Wszystko o:

pieprzenie

pieprzenie

Spostrzegłem cię na plaży gdy tylko się pojawiłaś w pobliżu. Szłaś w moim kierunku, ubrana w bardzo skąpe czarne bikini, miałaś przewieszoną przez ramię torbę z ręcznikiem. Zza szkieł ciemnych okularów patrzyłem na twoje wspaniałe, niezwykle zgrabne ciało, podziwiałem cię. Jakże wielkie było moje z

pieprzenie

Klika lat temu przez pewien czas mieszkałem w Paryżu. Miasto znajdowało się na szlaku mojej europejskiej podróży i miało być tylko przystankiem na mojej drodze, ale zrobiło na mnie tak wielkie wrażenie, że postanowiłem zostać tam na dłużej. Podjąłem pracę jak kurier rowerowy. Miałem dzięki temu tro

pieprzenie

Budzę się w nocy. Zegar wyświetla czerwonymi literami godzinę 4:13. Leżę próbując zebrać myśli, ale dopiero po chwili dociera do mnie co się ze mną dzieje. Moje serce bije w znacznie przyspieszonym tempie, a nagie ciało jest rozpalone, zaciskam uda. Czuję ogromne podniecenie, wiem, że moja muszelka

Pieprzone nastolatki

Kurwa mać, ratunku, nie wiem co ja mam takiego w sobie, że przyciągam te pieprzone hot14 sweet14 dumb14... Ani się tak kurwa nie zachowuje, ani nie mam na twarzy wypisane Mam ochotę na młodszą hot14 . Pieprzone idiotki. Ale z drugiej strony coraz inteligentniejsze są te dzisiejsze

Pieprzenie!

- dopytywała się jednak Kempa. 8221 Według mnie to się nazywa bicie piany.   Albo raczej pieprzenie.   Dla nich nie jest wazne, czy to co mówią, jest prawdą. Ważne, zeby o nich było głosno! Ważne, żeby dowalić albo premierowi, albo prezydentowi!   Teraz z tych cytatów, co przedstawiłam wyżej

Pieprzenie skompromitowane

Pieprzenie skompromitowane   Ante Scriptum: Przed lekturą tych kilku poniższych uwag, czytelnik powinien zapoznać się z artykułem 8222 Wulgata kontra pieprzenie 8221 na tym blogu. Tam znajduje się wyjaśnienie, dlaczego pod adresem tekstów Jacka Żakowskiego na temat polityki finansowej

Wulgata kontra pieprzenie

Wulgata kontra pieprzenie Pojęcia humanistyczne są aż nadto elastyczne. Umożliwiają różne ich interpretowanie, dzięki czemu aktorzy debaty publicznej zyskują nierzadko możliwość uzasadniania własnych tez przy dowolnym wykorzystaniu różnego rodzaju terminów i przekonującym wyłożeniu własnych

Pieprzony romantyk

. Wskazał na drzwi: - Idziemy, młody. Zmarli czekają 8230 Młodzieniec ruszył do drzwi. Przechodząc przez próg zatrzymał się na chwilę, spojrzał na leżące ciało i szepnął: - Z miłości? Bo kochał? Dlatego?... - Przyzwyczaisz się, młody. Większość z tych z kodem C-12 to pieprzeni romantycy. 8211

a propos fantazji...

Byłam z panem umówiona, jak zwykle. Miał pan przyjść do mnie o 19. Niespodziewanie odwiedziła mnie moja Agnieszka. Przyniosła butelkę wina, a ja z wrażenia zapomniałam, że miał pan przyjść 8230 Wypiłyśmy całą butelkę tego wina, a ja przyniosłam drugą. Jak tylko ją otworzyłam, rozległo się ciche pu

Egoista pieprzony

on. Zawsze, kiedy go potrzebowała znikał. Zawsze, kiedy go nienawidziła pojawiał się. To byłoon. Nikt inny tylko jej pieprzony wyrzut sumienia. Stał w kolejce i zastanawiał się ile na rekę wyciąga taka kasjerka. Pewnie niewiele. Przez głowę przemknął mu reportaż, który ostatni widział, reportaż w

Kupujcie te pieprzone orzeszki

, hotele i ambasadę USA a na ulicach i tak rządzą gangi i bandyci. Początek jest więc fatalny, najgorszy z możliwych. Do akcji przystąpiły fundacje i grupy ludzi dobrej woli . Niby dobrze, ale kiedy słyszę, że Ochojska pieprzy o odbudowie szkół kiedy tam ludzie są głodni, nie ma prądu, szpitali, lekarstw

Pieprzenie głupot

masochistą aby sobie sprawiać ból. Chyba najlepiej mi będzie jak będę w życiu sam. Jest to ciężkie ale po co się ranić?? Ponoć cierpienie uszlachetnia. Pierdzielę taką szlachetność. I stąd pieprzenie głupot, bo może ja jestem przewrażliwiony i pieprze głupoty albo Asia wciska mi kit i pieprzy głupoty. A tak

Pieprzona zemsta

... Tak to przeżyłem chwile transcendentalnego pieprzenia w wyniku realizacji nietypowego planu zemsty na instytucji...

Pieprzona komórka! 2

...   I za to kochamy Bruna. Pieprzony zawsze wie jak się zachować!   c.d.n.  

Pieprzony inteligent

wyłącznie o zaletach. Najważniejsze są pieniądze, które oczywiście szczęścia nie dają, ale bez nich szczęścia nie masz. Pieprzony inteligent zawsze znajdzie chwilę, by zachować się jak słoń w składzie porcelany i złamać którąś z zasad kapitalizmu. Mam wrażenie, że gdzieś od czasu znajomości z L. zacząłem

pieprz mnie !

uśmiechnięta. Po chwili znów lądujesz między nogami. Wsuwam Twoją dumnie sterczącą męskość w moją obłędnie mokrą cipkę. Teraz mam ochotę abyś robił to szybko. Oplatam nogami Twoje pośladki. - Pieprz mnie - szepczę drapiąc Cię po plecach. Wiem ze to lubisz. I już po chwili moja prośba zostaje spełniona, ruszasz

Pieprzeni fetyszyści

Żeby to jasny szlag trafił, właśnie niedawno wyczytałem w jakimś mądrym piśmie dla kobiet, że podniecanie się widokiem kobiecych stóp to 8211 uwaga 8211 podofilia. Zboczenie kurwa seksualne, pieprzona dewiacja, a nawet parafilia seksualna. I jest to klasyfikowane jako zaburzenie na tle

O.n.a. - Pieprz

  O.n.a. - Pieprz zoom image 1 2 3 4 5 Ocena: 3 Głosów: 9 Typ ...............................................Album Gatunek ........................................Hard Rock Data Wydania ................................1998 Jakość ...........................................MPC BrainDead js

Czasem wolałabym żyć w pieprzonym peerelu! cz. 1

do rzeczy. Czasem myślę, że wolałabym żyć w pieprzonym peerelu niż w naszym obecnym Systemie X. Powiem Wam, dlaczego. Niegdyś państwo, dziś część federacji Pierwszy powód jest taki, że wtedy - przed 1989 rokiem - byliśmy stuprocentowym państwem. Wprawdzie mieliśmy po sąsiedzku wielką i

Zielony Żoliborz, pieprzony Żoliborz.

Warszawa. Żegnamy cię, Stolico... Robi się sennie, ale ta laska z 3 roku wrzeszczy mi nad uchem i pieprzy przez pół drogi, że musi iść na zapiekankę do Roti, bo wieczór bez zapiekanki to wieczór stracony. Dlaczego ona tak krzyczy? Czy naprawdę wszyscy muszą wiedzieć o jej zamiłowaniu do nocnych wojaży po

Takie tam pieprzenie

podejmować racjonalnych i świadomych decyzji oraz pozbawiać się złudzeń o byciu ubermenszem stworzonym do wyższych celów . Nie, nie chcę byście się zasmucali i wpadali w jesienne chandry, czy inne bezeceństwa. Lepiej idźcie się napić i już. Chcę, żeby każdy spojrzał w to pieprzone lustro w łazience i

O pieprzeniu

nich mysli. O tym, jak chcialby sobie potrzymac ich cycuszki, ale nie za dlugo, bo cycki go nudza o tym, jak chcialby przeleciec kogos tam, ale chyba sie nie zdecyduje, bo go to nudzi. I tak dalej. Zdecydowanie warta przeczytania, chociaz pod koniec 477 stron troche juz dosyc mialam tego pieprzenia

Pieprzone swieta!!!!

... babke jedna i druga i sernik to polowe wchlonelam sama..... i juz mi sie tylko plakac chce z tej pieprzonej bezsilnosci,ze ciagle cos musze jesc... bo to nie prawda ja wcale nie musze !! Ja nawet nie chce !!! Tylko jakos tak samo... mie sie zachciewa.... dzisiaj znowu postanowilam sobie,ze 8222 od

Cukier czy Pieprz

staraja sie myslec o chłopaku ktory spontanicznie porwie je w jakis wir bezskrupułów i uprzedzen , tak jak by zamiast cukru wolały pieprz . Coraz ciezej jest mi myslec o tym wszystkim w pozytywny sposob co z tego ze mam prace jest ze mna rodzina i wiem ze w kazdej chwili moge otrzymac od nich wsparcie byc

od niego dla mnie...

Mamy zarezerwowany pokoik w hotelu, jedziemy tam, odbieramy klucz w recepcji i idziemy do pokoiku, tuż za drzwiami wprost rzucamy się na siebie, nie możemy okiełznać tego pożądania, nasze usta i języki splotły się ze sobą, obejmujemy się nawzajem, a już po chwili wprost zdzieramy z siebie ubranie. C

pieprz

Uwielbiam pieprz. Uwielbiam twaróg, krojony nożem, posypany pieprzem i solą, na talerzyku, wieczorem, w tle film - najpewniej kryminalny. Uwielbiam wieczorne mejle od znajomych artystów. Do twarogu uwielbiam historie - niech będzie - o duchach. Uwielbiam nie być zapraszaną na śluby i wesela córek

O potrzebie pieprzenia...

Każdy musi pieprzyć, no przynajmniej każdy facet. Facet musi pieprzyć, bo dopóki czegoś nie spieprzy to nie zobaczy jaki jest popieprzony. Tak więc każdy szanujący się facet pieprzy. Musi pieprzyć, taka jest jego pieprzona natura. Bo gdyby facet w kółko czegoś nie pieprzył to nie byłby sobą

Pieprzenie nie w bambus

pieprzenia, ssania, lizania etc. Cena jest przystępna. Teraz pozostaje wykona 65279 65279 ć telefon. Czym zadzwonić? Telefonem prywatnym? Telefonem służbowym? Telefonem stacjonarnym w domu? Z automatu? Skype?  Dzisiejszy świat umożliwia posiadanie nieskończonej liczby numerów telefonicznych. Dawniej

Odc. 38 Tam gdzie pieprz rośnie

brzegiem, przypomniałem sobie, jak to w dzieciństwie mama żartobliwie straszyła , że jak będę niegrzeczny, to tak mi przyleje, że polecę tam gdzie pieprz rośnie . Teraz już wiem, że nie myliła się. A chodziło jej o Keralę. Jak zapewniał nasz przewodnik z dłubanej łodzi - tu produkuje się najlepszy pieprz

Pieprzony poranek

wparowac do pokoju z 5-8 razy. Co przysne znowu to on wchodzi i budzi dalej. Zawsze mnie to wkurwiało i wkurwiac bedzie. Rozumiem raz wejsc - wstajesz - nie wstajesz ok. ale nie 15 razy !! No tak - niech juz ta pieprzona wiosna sie skonczy i przestana mnie budzic tak wczesnie. Bo of course zaczeło sie od

Pieprzony los Kataryny i zły Dziennik

Pieprzony los Kataryny 8211 tak, parafrazując tytuł jednej z powieści Rafała Ziemkiewicza, chciałoby się rozpocząć podsumowanie ostatniej, internetowo-prasowej wojenki na linii 8222 Dziennik 8221 8211 internauci.  Niestety, moim zdaniem sprawa nie jest tak czarno-biała, jak się ją

lekarzu pieprz się sam

przeciwdziałają infekcjom. Bakteriobójcze działanie mają zawarte w winie związki polifenolowe, które uwalniają się podczas fermentacji. Zauważyliście? Tu jest 6 zdań, z których dwa pierwsze są identyczne z dwoma ostatnimi. Na pierwszy rzut oka tego nie widać, być może dlatego, że nad takim pieprzeniem trudno

Pieprzone biedactwa.

Och..! Rzygam, znowu rzygam ludźmi! Robiących z siebie pieprzone biedactwa. Wiem, może to głupio brzmieć, bo ja sama wypisuję tu ciągle swoje żale, ale po to stworzyłam tego bloga. Żeby się wyżywać. Żeby nie musieć ciągle pisać wynudzonym przyjaciółką o moich niepowodzeniach. Żeby nie musieć im

A On Wciąż Pieprzy

Egzotyczne jak i zwykle przyprawy kuchenne musialy kiedys robic duze   wrazenie na naszych pradziadkach i prababkach, skoro tyle z nich weszlo we frazeologie polska.   Pieprz   spowodowal conajmniej kilka skojarzen, co bystro dostrzegl   bard dzieci i doroslych, Jan Brzechwa: Nie pieprz, Pietrze

Sól i pieprz

Dzisiaj post o z pozoru prostej rzeczy jaką są sól i pieprz. Przyprawy te znajdują się niekiedy na stole w restauracji a wielu z nas sięga po nie zwyczajowo i obficie doprawia podaną potrawę. Tymczasem nie wypada solić dania bez uprzedniego spróbowania. Należy najpierw wziąć kilka kęsów a

Nie pieprz!!!

czerwonych owoców wiśnia, jeżyna, malina i delikatną nutą cynamonu albo 8230 w smaku tego lekko taninowego Shiraz wyczuwalne są owoce jagodowe z nutą białego pieprzu Popijam, popijam 8230 A tu nic. Gdzie te porzeczki? Albo smak dębowych beczek, albo płatki białych kwiatów, albo biały pieprz? No gdzie

PIEPRZ I ALKOMAT 8211 NOWY PROGRAM DOMINIKAŃKICH WŁADZ

przez funkcjonariusza za niebezpieczny dla otoczenia, zostaję przez niego porządnie... opieprzony. I nie jakąś sztampową formułką lub nieformalną wiązanką carajos , tylko dosłownie - pieprzem. Zostaje mi wpakowany pieprz do oka. Pieprz w sprayu. I fury już z pewnością nie poprowadzę, bo ślepy fury nie

:Pieprz się: lol2

Wywiad z HEY quot Było 39 Pieprz się 39 na plakacie! quot Top-shows, emocje na Backstage 39 u-Hey! był przy tym! Po trasie, Bill i Tom zdradzają swoje nowe plany hey!: Teraz jest pierwszy raz, kiedy zapowiadacie odpoczynek. Czy nie? Tom: Tak, mieliśmy kilka dni przerwy. hey!: Tylko kilka dni? Bill

Pieprzenie i Bogurodzica, czyli jak Maria Peszek zmieni wizerunek Inteligo?

konserwatywnych klientów, którym artystka kojarzy się głównie z przeklinaniem i ocierającymi się o obrazę uczuć wszelkich utworami. Takimi jak  8222 Hujawiak 8221 lub 8222 Ciało 8221 , które jest wyjątkowo... hmmm.. pieprzne. A propos pieprzenia: w reklamie Inteligo też jest o pieprzeniu, bo

Co ja robię tu... oraz Pieprzony Spisek Telepatów i doktorat

niektórych rzeczy nie rozumiałem. 2 Drugie źródło to pieprzony spisek telepatów. Zaczynałem z listą fajnych pomysłów zapisanych na laptopie, do których miałem wrócić, o których miałem napisać artykuł, które miały być wartościowym dodatkiem do doktoratu. Czytałem artykuły i kasowałem kolejne pozycje z listy

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA czyli PIEPRZENIE W BAMBUS

gierek pracodawców, ale jest w rzeczywistości jednym wielkim pieprzeniem w bambus, jeżeli w ofercie firmy nie ma mowy o pieniądzach. Z punktu widzenia rekrutowanego rozmowa o umiejętnościach i możliwościach jest pierdoleniem kotka za pomocą młotka, jeżeli rekrutujący nie poda za ile chce kupić jego

Pieprzeni złodzieje w Toruniu

Pieprzeni złodzieje w Toruniu Jak to jest, że od początku października nie ma tygodnia, żeby kogoś z moich znajomych nie okradli. Mnie zresztą też okradziono , ale to tam pikuś. Wkurwiam się już tym wszystkim, ludzie powoli wpadają w paranoję. Wykrystalizowały się dwa schematy zachowań. Opiszę

Pieprzony optymizm...

quot Pesymista to człowiek, kt oacute ry z dwojga złego wybera obydwa. quot nbsp nbsp nbsp nbsp Dlaczego Polacy są takimi pieprzonymi optymistami? Nie ma nic bardziej wkurzjącego jak widok sąsiada, kt oacute ry z samego rana z uśmiechniętą mordą m oacute wi: quot dzień dobry! quot Jak

Pieprzony babilon, retrospektywnie

do czegoś, gry słów, które wymagają poszukania w sieci znaczenia, również się zdarzają. Tak więc, mniej więcej rok temu , w okresie burzliwej młodości pełnej praktyki i zaliczeń mój flagowy opis brzmiał mniej więcej : quot wiesz mon, pieprzony babilon, na mnie rzucił się. co za kły! quot . Pieprzony

pieprzona ironia losu

moje imię i nazwisko. Ale to nie byłam ja!!! Pieprzona ironia losu. Wczoraj po raz pierwszy od dawna kupiłam Wyborczą z Gazetą Praca przez wiele lat kupowałam ją co tydzień, ale parę miesięcy temu już sobie odpuściłam . Nie wiem nawet dlaczego, myślalam chyba że w biurze będzie więcej czasu to jakąs

Pieprzony ekshibicjonizm

Jak w tytule. To jest jakiś pieprzony ekshibicjonizm. Wchodzisz tutaj codziennie, co drugi dzien, trzeci czy co tydzien. Patrzysz co napisali inni. Sam piszesz. Prowadzisz szeroko zakrojone ostre działania marketingowe swojego bloga. Czytając wpisy u innych, nie zapominasz zostawić linka do siebie

Praska orgia 8211 mniej wolności, lepsze pieprzenie

mają miejsce w Czechosłowacji. Mniej wolności, lepsze pieprzenie quot .                                              fragment książki quot Praska orgia quot Philipa Rotha   Książka Rotha jest swego rodzaju pastiszem na czechosłowackich opozycjonistów. Precyzyjnie mówiąc, pastiszem na ich

Pieprzone bezkręgowce

cudowny. Wręcz przeciwnie ? . Ale pieprzyć to. Chciałbym pisać tu systematycznie, na różne tematy. Niestety, dla was, lub dla mnie, jestem pieprzonym leniem, więc będę pisał kiedy mi się podoba. Zgadliście, to dlatego mam taki kiepski humor bo dziś poniedziałek. Nie chcę cytować Garfielda, ale

Pieprzeni monopoliści

umowy. Wieczorem zadzwonimy i może uzyskamy jakąś informację, co nie jest takie oczywiste w ich przypadku. Szlag mnie trafia, gdy trzeba walczyć z takimi molochami jak TPsa, PKP czy Poczta Polska. Człowiek się naużera, nerwów, czasu natraci, a i tak zawsze ma w plecy. Zawsze. Pieprzeni monopoliści w

Sól i Pieprz

sypialni. Potem łkali w kołysce jej bioder w poszukiwaniu matki, żony i kochanki 8230 Mężczyźni.  Sól i pieprz tego świata...

Pieprzony złodziej w akademiku

przeprowadzony przeze mnie mały rekonesans. Po prostu dostaję gęsiej skórki z wkurzenia, gdy sobie o tym myślę.   Ofiara nr 1 8211 laptop z III p. Żeby było zabawniej okradziono współlokatorkę koleżanki , która w tej nocie   http: chrzandoburaka.blox.pl 2010 12 Pieprzeni

Pieprzone żonomatki

rozrabiają, że mąż ją wkurzył, że czegoś jej się nie chce... - mówi natomiast, że wszystko super, super, super, idealnie, choćby na ryj padała... kocha przecież prasowanie, pranie, gotowanie, trzódki wychowywanie, jest idealną żonomatką. Ostatnio gdzie nie spojrzę same pieprzone żonomatki fatum jakie

...

...słyszałam, że kobiety po trzydziestce są dojrzałe, znają swoją wartość, są świadome swojej kobiecości i swojej seksualności. Chyba coś w tym jest. Ale wypowiadać się mogę tylko za siebie. A jak to jest ze mną? Różnicę pomiędzy sobą wcześniej, a sobą teraz odczuwam przede wszystkim w łóżku.

WIECZORNE PIEPRZENIE czyli Przyjemna Sprawa

    Któż z nas nie pieprzy? Chyba nie ma takich, a Ci co myślą, że nie pieprzą też pieprzą. Pieprzenie jest wpisane w naturę ludzką, tak jak oddychanie. Ja na ten przykład teraz siedzę i pieprzę. Mylnym jest podejście, że do pieprzenia trzeba zaraz stać, albo leżeć. Życie pokazuje, ze pieprzyć

Pieprzony dzień!

Pieprzony dzień! Pieprzony dzień, pieprzone rozmowy, pieprzone perspektywy! Na dodatek, wywaliło mnie przed chwilą z serweru i piszę jeszcze raz! A chciałam wstać, napić się z Tobą porannej kawy... Opowiedzieć Ci jak było na imprezie, pośmiać się do Ciebie... Ale jak zwykle, przecież Oni mieli

Pieprz to

Filozofia sukcesu czyli f**k it Filozofia Pieprz to odkrywa przed Tobą wspaniałą drogę, prowadzącą na skróty do wewnętrznej wolności. Pieprz to zawiera ukrytą sugestię, że rzeczy nie są aż tak istotne, za jakie je uważasz. Źródłem Twoich problemów jest zbyt poważne traktowanie świata. To

Pieprzone bachory i mamafia

nie mogłam się dopchać do wieszaka, bo dział ten okupowały Mamuśki Mamafia - jak określa to Leszek Talko razem z PIEPRZONYMI WÓZKAMI I LATAJACYMI W KÓŁKO BACHORAMI. Co jakiś czas rozlegało się spokojne i bezsilne: Stasiu Karolina Luiza! Nie biegaj bo pójdziesz do wózka by the way - idea wózka jako

Gentoo i pieprzenie?

Seks jest przereklamowany, zainstaluj Gentoo: 10x więcej pieprzenia! To był toppic kanału forum.slackware.pl na quakenecie. Czy to prawda? Jest trochę zabawy na początku, ale to co dziś mnie spotkało to masakra... i nie chodzi o Gentoo Dostałem zadanie z pozoru łatwe: na laptopie z Linuksem

Pieprzone francuskie samoloty

Mieszkam tu juz dwa lata. Tu, to znaczy nad piekna Sekwana. Nie, piekna to ona wlasciwie nie jest, ale przeciez nie o to mi chodzi. Chodzi mi o pieprzone francuskie samoloty. Otoz wiedziec trzeba, ze Francuzi nie sa szczegolnie rozgarniety narodem. Widza niewiele poza czubkami wlasnych nosow. Z

Stresowe pieprzenie

myśli nie przywodzą powodów na myśl, bo to przecież zwyczajny dzień. O zgrozo ogromna pomyłka! Dziś mój świat może się zmienić, co więcej na pewno się zmieni! Mówisz- przecież to nie Twoje życie . Pieprz się 8211 mówię 8211 nadal nie zauważasz, że moje życie jest twoim i vice versa. Choć część ale

Dajcie tę kasę za pieprzone internowanie

: quot w tych pieprzonych więzieniach i psychiatrykach skończyłem się jako artysta, zgubiłem radość życia i sens istnienia na wiele lat quot . Domagał się 25 tys. zł zadośćuczynienia, bo: quot to nie tylko poprawiłoby mi samopoczucie, ale byłoby zastrzykiem finansowym, potrzebnym mi w obecnej sytuacji

Pieprzona Brunetka...

- każdy by chciał Nie każdy, wyobraź sobie pieprzona brunetko. Ale tego jej nie mówię... uśmiecham się, wykręcam się prozaizmem. Kilka minut później się do mnie tuli i prosi o numer. Jak w amoku patrzę na jej piękne ciało i zastanawiam się, jak to jest zwyczajnie ją rżnąć... Zaczyna całować, przerywam

Pieprzenie ...

z ciekawością przeczytam artykuł o kolejnych planach poprawiania . Narazie widzę, że pan po prostu pieprzy od rzeczy.

pieprzony ślub

dzielnicy choć ta moja jest jedną z największych w mieście to urząd oczywiście czynny 8-16... no i trzeba brać urlop aby tam się stawić we dwójkę :- ale aby było mało to pieprzony świstek kosztuje prawie 100 złotych i już po zapłaceniu i poczekaniu w kolejce na całe te formalności, pani urzędnik

Pieprz i sól

zniechęcenie, ból powrotu do pracy po fajnym weekendzie, rozstanie z Antkiem, którego mam niedosyt, zbliżająca się miesiączka, zima, chujnia, grzybnia, ble. PIEPRZ jest - dziś bardziej ziołowy niż cayenne: SŁODKA PAPRYKA Paczka od Magdy - redaktorki quot Kliniki quot   - pełna książkowych smakołyków

pieprzone komary i inne sprawy

chwilę umilić 3. wracajac z pracy do domu dostałam z liścia w twarz nagle i nieoczekiwanie z wielkim impetem i wydając dziwny, aczkolwiek głośny, dźwięk wylądował mi na twarzy ładniutki, średniej wielkości, zielony liść to się nazywa quot z liścia w pysk quot 4. Pieprzone komary, !!

Pieprz się kulturalnie

na to jaki masz kolor skóry, i jakiej jesteś narodowości. No, chyba że jesteś moim sobowtórem w świecie równoległym. Jeśli tak: pieprz się.

Pieprzony sylwester

Po co ja się w to pakowałem? Moja wymyśliła mądrze, że składki po 10 za łeb to na wszystko starczy. Bardzo mądrze zrobiła. Przed chwilą wróciłem z zakupów. Połowy produktów nie mam. Jeszcze mnie przysłowiowo quot wychujano quot w tesco. Jak? wziąłem pare kartonów pizzy. Cena na metce 7.99 sztuka.

Pieprzona .pl

    Dziś tak się zastanawiałam... słyszałam wypowiedź Kaczyńskiego: quot ... ale ja nie jestem świnią quot . Mam co do tego duże wątpliwości. Tak samo jak reszta tej bandy z rządu on także jest świnią. Tym go raczej nie obrażam, ani tamtych bo to bardzo łagodne okreslenie... no bo jak zapatrywać si

Pieprzenie

Dziś zaczynam sobie pisać nie od rzeczy. Zastanawia mnie wszystko na tym świecie, Mam wiele pytań, na które kiedyś może znajde odpowiedź. Chociażby czy jest Bóg? W Boga każą nam wierzyć, a na dowód podają tylko zapiski zwane Pismem Świętym. Z drugiej strony gdyby nie było w kogo wierzyć to co by się

Kwiecisty pieprz

O ile zobaczenie pandy w naturze było moim punktem numer 1 podczas wypadu do Syczuanu, to moje oczekiwania co do tamtejszej kuchni były oczekiwaniem permanentnym i jednym z głównych powodów wyboru tego miejsca pierwszej podróży po Chinach. Kuchnia Syczuanu słynie w całym kraju. Chińczycy, kiedy si

o fantazjach słów kilka

Miewacie czasem fantazje? Ba! Na pewno. I założę się, że dzieją się w nich w większości rzeczy, które przenigdy nie przeszłyby wam przez gardło. Takie, które nie dość, nie ujrzą światła dziennego, ale i nie zaznają ciemności nocy. I ja miewam fantazje, Jedne są delikatne, jak muśnięcie skrzydeł

Pieprz ziołowy - relikt PRL-u?

Przyznam, że zawsze traktowałam pieprz ziołowy po macoszemu, jako produkt zastępczy, kryzysowy, jako namiastkę prawdziwego pieprzu. Bo taką też rolę pełnił w PRL-u, gdzie notorycznie brakowało wszystkiego, a rynek wyglądał tak, jakby wielkie odkrycia geograficzne nigdy nie miały miejsca. Jednak

Żona księdza,gej i wikariusz.Blog unikatowy.

Byłam dziś u fryzjera geja.Popłakałam się ze śmiechu.Nie ma wiele osób z którymi mogę się tak do łez pośmiać... i to za jedyne 13 złotych.Kochany mój pan S. Moja  znajoma właśnie przechodzi coming out.Ma dziewczynę na stałe.Rodzice jeszcze nie wiedzą. Już w liceum wszyscy wiedzieli...no i co z tego?

Pieprzony matiz

Zima. Do przydrożnego baru wchodzi kierowca tira. Siada przy barze i mówi: - Poproszę setkę. Tfu! spluwa na podłogę Pieprzony Matiz.... Barman się zdziwił, ale nalał mu setkę. Facet wychylił duszkiem i mówi: - Barman, jeszcze seteczkę. Tfu! Pieprzony Matiz... Barman zdziwiony nalał setkę. Facet

Tanie pieprzenie czas zacząć...

  Jak sam tytuł i adres bloga wskazuje, będę tu poruszał różne tematy, które dotyczą naszego codziennego życia, począwszy od wesołego sportu pozdrawiamy reprezentację Francji, która zapewne już wylądowała w swoim kraju , a skończywszy na uwielbianej przez większość Polaków - polityce. Wpisy będ

Pieprzony Matrix

Mam kolejny dowód na to, że żyjemy w pieprzonym Matrix ie. Od lat walczę na parkingu obok kantoru z plaga ulotek wsadzanych za wycieraczki. Moknie toto, potem przymarza do szyb albo niezauwazone rozmazuje sie po szybie po włączeniu wycieraczki. gonię tych ulotkowiczów narazie bez kija bejsbolowego

Pieprz mały, pieniądze duże

Lizbony do Indii i z powrotem gdy powrót był trwała koło 2 lat, więc ceny nie były niskie. Przez to pieprz stał się miernikiem kontraktów na giełdzie w Antwerpii. Językowo była ona wieżą Babel i działała krótko, nieco ponad godzinę, od 11-tej rano, ale na życzenie Portugalczyków zmieniła swe godziny i

Kasia Kowalska Pieprz I Sól

xFFFD al jeszcze nie min xFFFD xFFFD bez cukru xFFFD ycie poznaj zn xFFFD w tylko pieprz i s xFFFD l tak trudno by xFFFD zn xFFFD w szarym cz xFFFD owiekiem gdy widzisz si xFFFD w xFFFD r xFFFD d samych gwiazd gdzie rzuc xFFFD ko xFFFD b xFFFD dziesz jak szczeniak bieg

pieprzone warzywo

cudny! Bałam się jakiegoś romantycznego. Kurczę, zgłodniałam po tym Twoim wierszyku 8230 Co miałeś na kolacyjkę? ON: Jak to co miałem na kolację?! Poezji, kurde, nie czytasz?! Dodałem tylko kalafiora i patelenkę. ONA: Czytam! Ale mi ten 8222 pieprzony 8221 kalafior do niczego nie pasował.

Pieprzona warszafka

Pieprzona warszafka. Można ją porównać jedynie do Renaty Beger. Wypacykowana, kurwiki w oczach, ale pod spodem tylko wsiur. Niedobrze się robi od kolesi i innych Renat Beger  na Wiejskiej. Nie inaczej ze zwykłymi przepraszam - NIEZWYKŁYMI warszafiakami...  quot Bo u nas w Warszawie... quot A co

Pieprzona niebieska dioda

Zdecydowałem się wymienić najstarszy element swojego zestawu komputerowego, znaczy głośniki. Kupiona sto lat temu za sześć dych para głośniczków Teaca grała po prostu żałośnie. Z nowych jestem bardzo zadowolony, powiedziałbym, że są dokładnie tym, czego chciałem... ...Gdyby nie ta pieprzona, w

Pieprzone lektoraty

, terminologią angielską, jeszcze jakiś język zachodni i łacina, to dostaję drgawek Pieprzone lektoraty . *fakt faktem, mniej więcej do godziny 18, wyglądało to następująco: 15 minut nauki, pół godziny snu, 15 minut nauki, pół godziny snu, 15 minut... 

MISIEK NA RYBACH czyli PIEPRZENIE O DUPIE MARYNI

? Chyba już nie :D         Populacja         Widok z mola         Ot ... falochron         Każdy głupek ma swój słupek. Polarny też.         Polarny? Polarny!!     WNIOSEK: DOBRE PIEPRZENIE ZAWSZE WYMAGA ZAANGAŻOWANIA NAWET GŁUPOT .

Męczarnie z Gazetą... Pączkowy test. Pieprzony Radom trafi do sądu? Pani prezydent bez koncepcji?

_watek_w_rankingu_paczkow.html  . Nie dało się, będąc w Redakcji, nie uniknąć dyskusji na temat, który sygnalizowałem wczoraj. Otóż burmistrz Pionek Romuald Zawodnik nazwał Radom miastem quot pieprzonym quot i zrobiła się z tego niezła awantura. Teraz najprawdopodobniej będzie się za to tłumaczył w sądzie, co on sam uważa za

Pieprzenie o niczym - to wychodzi mi najlepiej...

, kocham swoje wyobrażenie, nie jego... Pieprzone sentymentalne brednie. Sama nie wiem czego chcę... Wiem, że lepiej juz nie będzie... Wiedziałam to już 3 lata temu, kiedy zaczynały się dziać miedzy nami powazniejsze kryzysy - i nic nie zrobiłam. quot Zrywałam quot . Z jakim skutkiem - widać. Może za 3

MIŁOŚĆ I PIEPRZ

W każdym razie miałam czas na obejrzenie Tanga Saury. Jak zahipnotyzowana wpatrywałam się w obraz. Nieprawdopodobne zdjęcia, nieprawdopodobna muzyka i zwalający z nóg taniec. Polecam ten hipnotyczny obraz wszystkim wrażliwym na piękno. Tango - miłość i pieprz, emocje i namiętność. Tak mnie ruszyło

od Krzysztofa, pieprzenie bez sensu

z szefem żądz. Pieprzysz bez sensu. A co do singli, trudności w znalezieniu tej jedynej... Również nie wierze w singli. To po prostu Ci spośród nieudaczników, którzy wstydzą się tego na tyle, że wymyślają jakąś nazwę. Nikt nie mówił, że jest łatwo. Każdy ma swoje powołanie, a więc skoro jest

a pieprz yourself!

i humor: pierwsza klasa.  Hmmm... wcześniej się trochę zagalopowałem, no bo jak przyznałem już Oscara, to nie wiem co może być wyżej w hierarchii nagród, bowiem za reklame Pieprz i sól  właśnie bym takową przyznał.    Jest dla mnie genialna. Oglądałem ją wielokrotnie i pewnie jeszcze nie raz

Pieprzony huragan...

Przez ten pieprzony huragan może się okazać, że na godzinę 22:00 będę zmuszony stawić się na dachu kina Atlantic . Może się takoż okazać, że nie będę pracował dziś w nocy tylko jutro bardzo rano - tak od 4:00, też na Atlanticu . Może się takoż zdarzyć, że nie będę pracować ani dziś w nocy, ani

pieprzona masochistka

Pieprzone 5 sekund filmu na yt, a mi nagle mimowolnie powracają wspomnienia. Te dobre wspomnienia, próba unicestwienia ich tym, co działo się pod koniec ma różne skutki. Przynajmniej wyciągam wnioski. Miało być pięknie i się zjebało. Zawsze się w końcu coś zjebie, a te dobre chwile nijak nie są

pieprzenie i brzydota

pieprzy moją żonę a ja jego interes. 65279 Koło kobiety stoi w autobusie pijany mężczyzna. Ona patrząc na niego z pogardą mówi: - Aleś się pan uchlał! - A pani jest strasznie brzydka! I dodaje z triumfem: - A ja jutro będę trzeźwy! 65279

Pieprzona komórka epilog

Kilka   osób   zapewne jest ciekawych jak zakończyła się ta mrożąca krew w żyłach historia, zdrady, wpadki, kłamstwa 8211 ogólnie rzecz biorąc jak to jedna z czytelniczek napisała - bagienka ludzkiego. A propo 8217 s bagienka: ludzka rzecz koleżanko, rozejrzyj się dookoła, mnóstwo tego. Jedyni

Pieprzone walentynki

    Walentynki Jakie to smutne, że tylko w tym dniu ludzie portrafią okazywać sobie jakiekolwiek uczucia publicznie. Każdego dnia każdy schowany pod własnym kocem okazuję miłość dziewczynie czy chłopakowi, każdy schowany we własnym kącie dotyka, patrzy, całuje. każdy u siebie. Dla siebie. Walenty

Pieprzenia ciąg dalszy Duży Książę

 Jest chwila wolna, można ją więc swobodnie wykorzystać na odrobinę głupiego gadania... -Nie wiem czy to dobry pomysł - zastanawia się Aubrey. - Co tak się krzywisz, drogi chłopcze? - Tak popijać cytrynówkę wodą cytrynową... - Ach, pogoda jest taka nieciekawa, że zasługuje jedynie na cytryny. Ty jed

Pieprzone skorpiony

Znaki zodiaku to największe moje przekleństwo i kompleks, który nigdy nie przeminie. Jak każda kobieta przywiązuję wagę do swego wyglądu. Mam wiele niedociągnięć, o których zdaję sobie sprawę, ale mam to w dupie. Jeśli komuś nie podobają się moje piersi, nogi, tylek lub stopy, to niech szuka gdzieś

pieprzony kregoslup

Najpierw kawalek notki, ktora pisalam w piatek przed poludniem i nie dodalam: Dobrze mi w domu. Pranie sie pierze, zmywarka zmywa, ja odkurzam, radio gra, kawka sie parzy. Naprawde nie mam nic przeciwko wysprzataniu calego mieszkania, zrobie to z ochota, ale moje cialo mi na to nie pozwala. Potworni

Pieprzony konsumpcjonizm.

Jesteś w domu i co widać z za okna reklamy. Włączasz telewizję i co reklamy, a film jest tylko dodatkiem. Wkurwiony puszczasz sobie jednak radio i 8230 no nie zgadniecie 8230 zamiast muzy ze 7 minut reklam. Co do chuja!!!??? No to może kino??? Nie kino też nie 8230 Przed seansem jest ze 15 m

Czasem wolałabym żyć w pieprzonym peerelu! cz. 2

... Peerele - jest ich wiele! We współczesnym świecie funkcjonuje wiele państw takich jak PRL. Sytuacja, która panuje wewnątrz nich, zazwyczaj przedstawia się nieciekawie. Są to bowiem kraje autorytarne, dopuszczające się łamania praw człowieka i duszące wolność słowa. Często słyszy się o rep

zaprawdę powiadam Ci - pieprzysz!

Dzisiaj rano stwierdziłam, że za dużo w domu siedzę. I że skoro już nadarzyło się wolne, a ja się z nikim nie zmówiłam, to chociaż zdjęcia porobię. Jakoże pomysł wydał mi się od razu sensowny, chwyciłam aparat w dłoń i dalej do tramwaju! Rynek - jak to Rynek - jak zwykle tłum ludzi. A ludzie to ges

Znalezione blogi:

Różowy pieprz (an_ka11)
Miejsce, gdzie będę mogła rozwijać swoją pasję jaką jest pieczenie i gotowanie. Strona, na której in
pieprzenie o niczym (notmucheasygoing)
dupakupadno
moja faza delta
Zwierzenia nimfomanki
No po prostu moje opowiadanie o ONE DIRECTION . tak wiem to Głupie ale no ale . ! z nudów czasem p
Czyli o tym jak szybko leci życie... kartki z życia! Zapraszam ! Na blogu dużo info o wszystkim !
dezerterka uczuciowa (dezerterka_uczuciowa)
Pieprzę Cię czule, chodzę własnymi drogami....
Z PIEPRZENIA GŁUPOT ORGAZMU NIE BĘDZIE
Sól kamienna nieoczyszczona, również pieprz, kminek, ew. ziała wg uznania.
O Dubaju. O życiu, pracy, ludziach. Naga prawda, bez pieprzenia.

Miejsca:

Pasto (1136)
Warszawa (354)
Naga (312)
Warta (289)
Kraków (188)
Marki (171)
Londyn (159)
Poro (154)
Janów (152)
Pawłów (140)

Osoby:

Doni (77)
Eminem (76)
Doda (36)
Beatles (36)
Palikot (30)
Juan (26)
Lilu (23)
REM (22)

Firmy:

RUCH (636)
DIALOG (145)
Ambra (104)
Onet (95)
Google (94)
SKOK (91)
Prochem (79)
MIT (72)
Zono (66)
SAP (50)