Wszystko o:

psiaki zwierzaki

Psiaki to fajne zwierzaki!!!

CZY LUBISZ PSIAKI? jA JE KOFFAM DLATEGO JE OPISZĘ: mnie bardzo interesuja następujace rasy: -Dalmateńczyki - YORECZKI MINIATURKI - LABRADOR LABRADORY RETRIEVER -YORSHIRE Te pieski są cudne chciałabym mieć ktoregoś z nich ... Jakie psiaki Ciebie interesuja? MAM DLA WAS JESZCZE NIESPODZIANKE

Długo mnie tu nie było

Ehhh...Witam po tak długiej przerwie... Dużo się działo.Moja świnka morska Lucyna opuściła ten świat...Przepraszam że nie pisałam!Nowe focie PsiakówZwierzaków już zaczne dodawać. . ____________________________________________________   W tym roku blog PsiakiZwierzaki będzie też aktualny

Balto ***

Zaczynam : Opowiem wam legęde o dzielnym psie Balto.... Morze wielu z was o nim słyszała a morze nie.... To wszystko zaczeło się na Alasce w małym miasteczku Nome.Panował tam duży wirus który atakował szczególnie dzieci.Lekarzowi zabrakło lekarstwa więc prosił o transport.Wysyłali samoloty,statk

,,mała przygoda mojego psa

,,Co się kiedyś zdarzyło   Gdy miałam 8lat moja kuzynka oddała mi swojego psa i dostała nowego.Suczkę którą mi oddała wabiła się Pusia.Pewnego dna dziadek wypuścił ją z klatki żeby pobiegała.Akurat przyjechal i do nas goście.Pusia była spokojna bo ich znała.Mieliśmy durze podwórko i dalej mamy

,,Hej hej!!

,,Hej hej!! na pierwszej nocie dodam pare ras psiaków i ich zdjęcia 1.Golden retriever bardo przyjazne psy tak jak wszystkie Bardzo lubią komiele błotne i uwielbiają przebywać w towarzystwie.Goldeny także lubią bawić sie w śniegu. 2.Yorki długo-włose psiaki słyszałam że trzeba jeźdźić z nimi

,,Zagrozone Psiaki :

,,Zagrożone psiaki : http: schronisko.doskomp.lodz.pl  to strona Schroniska w Łodzi większość psów trafia na ulice ponad 43 psów na przykład te .Opis tego psa Imie: SZAKAL ma nr142. wiek: ok. 2 lat wielkość: srednia rasa: amstaff data przyjęcia: 2009-04-25 przebywa w boksie: boksy

,,Coś nie w moim stylu

           ,,zwierzęta Indjskie   Przepraszam że tak długo nie pisałam to nie w moim stylu i bardzo proszo o komentarze                       ....................................... Przed Piżama-party w moim domu z dziewczynami oglądałyśmy na Disney Chanel film napisze po Polsku -,,Dziewczyny

,,Mój ulubieniec :

,,Mój ulubieniec :   Gdy po raz pierwszy weszłam na tą strone zauwarzyłam Smyka : kudłatego słodkiego psiaka.Lubie terz inne psy ale najfajniejszy jest Smyk według mnie .Moja koleżanka Ola : ma podobnego.Poprosze mame żebyśmy go wzieli : lecz czasem trudno ją przekonać ale gdy

,,Przepraszam,,

Cześć! Musze z przykrością donieść że niedługo wyjedżam do babci daleko bez kąpa : Chyba że tata pożyczy mi swojego laptopa ale ja nic nieobiecuje.Niewiem kiedy wróce a, żeby niebyło wam smutno umieszczam zdjęcia psiaków do skopiowania   Tą fotke dedykuje mojej przyjaciółce....Wiktorii....któ

,,Co się dzieje o zmroku....,,

Ludzie nigdy nieuwierzycie! Mam somsiada który mieszka w bloku....I on ma psa który wabi się Nuta.... A wiecie dlaczego?Całą noc wyje jak opętany!Niemożna spać!hehe.Czytałam że psy wyją do gwiazdy Syriusza skąd przybyły i psy i wieloryby.Gwiazda syriusza jest najjaśniejszą gwiazdą na niebie.Widzia

coś innego

Cześć słuchajcie bardzo pszepraszam że niepisałam ale dzisiejsza notka jest raczej pytaniem Czy wierzycie w magiczne istoty??? a i moja przyjaciółka szuka informacij o jeziorze Loch Ness w Szkocji chyba wiecie o co chodzi.. jeżeli znacie takie stornki z informacjami albo an Youtube znajdziecie coś t

,,Powrót,,

Witam miłośników ,,Psiaków i zwierzaków,,! Przepraszam was bardzo że nawet niezawiadomiłam was o tym że niebęde pisać : Komputer mi się zepsół i laptop.Ale niebęde pisać teraz o moim kąputerze : Wynagrodze wam to śmiesznymi i słodkimi zdjęciami psiaków i innych zwierzaków : to dla Dominiki :

Coś dla fanów filmów o psiakach !

Witam.!.   Notka będzie krótka ale podam wam super filmy o psach i z innymi zwierzakami .!. Zaczynamy : Biały Kieł Psim Troperm Do Domu Balto Pies Na Wagę Diamętów Doktor Dolittle Doktor Dolittle 2 Doktor Dolittle 3 Doktor Dolittle 4 Doktor Dolittle 5 Cziłała Z Beverly Hills Hotel

Siemacie !

Małe cześć!! Cześć!Mała noteczka po wakacjach z dedykacją : Po wakacjach : smutno: No to w końcu 6klasa : niebęde często pisać notek więc dzisiaj dodam zdj. z dedykacjami :PP   To fotka dla moich kolegów z klasy : To fotka dla mojego przyjaciela z poszkole : To dla ciebie!!.A, t fotka

Zawiecha

Z bólem serca muszę na jakiś czas zawiesić bloga .No sorry ale nikt nie komętuje a ja zabardzo nie mam czasu dodawać notki... Jestem szczęśliwa z tak dużych odzwiedzin normalnie SZOK aż 1214 ! Komęarze 3... Jeżeli tak dalej pujdzie będę zmuszona...ZAMKNĄĆ BLOGA...   Mam nadzieje że niedługo go

psiaki zwierzaki

Polski- PIES 61514 Angielski- DOG Hiszpański- PERRO Niemiecki HUND Łaciński- CANIS Rosyjski- SOBACA Francuski- LE CHIEN Hebrajski- KELEW Bułgarski- KYZE Włoski- CANE Portugalski- CACHORRO Japoński- INU Grecki- KYON Arabski- KHELB Czeski- PES Hiński- QUAN Duński- HUND Grenlandzki-

,,Mała nowinka,,

  Jeszcze dziś dodam nową notkę z mnustwem fotek ************ Te psiaki dedykuje mojej przyjaciółce Wiktorii . To dla Sandi A, to dla moich przyjaciół z poszkole Pozdrawiam : ************ Narazie tyle ide się spakować

,,zwierzaczki,,

     ,,zwierzaczki,, Dzisiaj napisze o rasach zwierząt zagrożonych 1.Lemurek Micro cebus. 2.Panda wielka 3.Tygrys biały 4.Niedzwiedź polarny              ................................................ Lubicie zwierzęta???Ja je kocham wszystkie,a wy????

,,Dla nich :

,,Dla nich : Chciałam podziękować paru osobą:DZIĘKUJE: Klaudi,Wiktorii,Oli i Dorocie Gdyby nie te osoby została bym sama...niebyło by tego bloga.... ani tych słów.... następną notke napisze jeszcze dziś więc zostańcie : Pozdro :

O nas i o stronie!!!!!!!!

O nas: Hejka!Mam na imie Dominika. Razem z moją Kuzynką Natalią założyłśmy bloga o zwierzątkach. Znajdziecie tu dużo fotek i opis oacute w!!!!!!:-

psiaki zwierzaki

O stronie: Na naszej stronce znajdziecie dużo fajnych fotek i opis oacute w.Jest tu też kilka fajnych gierek o psach oczywiście Zapraszamy!!!!

wystawa psów

Dzisiaj idę na wystawę psów Leszno . Będzie wystawiany pies mojej przyja ciółki, ona ma Posokowca Bawarskiego.Suczka jest piękna i ma na imię Lawa. Jak wrócę to wam wszystko napiszę . nbsp nbsp

psiaki zwierzaki

  Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka bez psów nasze życie byłoby puste i bezbarwne. One uczą nas wytrwałości i miłości, kiedy jesteśmy smutni pocieszą, śmieją się razem z nami, dzielą się z nami niezmierzoną chęcią życia. Nierozerwalna więź człowieka i zwierzęcia: My i Psy - Psy i My...

Coś o sobie...

Mam na imie Magda i mam 11 lat, w tym blogu jak sama nazwa wskazuje będe mówiła o psach, które bardzo kocham.  Mam swoją suczke która wabi się Sonia, jest to niewielki piesek o rudej sierści. I to tyle o mnie.. mam nadzieje że z chęcią będziecie czytali mojego bloga :

Psiaki

Jak chcecie żeby zdjęcie waszego pupila znalazło się na moim blogu to wyślijcie te zdjęcia na ten email: magjan61 wp.pl, acha i piszcie jego imię itp a wasze psiaki znajdą się na moim blogu...czekam na foteczki z waszymi pieskami....

cześć

Mam na imię Marysia. To jest mój pierwszy blog więc jak będzie coś nie tak to nie wychodźcie tylko dajcie mi jakiś miły komentarz.  

psiaki zwierzaki

jak chcecie więcej filmików to wejdzcie do zakładek i linki i tam jest wesele jak talala nbsp nbsp

Hejka!

Stworzyłam tą stronę internetową żeby można było sobie pogadać o swoich pupilkach.                                                             d-_-b

Zamieszanie jak zawsze przed świętami...

Pod koniec grudnia zwykle robi się nerwowo 8211 idą święta! Biegamy od sklepu do sklepu w poszukiwaniu wymyślnych prezentów, sprzątamy mieszkanie i denerwujemy się, gdy na dopiero co odkurzonej kanapie ukochany psiak odciśnie zabłoconą łapę. A nasz zwierzak patrzy z politowaniem i pewnie sobie

Czy warto mieć zwierzaka?

 złości, mówić o bracie czy siostrze, że coś zeżarli albo że coś chcą zeżreć, bo to był czasownik zarezerwowany dla zwierząt. Gonitwy z ukochanym psem, ciepło kota zwiniętego w kłębek na kolanach, zabawy ze świnką morską to dla wielu z nas najmilsze wspomnienia z dzieciństwa. Zwierzak traktowany jak członek

Co daje naszym zwierzakom zabawa?

czynnościach- nawet, gdy wydają się one nudne i nie mają nic wspólnego z zabawą. Tłumaczę im, że zabawa jest idealną okazją do zbliżenia się zwierzaka i jego właściciela. Zabawa jest formą nauki, dlatego oprócz zabawy właściciela z pupilem, warto również zadbać o kontakty naszego psiaka z innymi

Rasy psów

nakarm psa i już , możesz robić to codziennie a jeśli będziesz codziennie dokarmiał przez 70 dni to możesz polepszyć byt zwierzaka !! Warto pomagać !! Można pomóc też jeśli chcecie mieć zwierzaka wziąć zwierzaka ze schroniska to będzie wielka pomoc a dla ciebie to uciecha !! Pomóżcie im , choć przez

Wszystkie stworzenia małe i duże

uporczywych próśb o adoptowanie dla mnie rodzeństwa nie wysłuchali zaczęłam o to prosić w wieku 5 lat bez próśb wyrażali zgodę na zwierzaki. Pierwszy pies zjawił się w domu wraz ze mną, tzn. ja ze szpitala a pies od hodowcy. Podobno był to przepiękny owczarek niemiecki. Podobno, bo ja tego nie pamiętam

psiaki zwierzaki

miejskiej i do gminy. Niestety wszystkie te instytucje nie raczyly interweniowac. Wobec tego zadzwonilam do Swietokrzyskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzetami Zwierzak aby uzyskac informacje w jaki sposob i gdzie zlozyc doniesienie na wlasciciela tego psiaka. Bylam zaskoczona gdy przemila Pani z tego

Komu do domu? TOP TEN Luty 2013

AKTUALIZACJA: 01.04.2013 Wracamy do naszej akcji Komu do domu ? Oto dziesięć najfajniejszych psiaków z Azylu. Pieski i sunie, małe i duże, żywiołowe i spokojne, a przede wszystkim: piękne. Co takie fajne psiaki robią w Azylu? Dlaczego jeszcze nie mają domów?? Nie wiemy! Jedno jest pewne: w lutym

Interwencja: Pieski z ul. Komorniki!

zdenerwowanego zwierzaka postanowiliśmy odłożyć sprawę do dnia następnego. Psy były na swoim terenie, zostały nakarmione, więc były bezpieczne. 11.1 Kolejna próba odłowienia suk w cieczce i jednej suni, która wygląda na ciężarną. Odłowienie jest bardzo trudne, ponieważ zwierzaki są niesamowicie wypłoszone

Kieleckie zwierzaki uratowane przed mordownią w dyminach!

szczęście w wyniku leczenia Misza jest już całkowicie zdrowym psem. Misza ma ok. 7 lat, jest przyjaznym i kontaktowym psiakiem. z innymi zwierzakami dogaduje sie bardzo dobrze.   Opatka - Ma ok. 8 miesięcy. Mama była w typie ON, ojciec mógł mieć coś ze sznaucera. Opatka będzie więc sporym

CUD ODNALEZIENIA FADO:-D

Pan Marek z zaprzyjaźnionego z naszą fundacją sklepu zoologicznego zadzwonił do nas z prośbą o pomoc dla Psiaka, który błąkał się na parkingu pod Tesco na ul. Pojezierskiej. Oczywiście od razu tam pojechaliśmy i choć Psiak był trochę nieufny, to dzięki wiedzy i doświadczeniu Piotra bardzo szybko

psiaki zwierzaki

Dog niemiecki Dogi niemieckie z małych szczeniaczków przekształcają się w olbrzymie, kochane zwierzaki. Są bardzo spokojne i łatwo dogadują się z innymi zwierzakami, ale z powodu swojego rozmiaru są nieco niezdarne. Terier Jack Russell Te psiaki są zawsze w ruchu. Mają ciekawską

Pies czy kot ? Jak wybrać zwierzaka ?

Psy i koty potrafią wzbudzić skrajne emocje, możemy znaleźć zarówno gorących zwolenników kociego rodu, jak i zapalonych psiarzy . Dlatego wybierając swojego pierwszego pupila często zastanawiamy się pies czy kot? Oto jest pytanie... Wiele osób biorąc pod dach pierwszego zwierzaka ma przed sobą

Nadchodzi ciężki okres dla zwierząt w schroniskach

uwagi trzeba poświęcać wychowankowi schroniska dla zwierząt. Mój psiak zanim zdał sobie sprawę, że nikt go nie skrzywdzi w nowym domu i przestał się bać domowników, potrzebował na to kilku miesięcy. Do dziś kładzie się na plecy, gdy ktoś podniesie głos i dopiero niedawno zaczął się bawić. Kto by

Adopcja Zwierząt

 długich spacerów. Radosny i przyjazny. Wylewny , kochany psiak. Potrzebuje rodziny, która prowadzi aktywny tryb życia . Trzeba go wszystkiego nauczyć - jest pojętny . 1252-11 Mruczuś kocurek, 2 lata, będzie wykastrowany . Jest sympatyczny, wesoły i chętny do zabaw . Uroczy, inteligentny zwierzak

Schronisko dla zwierząt w Opolu - Misiek i Morsia

, które pokazuje dopiero, gdy zadomowi się. Dlatego właśnie można adoptowane zwierzę zwrócić do schroniska. To żaden wstyd, a lepsze to niż wyrzucanie zwierzaka na poniewierkę. A teraz kilka słów o dwóch  psiakach czekających na ciepły dom. Misiek to duży pies, mieszaniec haskiego. Naprawdę wygląda

Mam psa i co teraz ? cz.2.

ukochanym psiakiem będą nam dostarczały samej radości.   Szczenię skacze na ludzi przy powitaniu Psy, a szczególnie podrośnięte szczeniaki, często skaczą zarówno na nas, jak i na naszych gości, czy obce osoby na ulicy. Spowodowane jest to chęcią kontaktu z człowiekiem, nadpobudliwością czy entuzjazmem

O nas w Expressie!!

. - Przed powierzeniem komuś psiaka przeprowadzamy rozmowę, sprawdzamy jego stosunek do zwierząt i wiedzę na temat opieki nad nimi. Każdy, kto zdecyduje się stworzyć zwierzakowi dom, podpisuje z fundacją umowę adopcyjną, w której zobowiązuje się m.in. do tego, że zapewni mu wyżywienie, opiekę weterynaryjną

Nie najlepszy stan Fundacji Azyl!!! WALKA O PRZETRWANIE!!!

psiaków, spacer z Jagą i Frają, nowe zdjęcia, żebyście mogli zobaczyć jak się psiaki zmieniają i jak z każdym dniem pięknieją Dostałam jednak maila od Ani: Asiu, zaraz znowu jedziemy po psy z Komornik. Nie wiem, co mamy robić. Właściwie powinniśmy odmówić. Ale wiem, że żadna inna organizacja ich nie

Interwencja: Bardzo pilnie potrzebujemy bud dla Piesków!

niestety potrafi i szarpnąć Psiaka i uderzyć. Będziemy jeszcze sprawdzać sytuację, żeby ocenić, czy potrzebna jest pomoc, czy też raczej Zwierzaki należy odebrać.Przede wszystkim należy jednak zadbać o warunki bytowe Zwierzaków i koniecznie zamienić tę nieszczęsną beczkę na porządną budę. Gdyby ktoś

psiaki zwierzaki

je ze sobą i dbać o nie. Kiedy będziesz dawał swojemu buldogowi dużo kości, będzie Cię uwielbiał! Chihuahua Psiaki tej rasy są nerwowe, spięte i zazdrosne o inne zwierzaki, ale uspokoją się, kiedy okażesz im dużo miłości i zapewnisz je o swoim uczuciu. Jamnik

Psy z KIelc- transport

Działamy w grupie kilku osób, w ramach TOZ Kielce. Dwie osoby z TOZ-u, reszta spoza. Ratujemy bezdomne, porzucone, skrzywdzone zwierzaki, leczymy je, odkarmiamy, sterylizujemy, szukamy nowych, dobrych domów. Tylko w 2006 roku udało się nam uratować ok. 150 bezdomnych psów i kilka kotów. Psy

BOLMIN - piękny,KOCHANY przytulak - TERIER mix - był ŻYWĄ TARCZĄ !

Bolmin to pies porzucony na terenie miejscowości wypoczynkowej o takiej samej nazwie. Psiak stanowił chyba żywą tarczę, ponieważ był cały nafaszerowany ołowianym śrutem. Teraz już po operacji usunięcia śrutów, zdrowy i bezpieczny czeka na dom. Bolmin to ok. 8-9 letni psiak. To śliczny i

BOKSIO - cudny, 7 mies. ZJAWISKOWY BOKSER do adopcji !

zapewnić mu wystarczającej dawki ruchu, psiak jest niewybiegany. Pod nieobecność właścicieli czasami niszczy coś w domu. Mile widziany dom z drugim zwierzakiem lub dom, w którym stale ktoś przebywa. Boksio jest pod stałą opieką weterynarza, jest zdrowy i ma komplet szczepień. To nie jest zabawka, tylko

Wodzisławskie psiaki: DT DS albo wywózka do schronu - proszę o udostępnianie

Sytuacja podbramkowa: o wodzisławskich psiakach i kociakach pisałam kilkakrotnie np. tu . W chwili obecnej informacja z wczorajszego wieczoru sytuacja wygląda źle . Dowieziono dwa psiaki co sprawia, że zwierzakom grozi wywózka do schroniska w Mysłowicach. I nie chodzi o to, że Mysłowice to zło

Prezent dla psa

, bądź będzie mu przydatne.Tak, tak, najlepiej kupić psu coś pożytecznego: kość czyszczącą zęby, gryzaka, zabawkę, która zajmie psi czas, aby się zwierzak nie nudził, nową miskę, czy szczotkę, a może wykupić szkolenie. Można też niczego nie kupować, tylko w prezencie dać psiakowi dodatkowy spacer, lub

psiaki

psiaki to najsłodsze zwierzaki zobaczcie                      

Snoops

nastroju sklada razem lapki i udaje niewiniatko, kiedy na cos czeka itd, itd. Bez obrazy, ale kazdy facet moglby sie wiele od niego nauczyc. Nie to, ze znalazlam sobie substytut faceta, raczej juz dziecka. Moja rodzina narzeka, ze na wnuka sie nie moze doczekac, ale co ja poradze, ze psiaki sa o

JAK SKUTECZNIE BAWIĆ SIE Z PSEM

psa, przyzwyczajamy szczeniaki do różnych dźwięków dobrze sprawdzają się nagrania , przedstawiamy psiakom różne zapachy oraz WPROWADZAMY ZABAWKI puste plastikowe butelki, rurki kartonowe, szmatki z węzełkami, piłki, koszyki, rozmaite podłoża, szeleszczące materiały, zamrożone kostki bulionu i co tam

Gater dorasta Joanna Szarras

dzień przynosi coraz to nowe wyzwania, a właścicielki Gareta dzielnie i z wielką cierpliwością znoszą zachowanie swojego psiaka. Książka jest napisana z dużą dawką humoru, praktycznie każda strona jest w stanie wywołać napad śmiech, a jeżeli jeszcze ktoś ma sam w domu zwierzaka, na pewno znajdzie w tej

DOBRE WIEŚCI!!!

kraje widząc do dziś ,nawet w miastach psiaki na łańcuchach - ze zwiększenia kar za znęcanie się nad zwierzętami - nałożony realny obowiązek gmin do finansowania opieki nad bezpańskimi zwierzętami - zakaz rozmnażania zwierząt  w celach handlowych,po za niezarejestrowanymi hodowlami  oraz inne przepisy

SZOK: Zabił psa, bo za głośno szczekał!

. Pilnowała domu po prostu 8211 tłumaczy właścicielka psiaka. Teraz sąsiada czeka proces. Ale dzieciom nikt już nie zwróci ukochanego zwierzaka. Po rozmowie z sąsiadem pani Grażyna trzymała Mrówkę na uwięzi. Ale feralnego dnia zwierzę na chwilę odzyskało wolność. Pobiegła widocznie na podwórka

Jak to się zaczęło i czemu mamy koty w domu a nie w głowie

urodzie i inteligencji i była to nasza kochana suczka Tai-panka. Poza tym taka miłość do żywych futer znikąd się nie bierze A później było tak... papugi, pies, chomik, kot, kot, kot, królik, kot, pies, pies... plus zwierzaki podwórkowe. Na studiach mój psiak własny i moja odpowiedzialność - z lekką

Zwierzęcy wpis

Witajcie Kochani!   Dzisiejszy wpis będzie o zwierzakach. No i trochę o mnie i o Kubie. Wczoraj był  Ogólnopolski Dzień Dogoterapii . I właśnie dlatego dzisiaj postanowiłem co nieco Wam opowiedzieć o pieskach i nie tylko. Ale zanim o psiakach to tak w skrócie przypomnę Wam co to takiego jest

Przygotowanie szczeniaka do wizyty u fryzjera.

młodszy tym łatwiej doprowadzić do tego że wszystkie zabiegi traktowane będą jako normalna cześć codziennego życia lub też jako przyjemność. Czego życzę wszystkim zwierzakom -      Każdy pies który ma być klientem salonu fryzjerskiego powinien być od małego przyzwyczajany do głaskania, dotykania oraz

Komu do domu?? TOP TEN!

Oto dziesięć najfajniejszych psiaków z Azylu. Pieski i sunie, małe i duże, żywiołowe i spokojne, a przede wszystkim: piękne. Co takie fajne psiaki robią w Azylu? Dlaczego jeszcze nie mają domów?? Nie wiemy! Jedno jest pewne: w październiku chcemy znaleźć tym zwierzakom nowe rodziny. Najfajniejsze

Mam psa i co teraz ? cz.1.

o pomoc 8211 niech wychodzi z nami na spacery, najpierw w niezbyt zaludnione miejsca. Psiak będzie się czuło spokojniejsze w obecności innego psa i będzie się też wzorować na jego zachowaniach. Przeprowadzka do nowego domu to dla każdego zwierzaka wielka zmiana w życiu, niewątpliwie my, jako

Olga Bończyk - ankieta

Czy masz jakiegoś zwierzaka? Mam kota Stefana - znajdę, którego przygarnęłam blisko 1.5 roku temu. Czy miałaś jakieś zwierzątko będąc dzieckiem? Odkąd pamiętam w domu mieliśmy koty, które moja mama przygarniała i dokarmiała. Kim dla Ciebie jest Twój pupil? Ponieważ nie posiadam własnych

Jak adoptować naszego psa kota?

Chcesz przygarnąć naszego zwierzaka, dać mu nowy, kochajacy dom? Wspaniale! Zanim jednak podejmiejsz ostateczną decyzję przeczytaj uważnie..   1. Nasze zwierzęta oddajemy wyłącznie w dobre ręce, sprawdzonym osobom. 2. O adopcję mogą się ubiegać tylko osoby pełnoletnie, zwierzęta można adoptować

Jak wybrać psa?

groźbą kar. Hodowcy psów bez rodowodów 8211 nie, więc mogą rozmnażać swoje zwierzaki do woli, eksploatować suki jak chcą, mogą nie mieć pojęcia o hodowli itd. Pamiętaj: rasowy rodowodowy! Będziemy mieć większą pewność jak pies będzie wyglądał jak dorośnie nie chcemy przecież zapłacić jak za yorka

Odpowiedzialne decydowanie się na zwierzaka

Bardzo dawno temu pisałam o tym, że będziemy mieli kota. Od zastanawiania się nad zwierzakiem, do wyboru, jaki to pupil będzie, przez postanowienie- kiedy- jednak długa droga. To, że chcielibyśmy mieć zwierzaka, wiedzieliśmy od dawna tak, taaak, to też przegadaliśmy już dawno : . Gdy

Imię

Imię się musi na zwierzaku uleżec. W zasadzie tak było ze wszystkimi imionami naszych zwierząt. Sabinka najpierw była Sabą, ale to było za mało kochające, by oddać szlachetną i miłującą naturę naszego kochanego pieska. Gajerek był Gają, ale się okazał zbyt wielkim łobuzem na tak dostojne imię. Jak

Pożegnanie

W działalności fundacji takich jak nasza zdarzają się piękne chwile, wtedy gdy zmaltretowany, chory zwierzak zdrowieje, gdy trafia się dla niego dobry dom, gdy uda się uratować kolejne zwierzę. Niestety zdarzają się też takie chwile, jak ta, gdy pies, o którego walczymy odchodzi. Wczoraj odszedł

Sterylizacja

powinni być rzetelnie poinformowani, dlaczego warto poddać psiaka operacji, która z pozoru wydaje się niepotrzebna i ryzykowna. Kastracja psa Kastracja polega na usunięciu jąder z najądrzem. Jej wpływ na zachowanie psa może być różny. Wiele zależy od wieku czworonoga w momencie wykonywania operacji

Schronisko ,,kundelek w Rzeszowie

jakiś czas będą dodawane ogłoszenia o adopcji zwierzaków ze schroniska,,kundelek . Serdecznie zapraszamy do odwiedzania ! http: kundelek.rsoz.org SCHRONISKOWE ZWIERZAKI , RZESZOWIAKI . Psiaki: BURKA Oto 8-letnia Burka. Bardzo grzeczna , wesoła i wysterylizowana.Nie zawsze będzie chciała wyjść na

Prawdziwy Dingo!

zwierzak przestaje czekac ... 65279 Dziś Dingo jest cudownym psiakiem, który potrzebuje nowego domu. Możesz przywrócić mu wiarę w ludzi! Zainteresowanych adopcją zapraszamy do kontaktu: 669 70 50 10.

Prezenty dla naszych pupili

-fareast-theme-font:minor-fareast mso-hansi-font-family:Calibri mso-hansi-theme-font:minor-latin Większość osób ma w domu jakieś zwierzątko 8211 psa, kota, papużkę, chomika lub jedno z setek innych. Jesteśmy do nich bardzo przywiązani. Do tego stopnia, że domowe zwierzaki nierzadko traktowane są jak domownicy. Dlatego przy

Pieski do adopcji

psiaków. Wystarczy że okażemy psu miłośc i przygarniemy go jak mama i tata pozwoli. Jeśli chcesz zapobiec cierpieniu psom wklej to do prezentacji, ja nigdy nie pozwolę aby psiak ucierpiał. Pisze to ze łzami w oczach mając nadzieję że ktoś wklei to do prezentacji, więc razem powiedzmy NIE ZABIJAJCIE PSÓW

Mopsy 3

Niektórzy uważają, że psy rasy ,,MOPS są obrzydliwe , jednak inny mają o nich inne zdanie . Uważają, że są najsłodszymi istotami na świecie . p A oto kilka informacji o tej słodkiej rasie :   Mopsy to bardzo towarzyskie psiaki. Bardzo szybko się zaprzyjaźniają, uczą komend i posłuszeństwa

Zamiast nowej sukienki....

dobremu sercu, potrzebujący zwierzak dostanie pomoc, ciepły dach na głową, pełna miskę i niezbędne leczenie. Wdzięczne oczy psiaka czy kociaka i roześmiany pyszczek to chyba największy prezent :  

Czy zauważyliście kotka ocieranie się

Z pluskwa epidemia rośnie spod kontroli, ważne jest, aby zastanowić się, jakie zwierzęta pełnią główną rolę w przyciąganiu i dystrybucją pluskwy. Pluskwy mogą ugryźć psiaka lub kota? Zwierzęta można przewozić pluskwy z podwórka? Są domy ze zwierzętami bardziej podatne na pluskwa zarażenia oraz

Małe dzieci, a kwestia zakupu czworonożnego domownika

W chwili, gdy w domowej przestrzeni zagości nowo narodzone dziecko, naprawdę duże grono rodziców zastanawia się nad sprowadzeniem do domu jakiegoś czworonoga. Do głosu dochodzi w tej sytuacji problem dziejowy 8211 kot czy pies? W gruncie rzeczy, jeżeli chcemy przysposobić zwierzaka od

Rozdział I

. Wytężał wzrok jak tylko mógł, aż w końcu dostrzegł sylwetkę owego psa, jak również postaci siedzącej obok zwierzaka. -Spokojnie Joe, spokojnie 8230 - usłyszał. -Ale ja nie jestem Joe !- odezwał się bez zastanowienia Sparrow. -Milcz łotrze! Nie mówiłam do Ciebie, tylko do psa!- Wtem z mrocznego kąta

psiaki zwierzaki

leczenie zwierzaka. Ze względu na to, iż widać było, że sytuacja materialna rzeczywiście jest nie ciekawa a właściciele są bardzo przywiązani do psiaka, podjęto decyzję o tym, że pies będzie leczony w schronisku na koszt KTOZ. Pies ma 13 lat, jest wpatrzony w swoją panią, i według nas, takim osobą należy

Do adopcji: Juka - dla aktywnej Rodziny!

Oprócz tego, że sami opiekujemy się Zwierzakami, które trafiają do naszej fundacji, staramy się też pomagać Zwierzakom, które przebywają w schroniskach. Dlatego od czasu do czasu prezentujemy na naszej stronie Psiaki, które właśnie w schronisku czekają na swój wymarzony dom i kochającego Człowieka

Psiaki z Kielc transport gratis!

Działamy w grupie kilku osób, w ramach TOZ Kielce. Dwie osoby z TOZ-u, reszta spoza. Ratujemy bezdomne, porzucone, skrzywdzone zwierzaki, leczymy je, odkarmiamy, sterylizujemy, szukamy nowych, dobrych domów. Tylko w 2006 roku udało się nam uratować ok. 150 bezdomnych psów i kilka kotów. Psy

Onkolog niepotrzebny.

Gabinet onkologiczny dla psów jest tak samo smutny jak ludzkie Centrum Onkologii. Tyle tylko, że psiaki i kociaki nie zdają sobie sprawy jaka przyszłość je czeka. Przychodzą do lekarza wystraszone, a wychodzą biegiem i bardzo zadowolone, że to już po wizycie. Za to właściciele zwierząt mają więcej

psiaki zwierzaki

Szukamy domu dla kilkuletniego psiaka, który przybłąkał się na łódzkie osiedle. Prawdopodobnie przyszedł pod nasz blok za suczką, a otoczony opieką ludzi o wielkich sercach pozostał na dłużej. W tej chwili przebywa w domu tymczasowym ,jednak nie może pozostać tam na długo. Pozwoliło to jednak

FINEK-młody,KOCHANY i uroczy PEKIŃCZYK mix - super PRZYTULAK !

. Finek to młody, ok 1-2 letni psiak. Z pyszczka wyraźnie przypomina pekińczyka - być może okazał się nie do końca rasowym prezentem lub produktem ubocznym jakiejś pseudohodowli ... Jest niewielki, waży do 10 kg. To przesympatyczny i miły zwierzak, jest bardzo przywiązany do ludzi - kocha ich i domaga się

o psach ciąg dalszy

29 maj Znalazł się właściciel psów. A było to tak: któregoś dnia zajechał pod nasz dom samochód, wysiadł z niego pan i patrząc na biegające po podwórku psiaki stwierdził, że to jego psy. Zaginęły mu jakiś tydzień temu, kiedy woził samochodem  dziesięciomiesięczną córeczkę, licząc na to, że mała

Bezik - ODSZEDŁ NA ZAWSZE:

Beza to w rzeczywistości Dziadek Bezik!!! Ale plama. A my uwierzyliśmy na słowo i nawet nie sprawdziliśmy. A że psiak niskopodwoziowy i kudłaty, to raczej nie rzuciło nam się w oczy, że to psiak. No coś takiego jeszcze nam się nie przytrafiło!!!   Bezik trafił do nas po tym, jak jej właścicielka

Niedzielny spacerek

wymieniamy spojrzenia z właścicielem zwierzaka , jedyne na co Pyzę stać, to nieśmiałe wyciągnęcie rączki. Jeśli psiak podejdzie bliżej, albo poliże jej łapkę, nawet zamerda puchatym ogonem i otrze sie o nią, Mała jest przeszczęśliwa. Gada do psiaka, podskakuje, macha na dowidzenia. I na widok każdego patyka

Pomoc zwierzakom ze schronisk

Ponizsza wersja nie zawiera ogonkow. Wilk - PSIAK_FAQ_1_v.1 - POMOC ZWIERZAKOM ZE SCHRONISK Niniejsze faq dotyczy pomocy bezdomnym zwierzętom. Z założenia zostało ono napisane pod kštem odbiorców quot tych, co dopiero zaczynajš takš działalno 65533 ć quot . Dlatego też czę 65533 ć punktów

Pies też człowiek?

zwierzak to nie malutki człowieczek porośnięty sierścią - to stworzenie innego gatunku znanego jako pies . Człowiek zdolny jest do odczuwania złożonych emocji takich jak miłość, smutek, rozpacz, zazdrość, współczucie, nienawiść oraz lojalność. Stan emocjonalny psa jest raczej reaktywny

Jak adoptować naszego psa kota?

Chcesz przygarnąć naszego zwierzaka, dać mu nowy dom? Wspaniale! Zanim jednak podejmiesz ostateczną decyzję, przeczytaj... 1. Nasze zwierzęta oddajemy wyłącznie w dobre ręce, sprawdzonym osobom. 2. O adopcję mogą się ubiegać osoby pełnoletnie, zwierzęta można adoptować wyłącznie dla

Psy to nie ludzie dlatego nie są zdolne do złośliwości

krzywdy 8221 . Jeśli człowiek w takiej sytuacji okaże gniew, zdenerwowanie, szczenię będzie sikać później nawet na widok promiennie uśmiechniętego przyjaciela domu, wyciągającego rękę do psiaka. Po prostu uzna, że gesty przebłagalne konieczne są wobec wszystkich, bo żaden szczeniak celowo i świadomie nie

zwierzaki ...

.... a później były kuce - istny cyrk Nasz Maks uwielbia zwierzaki. Szaleje z radości na widok psów, jak się powie quot piesek quot albo quot hou hou quot - to już zaczyna się rozglądać za jakimś psiakiem. W domu mamy tylko świniaka morskiego, który raczej nie przepada za czułościami ze strony Maksa

Międzynarodowy Tydzień Zwierząt- adopcja niechcianych czworonogów

są w stanie wyjść z każdym psem na spacer. Sama adoptowałam swojego psinę ze schroniska. Gdy dzień po uśpieniu mojej przyjaciółki, pojechałam do schroniska wybrać nowego psiaka, serce mi się krajało. Każdy zwierzak do mnie podbiegał, łasił się, chcąc zaskarbić sobie tym moją przychylność. Niestety

Seweryn Blumsztajn a sprawa zwierzęca

samodzielnie o swoje zwierzaki zadbać. to cenna działalność, zdesperowani  ludzie mający kłopot z wyżywieniem własnej rodziny robią często z desperacji okropne rzeczy: wywożą psy do lasu,  czasem wręcz w okrutny sposób mordują, czasem 8220 tylko 8221 zwyczajnie odprowadzają do schroniska. Przytulisko w

Rescue: The Beagles

okrutni siepacze firmy. W obronie psiaków staje para ekologów, którzy rozpoczynają wyścig z czasem i siepaczami o to, kto pierwszy dotrze do zwierzaków.

Rescue: The Beagles to zręcznościowa gra platformowa polegająca na zbieraniu rozsianych po planszy małych piesków i walka z snującymi

Znalezione blogi:

ZWIERZAKI-PSIAKI (martysia1989)
tutaj znajdziecie ciekawostki o zwierzaczkach i ich fotki!!!!!!i tez znajdzieci tu pare gierek... 0
Ten blog bedzie o psach poniewaz bardzo koffam zwierzatka:szczegolnie psy
Psiaki zwierzaki (gwiazdka547)
3....2.....1....0!!!!!!!
o psiakach
czworonogi
Psiaki i Zwierzaki (marysia244)
o tym co lubię
Zwierzaki!
adopcje (daevoo)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kociaki psiaki i innne zwierzaki
blog drążków (mndraka)
taki tam blog do poczytania ZWIERZAKI i inne stworzonka jeśli ktoś lubi psiaki niech wejdzie i

Miejsca:

Warta (24)
Kota (20)
Kielce (17)
Kraków (14)
Warszawa (12)
York (6)
Wrocław (5)
Opole (5)

Firmy:

RUCH (25)
Mieszko (6)
SKOK (4)
Onet (4)
Tesco (3)
YouTube (2)
TELL (2)
Hyde (2)
Chip (2)
Allegro (2)