.pl ktoś panu statystycznemu mieszkańcowi jednemu z pośród 20.000 mieszkańców a poza tym chciałbym przypomnieć że jak pan

stoperan

czegoś nie rozumiem Zygmuntowicz mówi że nie będą... stoperan że będą... od klientow indywidualnych, ale od gminy będą odbierać. od gminy, czyli od tych mieszkańców, którzy podpisali deklarację. mnie podoba się zapis ustawy, że po 1 lipca muszą odbierać każdą ilość śmieci, czyli można co 2tyg

Copyright by Sadowa

na ramieniu i małą Martą na rękach uśmiechnięta dziecina bawi się granatem   c Kaczyńscy w domu, scena rodzajowa: pani Maria pakuje mężowi do reklamówki drugie śniadanie i stoperan, pan prezydent zmywa po śniadaniu ulubiony pomnik feministek z PiS   d Kaczyńscy 8222 spotkanie z Papieżem

Migawki ukraińskie 2 : Dwie siostry

. Kręgosłup boli jak cholera, stoperan niedługo przestanie działać 8211 dzień wcześniej zeżarłem wędzonego ukraińskiego kurczaka, który teraz chce wykończyć 8222 lacha 8221 . Tak co godzinę mnie więcej opalony, postawny i wyprasowany borowiec wielkopańskim gestem pozwala wejść kolejnej dziesiątce

Absurdy globalnego ocieplenia

cztery. Kto musi częściej, dostanie Stoperan, Loperamid czy coś innego. Jeśli ktoś w danym tygodniu odwiedzi wychodek mniejszą liczbę razy, może swoje zaoszczędzone wizyty odsprzedać innemu członkowi rodziny. Moim zdaniem nieporozumieniem jest to , że propaguje się pomysły zmierzające do zmniejszenia

Niedouczony stoper57

O indolencji stopera57 czyli anonimowego tchórza z forum raszyńskiego, w kwestiach samorządu napisano już wszystko.dzisiaj śmiało można dodać, że na samorządzie zna się jak wilk na środkach tych jak stoperan. Dlaczego? Otóż misiu o małym rozumku, wójt nie jest urzędnikiem państwowym. Jest

stoperan

i jeszcze coś ciekawego od Iwickiego... o  65279 niedouczonym stoperze57 O indolencji stopera57 czyli anonimowego tchórza z forum raszyńskiego, w kwestiach samorządu napisano już wszystko.dzisiaj śmiało można dodać, że na samorządzie zna się jak wilk na środkach tych jak stoperan. Dlaczego

Biegunka

W noc ciemną, w kluczowym dla wyborców momencie tow. Serwera złapała biegunka. O 6 rano zażył stoperan. Jest lepiej, a mogło być gorzej.

Ja się zastrzelę....

To wcale nie jest tytuł filmu.  Słyszę już od kilku dni, że ogólnie w mieście panuje grypa żołądkowa. Ok ale mnie to nie dotyczy myślałam a tu cholera dzisjaj zaczęło się. Piotrek zaczął wymiotować i ma biegunke równocześnie . Masakra po prostu. Zaserwowałam mu Stoperan i Lakcid. Bałam się, że

Sabotaż

końcu zarzuciłam donoszenie roleczki. Sięgnęłam po Stoperan, Właścicielkę zapomniałam poczęstować owym specyfikiem. A jak do tego podtrucia doszło? Siedziałam w domu, czytałam, zapukała Właścicielka, pytając czy nie miałabym ochoty na coś ciepłego. Miłe, prawda? Do tego p. Halinka naprawdę smacznie

10000...

Tyle no, trochę ponad było dziś rano paczek w GLSie. Wszyscy kurierzy wyklinali, twierdzili, że z własnych pensji kupią nadawcom Stoperan i ogólnie byli niezadowoleni. Szczególnie wściekły był mój kumpel Mariusz, który robi galerię na Targowej 72 znaczy się C.H. Wileńska oprócz Kerfura bo doje

Apteczki

Jak komuś coś przyjdzie do głowy - niech dopisze SZCZEPOWA: 1 stoperan 2   środki na gardło 3 przeciwbulowe 4 krople rzołądkowe 5 altacet 6 riwanol 7 podpaski 8 lokomotiv 2 kompresy jałowe - 3 opakowania 6 wapno - 20 tabletek 8 Nospa 10 zestaw plastrów - 2 opakowania 11 plaster bez

Przestroga !!!!

nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp Nigdy nie jedz tego, co Ci nie smakuje. Bo potem trzeba, tak jak ja dzisiaj nbsp stosować : stoperan i trenowanie biegu maratońskiego :- Stšd dzisiaj symboliczny żółty kwiatuszek w moim blogu hihi A nie mówiłam, że ten żurek był wstrętny???? Za głupie 7

stoperan

Wez stoperan, MI pomogl od razu. Jezuuuuuu jak mnie to wkurza. Ludzie: MNIE pomogl od razu. MNIE, nie MI. Na poczatku zdania zawsze jest MNIE. Ja rozumiem, zemozna sie zapomniec, pomylic. Ale do amp ^ mozna - zanim sie pusci reklame na antene - dac do akceptacji ludziom chroniacym czystosc i

no dobra

jakos to bedzie. jakos to musi byc. tylko nie dac sie wkrecic. stoperan od torby, usmiehc na twarz, puder tez i smigamy.  gdzie sa tylko moje buty? Panie Boze, zeby bylo dobrze.

16 dzien Koh Phangan

Totalny odplyw jest co poranek, takze dzis mozemy podziwiac skaly. W nowym domku noc byla bez robali, za to Huba dorwala zemsta buddy znowu. Nie mogl spac wiec lazil i palil. Teraz rano wzial stoperan i moze pomoze. W nocy byla totalna burza, a ze teraz nasz domek jest na gorce to sie

na jagody

Elixire znowu miała racje. To chyba nie Stoperan zadziałał, a gorzka czekolada i jagody. Dziś rano jeszcze było słabo, ale w ciągu dnia mi przeszło. Brat w końcu pojechał. Rano odstawiłem go na lotnisko. Wczoraj wieczorem się okazało, że jednak nie ma tam dla niego atrakcyjnej pracy. Nie ma w ogóle

ferie

leczenie, rejestracja u laryngolog, wyproszenie terminu itp. Najgorsze jest to ,że syn ma od wczoraj rozwolnienie, pewnie reakcja na antybiotyk nawet stoperan nie zadziałał. No i strasznie się martwię bo przed nim 2 tygodnie przynajmniej brania antybiotyku a tu na początku już porażka. Targają mną

zwolnienie lekarskie

Tak, tak ja już rozpoczęłam ferie 2 dni wcześniej załatwiła mnie grypa żołądkowa. Temperatura w nocy 39, rozwolnienie, że hej. No i siedzę na zwolnieniu. Wczoraj wieczorem zażyłam stoperan, no i dzisiaj jest lepiej. Starszy od wtorku w szpitalu na badaniach płuc, po kontakcie z gruźlicą. I też

KIEPSKO Z NAMI

kontaktem z nimi. Mam zupełnie suche ręce od płynu dezynfekującego. Ograniczamy kontakty z otoczeniem. Mam juz dość tej izolacji. Mam dość diety smekta+pepsi+ryż+czekolada+ stoperan. Choć to dzięki nim jakoś funkcjnuję i nie powaliło mnie jeszcze doszczętnie.

weekend :

Lubie swoją pracę.ale kiedy w piątek o 15-ej z niej wychodzę  czuję jak mnie zmęczył kolejny tydzień. A potem po weekendzie znowu chcę tam wrócić : A na razie jestem chwilowo uziemiona w domu.Chyba cos zjadłam,bo nawet stoperan nie pomaga . Jutro zamiast kiełbaski z grilla na działce czeka mnie

YAFUD 9396

GIT + http: www.yafud.pl 9396 KIT - Dostałem takiego rozwolnienia, że nawet Stoperan sobie z nim nie poradził... O 15 mam ślub. YAFUD

Pierwsze koty za płoty

Nie mogło pójść gorzej 8230 Najpierw odezwała się wczorajsza fasola z kolacji. Odezwała się kilkukrotnie. Potem odezwała się poranna owsianka, więc wziąłem stoperan. I wszystko wydawało się w porządku dopóki nie zacząłem prowadzić zajęć. Może za długo stałem, może za mało zjadłem. Efekt był taki

Zawaliłam:

Mieliśmy dziś z SS umówioną wizytę u laryngologa, bo SS cały czas oddycha buzią, nosem chyba tylko jak cukierka ssie. Pojechaliśmy więc na umówioną wizytę. Przed się tak stresowałam, że stoperan musiałam zażyć. Pokonaliśmy te około 30 kilometrów. I na miejscu okazało się, że nie wzięłam skierowania

stoperan

na forum stoperan pisze... Gratuluję własnej strony na Wikipedii i... gustownych złotych okularów. Głos mniejszości azjatyckich w gminie ma Pan już zapewniony pl.wikipedia.org wiki Piotr_Iwicki  na stronie nie ma nic o blogu w w i jego popularności... no i trochę się tym zdziwiłem. Widać autor

stoperan

stoperan motyla noga dziś 24 rocznica tego o co walczyliśmy o NORMALNOŚĆ... a ty na forum tak, to już w środę o 10:40, ten wielki dzień...  niech wygra lepszy, uczciwie, bez przyszłych podwyzek i bez ustawianych przetargów i przyszłych pomówień różnych blogerów i forumowiczów o ew. korupcję

stoperan

stoperan pyta.pl   chodzą słuchy, że to nie Hetman przedstawił najlepszą najtańszą ofertę - wie ktoś coś więcej??? ja też się pytam... Choć powiem wam że zdziwiłbym się by ktoś dał mniej. Oczywiście chodzi mi o ofertę przetargową. Hetman jest firmą raszyńską dlaczego więc miałby Raszyn

stoperan

dni to jak w morde wychodzi 140 osób dziennie średnio więc prawie 3 razy mniej cóż takiego się stało, że ludzie mniej czytają ... Może tak jak stoperan przewidział, że ludzie mają juz dość tych wpisów... 

stoperan

i pewnie za chwilę stoperan powie że to ja... nop bo jak siedzę na inetrnecie blogu to pewnie napisałem coś do Piotra jako hrabia... Informuję że w tyym samym czasie w sieci jest kilkaset milionów ludzi jak nie więcej... a w Raszynie to nie tylko ja mam internet...  widać, że nasz Piotrek ostro

stoperan

wybacza statystyczny stpoperanie chyba nawet twa skarga przez Sąd Najwyższy bo sobie nie życzę nie pomoże no bo i komu miałby ten sąd uznać skargę...? STOPERAN-owi... pozdrawiam i życzę dobrego poczucia humoru... a i nie życzę sobie również komentowania przez pana mojego komentarza do pana komentarza

stoperan

bo kto ma wygrać, Rajkowszczyzna, obecna koalicja, J.Wiśniewski, czy może ukryta opcja pod postacią opozycyjnego blogera-prawie-radnego Seklera?  no to widzę, że jest was dwóch stoperan i PAN nasz Piotr szkoda, że obaj się na plakacie nie pokazaliście? A co do ostatnich słów twych to jak już

stoperan

... stoperan... popapraniec czy inny popierdoleniec... oczywiście mogą mnie w w też podać czekam... ale piszę jako grzegorz sękler więc nie trzeba szukać... ustalać I.P. chciało by się rzec jestem który jestem i czekam... Boże mam nadzieję, że nigdy Raszyn nie ujrzał tylu pozwów co ja osobiście uzbieram

REKLAMA

przeciągu półtorej godziny? No chyba, że się popiło wcześniej śliwki mlekiem, ale wtedy z pomocą przyjdzie nam stoperan, dowiaduje się tylko człowiek z tych reklam, że nagle jest chory na 100 różnych rzeczy, ma hemoroidy, nie trzyma moczu, śmierdzą mu stopy i ma wszy na pępku. I do tego na pewno ma problemy

stoperan

postawienia namiotu, choć to impreza masowa! Na dożynkach może być ciekawie. panie zareba, pan robi się śmieszny i żałosny! przypominam o wystającej gazecie . Może pon czysty 105, stoperan, babayaga, coś nam powie w tej sprawie?  ciekawy...? No może nie dla wszystkich bo są tacy co powiedzą, że dożynki są

stoperan

a tu zaś dziwnie starix pyta... Sęku, co to znaczy czynność seksualna w kościele ? Bo mnie wydaje się, że to miłość na wszystkie sposoby, z lodami na deser. Jeśli, nie jesteś w stanie odpowiedzieć mi, na to pytanie, to może czysty, stoperan, babayaga i maria, nas oświeci.  65279 ależ

Miejsca:

Raszyn (11)
Pasto (3)
Warszawa (2)
Rzeszów (2)
Pawłów (2)
Naga (2)
Marki (2)
Józefów (2)
Janów (2)
Iłów (2)

Firmy:

RUCH (2)
IKEA (2)
Audi (2)
Sfinks (1)
SKOK (1)
PROTEKTOR (1)
Onet (1)
Mieszko (1)
FON (1)
Daewoo (1)