Wszystko o:

gry logiczne]

Gry logiczne - przegląd

Wszystkie gry logiczne w swym ścisłym założeniu mają na celu korzystne pobudzenie naszego umysłu do logicznego myślenia. Są to zazwyczaj różnego rodzaju łamigłówki, zadania szaradziarskie i inne ciekawe gry logiczne . Szczególnie znaną i cenioną przez wielu graczy grupą są różnorodne gry słowne, a

Gry logiczne plaga wśród dzieci

Gry logiczne wciągają jak nigdy dotąd Młodzi notorycznie czyta spośród przymusu. Woli rozgrywać w gry internetowe jednakowoż podobnie gry logiczne Lektury szkolne uważamy w ciągu nudne a czytamy je w mgnieniu oka, omijając opisy i odliczając tak dalece jeszcze do końca, iżby Chronos zaoszczędzony

Gry logiczne

Rozrywka wymagająca wysiłku intelektualnego jest tym, co pozwala nam na zachowanie doskonałej pamięci oraz pozwala rozwijać swoje zmysły. Wbrew powszechnej opinii dotyczącej gier komputerowych, te oparte na elementach logiki cieszą się znacznym powodzeniem.  Gry logiczne są dostępne dla każdego z

Czarodziejka - gry logiczne

Czarodziejka brzmi to jak gra dla dzieci ,ale taką grą nie nie jest . mimo tego ,że czarodziejka to fajna kolorowa gra to jest to gra z serii gry logiczne . W tej grze twoim zadaniem jest za pomocą czarodziejskiej różdżki przenosić kolorowe przedmioty w taki sposób ,aby tworzyły one grupy po trzy

Budowanie mostu - gry logiczne

Budowanie mostu są to kolejne gry logiczne z serii bardzo fajne gry . W tej grze jesteś jakby prawdziwym architektem ,a twoim zadaniem jest zbudować most który utrzyma określony ciężar . Gry logiczne tego typu są to bardzo fajne  trudne gry przeznaczone praktycznie dla każdego gracza . Gry online

Wybijanie kulek - gry logiczne

Wybijanie kulek to również bardzo fajna i bardzo znana gra logiczna . w tej grze twoim głównym zadaniem jest wyrzucić z planszy wszystkie kulki w taki sposób aby pozostała tylko twoja . Gry logiczne tego typu są to świetne gry online , i powinna ona przypaść do gustu każdemu graczowi . Gry

Budowanie miasta - gry logiczne

Jak się z pewnością przekonacie już w najbliższym czasie gry logiczne są to bardzo różne gry i dotyczą różnych tematów  . Przedstawiona gra w tym wpisie jest to bardzo fajna i bardzo dobra gra online w której zadaniem gracza jest zbudowanie miasta . Musisz zbudowac miasto w którym będzie to

Naprawianie samochodów - gry logiczne

Naprawianie samochodów tym razem jest to kolejna bardzo fajna gra logiczna . Gry logiczne są to bardzo różne gry ,i każda gra ma swój charakter . W prezentowanej grze twoim zadaniem jest kupować stare samochody ,a następnie je naprawiać i odsprzedawać drożej . Oprócz tego ,że jest to gra logiczna

Nawiedzony dom - gry logiczne

Nawiedzony dom tym razem jest to gra online typu gry logiczne . twoim zadaniem jest chodzenie po nawiedzonym domu i wykonywanie różnych trudnych logicznych zagadek , a dzięki rozwiązywaniu tych zagadek będziesz mógł opuścić ten dom . Nawiedzony dom jest to świetna gra dla tych którzy lubią gry

Ciekawe gry logiczne

Dzisiaj maly bo planuje zrobic duzy przeglad logiczny gier flashowych. Mowie tutaj o prostych lamiglowkach, ktore umila nam kilka kwadransow. Oto kilka gier w ktore ostatnimi czasy pogrywam, zeby sie zrelaksowac. :   Blox Ta prosta gra, szczegolnie przypadla mi do gustu. Chyba wlasnie dzieki

Pasjans pająk gry logiczne

Pasjans pajak jest to jedna z lepszych i bardziej znanych gier typu pasjanse . Gry pasjanse są to oczywiście gry online gry logiczne , bo  ułożyć pasjansa bez logicznego myślenia się nie da . Pasjans pająk jest o gra znana z wcześniejszych wersji windowsa oraz  ze starych komputerów typu Amiga

Darmowy tetris - gry logiczne

Darmowy tetris są to gry online gry logiczne i to klasyczne gry logiczne . tetris jest to gra znana praktycznie każdemu ,i praktycznie każdy wie czym jest ta gra . Twoim zadaniem jest układanie klocków tetris ,a więc klocki spadają z góry a ty musisz tak manipulować barwami ,aby te spadające

układaj klocki- gry logiczne

Układaj klocki jest to bardzo fajna gra z serii gry logiczne gry online ,gdzie głównym zadaniem gracza jest układanie klocków  .W tej grze musisz układać klocki kolorami,a więc wszystkie klocki danego koloru musisz zbić w jedną grupę , i gdy w pobliżu będą przynajmniej 3 takie same klocki wtedy

Leczenie zwierząt - gry logiczne

Gry logiczne to także gry o leczeniu zwierząt . W prezentowanej grze twoim zadaniem jest podać danemu zwierzęciu odpowiedni lek na daną chorobę . Leczenie zwierząt odbywa się na czas ,a twoim zadaniem w określonym czasie jest wyleczyć jak najwięcej chorych zwierząt . Generalnie rzecz piorąc gry

Mechanik samochodowy - gry logiczne

Mechanik samochodowy jest ot gra w której ty jako gracz będziesz musiał zakładać koło samochodowe . Zakładanie kół jednak nie jest takie proste jak to zazwyczaj bywa tylko musisz zrobić to rozwiązując różne logiczne dylematy . Gry logiczne są to bardzo fajne gry ,i myślę że jeżeli ktoś lubi tego

Zbuduj królestwo - gry logiczne

Zbuduj królestwo są to gry online gry logiczne ale z elementami gry strategicznej . Twoim zadanie w tej świetnej strategiczno - logicznej grze jest zbudowanie całego królestwa od podstaw . Ty jako ról musisz zarządzać wszystkim oraz zadbać o wszystko .budowanie królestwa w grze online wcale nie

Jazda samochodem -gry logiczne

Nauka jady samochodem jest to kolejna świetna gra logiczna ,w której gracz może przejść kurs nauki jazdy samochodem online . Twoim zadaniem w tej grze online jest wykonywanie wszystkich zadań ,które otrzymujesz od egzaminatora . Jeżeli podczas kursu popełnisz chociaż jeden błąd gra zostaje

Bąbelki - gry logiczne

Bąbelki jest to klasyczna gra logiczna która polega na tym ,aby oczyścić plansze ze wszystkich bąbelków . Na planszy widzisz bardzo dużo kolorowych bąbelków , a twoim zadaniem  jest  oczyścić wszystkie bąbelki z planszy . Bąbelki są to bardzo lubiane gry online gry logiczne ,i myślę że czytelnikom

Dynamit - gry logiczne

ym razem będziesz mógł zagrać w bardzo fajną grę związaną z podkładaniem dynamitu . Tak , podkładanie dynamitu są to gry online gry logiczne ,a to dlatego że podkładani dynamitu w tej grze  musi byc przemyślane . Twoim zadaniem będzie wysadzić most w odpowiednim czasie oraz w odpowiednim miejscu

Pluszowe zwierzaki - gry logiczne

Pluszowe zwierzaki wbrew nazwie jest to bardzo fajna kolorowa gra logiczna ,ale też bardzo trudna . Twoim zadaniem w tej grze online jest oczyścić całą planszę ze zwierzaków , a więc twoim głównym zadaniem jest strzelanie do zwierzaków zwierzakami . na czym gry logiczne tego typu polegają już

Pszczoły - gry logiczne

Pszczoły jest to  gra logiczna w której gracz bierze udział w walce rojów pszczół . Twoim zadaniem jest zniszczyć rój przeciwnika ,ale jak to bywa w grach logicznych nie jest to takie proste . W celu zniszczenia roju pszczół należy strzelać pszczołami w taki sposób aby one rozbijały pszczoły

Wirtualne akwarium - gry logiczne

Wirtualne akwarium jest to bardzo fajna gra logiczna w której gracz hoduje rybki . Wirtualne akwarium jest to gra logiczna z tego powodu ,ze ty jako gracz musisz zadbać o wszystko ,a więc musisz doprowadzić do tego że twoje akwarium będzie rentowne . Jak widać gry logiczne potrafią być fajne i

Prowadzenie farmy - gry logiczne

Prowadzenie własnej farmy jest to kolejna świetna gra z kategorii gry przeglądarkowe lub gry logiczne gry online . Wcześniej została zaprezentowana gra dzięki której mogłeś poprowadzić własne zoo ,a tym razem bę dziesz mógł poprowadzić farmę . Prowadzenie własnej farmy jest o bardzo trudna sztuka

Zoo online - gry logiczne

Zoo online jest to świetna gra z kategorii gry logiczne . Twoim zadaniem w tej grze jest zbudować własne dobrze prosperujące zoo online dzięki którem staniesz się bogaty . Takie gry online od gracza wymagają poświęcenia bardzo dużej ilości czasu , gdyż gra jest czasochłonna . do tej gry trzeba się

Gry logiczne

              Kolejną grą logiczną, przy której można się świetnie bawić jest Minecraft. Jest to gra na Xbox360 , w trakcie której można kreować własny świat w zupełnie nieograniczony sposób. Polecam każdemu : 65279 Nie każdy lubi gry logiczne , ale zapewniam, że te dwie na pewno warto

Nakarm lwy - gry logiczne

Nakarm lwy  mogłoby się wydawać ,że jest to jakaś gra zręcznościowa ,ale nic bardziej mylnego gdyż jest to świetna gra z kategorii gry logiczne .  Twoim zadaniem w tej grze jest nakarmić lwy jabłkami które mają zdolność odbijania się . Masz określoną liczbę jabłek którymi musisz rzucać w taki

Upuszczaj piłeczki - gry logiczne

Upuszczaj piłeczki jest to kolejna bardzo fajna gra z grupy gry logiczne .Twoim zadaniem jest upuszczać kolorowe piłeczki w taki sposób ,aby piłeczki o takim samym kolorze spadały na piłeczki o identycznym kolorze . Upuszczanie piłeczek są to gry online w których gracz musi dokładnie przemyśleć

Latanie samolotem - gry logiczne

Tym razem latanie samolotem nie jest to kolejna gra strzelanka w której latasz samolotem tylko po to ,żeby zestrzeliwać wrogów ,bo tym razem mamy grę logiczną . Latanie samolotem ,a dokładnie latanie samolotem pasażerskim są to gry logiczne gry online gdzie gracz musi sam założyć ile dany samolot

Zburz ściany - gry logiczne

Burzenie  ścian to kolejna gra logiczna . tym razem wcielasz się w postać górnika który wydobywa złoto . Twoim zadaniem jest zburzenie ścian ,ale największą wartość mają ściany złote . W tej grze online możesz burzyć tylko takie części ściany ,które zbudowane sa z przynajmniej trzech takich samych

budowanie mostów -gry logiczne

Budowanie mostów jest to jedna z lepszych gier logicznych typu gry online w jakie grałem . W tej grze wcielasz się w postać architekta projektującego mosty , a więc twoim zadaniem jest zbudować taki most który wytrzyma przemarsz różnych stworzeń . Oczywiście budowanie mostów nie jest proste , a to

Gaszenie świateł - gry logiczne

gaszenie świateł jest to wyjątkowo trudne gry logiczne . W tej grze twoim zadaniem jest gaszenie oraz zapalanie świateł w taki sposób ,aby w ostateczności wszystkie światła na planszy zostały zapalone . z opisu wynika,że gra online gaszenie świateł jest prosta ,ale nic bardziej  mylne . Każdy to w

Uprawiaj ogródek - gry logiczne

Uprawiaj ogródek wbrew pozorom jest to gra która zalicza się do kategorii gry logiczne . Twoim zadaniem w tej grze jest zaspokojenie ludzi którzy chcą kupić soki ,a ty musisz im te soki dostarczyć . Twoim głównym zadaniem jest uprawianie ogródka , a chodzi o to żebyś hodował odpowiednie warzywa

Reakcja łańcuchowa -gry logiczne

Reakcja łańcuchowa jest to świetna gra online , gdzie twoim zadaniem jest oczyścic planszę z przesuwających się elektronów . z racji tego że są to gry logiczne ty jako gracz musisz dokładnie obmyślić każdy strzał ,gdyż masz tylko jeden . Reakcja łańcuchowa polega na tym ,ze gracz strzelając w jeden

kolorowe stworki - gry logiczne

Kolorowe stworki to jeszcze jedna bardzo fajna i wciągająca gra  logiczna , w której ty jako gracz strzelasz kolorowymi stworkami . Po każdym strzale kolorowe stworki umieszczone na górze obracają się ,a ty musisz tak strzelać aby stworki tworzył grupy takich samych kolorowych stworków . Twoim

szachy - gry logiczne

Szachy są to kolejne bardzo znane gry logiczne ,a znane są z normalnych gier planszowych . o zasadach gry w szachy nie będę pisał , ale wspomnę tylko tyle ze szachy są to najpopularniejsze gry logiczne . Bardzo popularne są szachy z komputera ,czyli wersja  szachów znana jeszcze ze starych

Milionerzy - gry logiczne

Gra online milionerzy jest to klasyczna gra logiczna ,w której możesz sprawdzić swoją wiedzę . Gra jest zrobiona na bazie bardzo popularnego teleturnieju o nazwie milionerzy , a twoim zadaniem jest rozwiązywanie wielu zagadek logicznych . sama gra jest  bardzo fajna ,i warta uwagi . milionerzy

Stacyjkowo - gry logiczne

stacyjkowo to również gry logiczne gry online . stacyjkowo jest to świetna gra w której musisz zarządzać ruchem kolejowym .Twoim zadaniem jako gracza jest tak pokierowanie pociągami ,aby nie doszło do żadnego zderzenia ,i dzięki tej grze masz szansę przekonać się jaka ciężka praca jest  pana

Ślizganie - gry logiczne

ślizganie to kolejne bardzo fajne gry logiczne z serii gry online . zadaniem gracza w tej grze jest ślizganie się w taki sposób ,aby ślizgający krążek najpierw  doszedł do klucza ,a potem do wyjścia . z racji tego ,że są to gry logiczne , to dojście do wyjścia jest bardzo trudne  ślizgaj się

Taktyka - gry logiczne

Prezentowana gra  logiczna jest to bardzo fajna gra w której twoim głównym zadaniem jest rozstawić odpowiednio wojsko . Na początku masz  ograniczone fundusze , ale później jest już lepiej .  Twoim  zadaniem jest zbudowanie odpowiedniej taktyki w celu obronienia bazy przed potworami które ją

Pirania - gry logiczne

Pirania pilnuje perły , i nagle perła została skradziona . Pirania rusza w pościg ,a twoim  zadaniem jest dogonic złodzieja i odebrać perę ,ale nie będzie to takie proste zadanie . Gry logiczne są to bardzo trudne gry , i tym razem również będziesz musiał wytężyć umysł ,żeby wykonać powierzone

układaj - gry logiczne

Tym razem gracz będzie miał okazję układać diamenty . Układanie diamentów ,są to gry logiczne bardzo podobne do gier przedstawionych wcześniej np układanie klocków . Twoim zadaniem jest tworzyć linie takich samych diamentów ,i im więcej diamentów w danej linii tym więcej dostaniesz punktów

Gra w zoo online - gry logiczne

Gra w zoo online to jeszcze jedna bardzo fajna gra z kategorii gry online gry logiczne . W tej grze twoim zadaniem jest wożenie zwierząt ,ale musisz to  robić w logiczny sposób . Zwierzęta wozisz z miejsca A do innego wskazanego i konkretnego miejsca ,a znalezienie tego miejsca nie jest takie

Gra farmerska - gry logiczne

Prezentowana gra farmerska jest to kolejna świetna gra z serii gry logiczne . Tym razem staniesz się prawdziwym gospodarzem który będzie musiał tak prowadzić  farmę aby na niej zarobić . Gry logiczne o charakterze gry ekonomicznej są to bardzo lubiane gry , i myślę ,że osoby odwiedzające mojego

Gra z misiem - gry logiczne

Gry logiczne są to bardzo różne ,i tym razem mamy grę logiczną z misiem . Zadaniem gracza w tej grze jest doprowadzić do tego aby dwa misie się spotkały . Gra z misiem jest to bardzo trudna gra logiczna zwłaszcza w późniejszych etapach . Moim zdaniem prezentowana gra jest bardzo fajne ,i poruszy

Gra w tetris - gry logiczne

Gra w tetris jest to jedna z lepszych i bardziej znanych gier logicznych . twoim zadaniem w tej grze jest odpowiednie ustawianie klocków ,a mianowicie klocki musisz ustawiać tak aby te tworzyły linie zapełniając tym samym powierzchnie . Gra w tetris jest to świetna gra dla każdego fana gier online

Gra w szachy - gry logiczne

Tym razem prezentuję jedną z lepszych gier w szachy w jakie grałem . Gra w szachy z komputerem jest to gra logiczna w której będziesz mógł wybrać jeden z 3 poziomów gry .Gra w szachy z komputerem jest to najwyższej klasy gra online o szachach , i zdecydowanie przypadnie każdemu do gustu . gra w

Gra w domino - gry logiczne

Na tematy gry domino nie trzeba zbyt dużo pisać , bo jest to gra znana z normalnego życia . Twoim zadaniem jest układanie klocków w taki sposób aby  przy przyłożeniu dwóch ścian na każdej była taka sama liczby .Domino jest to bardzo lubiana gra w środowisku fanów gier logicznych ,a więc zapraszam i

Zbijaj butelki - gry logiczne

Zbijaj butelki  są to bardzo  fajne gry logiczne w której zadaniem gracza jest zbić wszystkie butelki znajdujące się na planszy . Wiadomo , z racji tego że gry logiczne gry online są to trudne gry  to podobnie jest  tym razem .  Jeszcze pierwsze levele są bardzo proste ,ale potem zbijanie butelek

znajdź identyczne elementy - gry logiczne

Znajdź identyczne elementy są to jedne z bardziej popularnych gier logicznych gdzie głównym zadaniem jest odnaleźć takie same elementy . Na obrazku gracz widzi wiele zasłoniętych elementów ,a twoim zadaniem jest je tak odkrywać ,żeby znaleźć elementy które są identyczne . Gry logiczne tego typu są

Symulator restauracji - gry logiczne

Symulator restauracji jest to kolejna świetna gra z kategorii gry logiczne . Zadaniem gracza w tej grze jest  prowadzenie własnej restauracji oraz ogólne zadbanie o nią . gry logiczne tego typu są to bardzo lubiane gry  , jak wszystkie inne symulatory . Jeżeli więc chcesz się sprawdzić jako osoba

Budowanie wieży z klocków - gry logiczne

Budowanie wieży z klocków jest to kolejna świetna gra logiczna w której zadaniem gracza jest zbudowanie jak najwyższej wieży z klocków oznaczonymi cyframi . Żeby nie było zbyt łatwo gracz musi układać wieżę w taki sposób aby klocek o najmniejszej wartości znalazł się jak najwyżej . budowanie wieży

Eozwiązywanie zadań z matematyki - gry logiczne

Rozwiązywanie zadań z matematyki jest to bardzo prosta ,i zarazem świetna gra logiczna dzięki której każdy gracz może nauczyć się np. tabliczki mnożenia . Ewentualnie jeżeli ktoś już zna to może sobie przypomnieć tabliczkę mnożenia . Moim zdaniem gry typu rozwiązywanie zadań z matematyki są to

układanie kostki rubika - gry logiczne

je złożyć . kostka rubika online jest podobnie trudna jak  normalna kostka  ,ale gry logiczne tego typu są świetne . kostka rubika - kliknij gdyby gra nie zadziałała

budowanie drogi - gry logiczne

Budowanie drogi są to kolejne gry logiczne typu gry online które są bardzo lubiane przez graczy . Tym razem musisz zbudować drogę autostradę w taki sposób aby samochód mógł bez problemu przejechać z punktu A do punktu B . Budowanie drogi w tej grze jest bardzo trudne ,gdyż wszystkie decyzje musisz

Kopanie pod ziemią - gry logiczne

Kopanie pod ziemią to jecze jedna świetna gra logiczna ,w której twoim zadaniem jest kopanie pod ziemią w taki sposób aby wydobywać odpowiednie surowce ,a jak potem się okaże nie jest to takie proste . Samo kopanie pod ziemią jest to bardzo prosta sprawa ,ale w dalszej części gry tylko dzięki

Rozbijanie jajek - gry logiczne

Tym razem możemy zagrać w bardzo fajną grę logiczną jaką niewątpliwie jest gra rozbijanie jajek . Rozbijanie jajek polega na tym ,że w tej grze online gracz może rozbijać jaka wtedy gdy obok siebie znajdują się trzy takie same . Jeżeli ktoś lubi fajne gry logiczne to gra  jajka jest w sam raz dla

Odbijaj kulkę - gry logiczne

Odbijanie kulki są to świetne gry online gry logiczne ,gdzie twoim zadaniem jest odbijanie białej kulki . Biała kulkę musisz odbijać w taki sposób ,aby ta przeskakujac nad przepaścią trafiła w kulkę zieloną , a nie jest to proste . nawet pierwszy lewel nie jest prosty i okazuje się ,że odbijanie

rzucanie jabłkami - gry logiczne

Rzucanie jabłkami jest to bardzo fajna i bardzo prosta gra logiczna . Twoim zadaniem w tej grze jest rzucanie kolorowymi jabłkami w taki sposób aby jabłka o takim samym kolorze tworzyły pary . Gra została zaliczona do kategorii gry logiczne ,ale moim zdaniem jest to gra która nadaje się dla dzieci

Gry Logiczne

Gry Logiczne Jeśli ktoś lubi nbsp Gry Logiczne nbsp to się cieszę. Ponieważ ten wpis jest poświęcony grom które przed kliknięciem trzeba pomyśleć. Według mnie gry logiczne rozwijają nasze szare komórki dlatego warto grać w gry tego typu. Najwięcej i najlepsze gry logiczne znajdziecie na

kierowanie spychaczem - gry logiczne

Kierowanie spychaczem jest to gra z serii gry logiczne gry online ,gdzie gracz jako kierowca spychacza ma określone zadania do wykonania . Twoim głównym zadaniem jest spychanie pewnych elementów we wcześniej wskazane miejsca . Jak widać nie jest to bezmyślna gra tylko typowa gra logiczna

Symulator stacji benzynowej - gry logiczne

Symulator stacji benzynowej jest to kolejna świetna gra z serii gry logiczne . Twoim zadaniem w tej grze online jest prowadzenie stacji benzynowej ,a więc musisz zadbać o to aby stacja benzynowa zaczęła przynosić zyski . w sumie gra jest bardzo prosta  jak na gry logiczne ,ale jest bardzo fajna

szklane kulki - gry logiczne

Szklane kulki jest to bardzo fajna gra logiczna typu gry logiczne gry online układanie układanek . Szklane kulki jest to gra gdzie twoim głównym zadaniem jest układać szklane kulki w systemie 5 kulek w jednej lini . Oczywiście chodzi o kulki tego samego koloru . Szklane kulki - kliknij gdy nie ma

zbuduj komin - gry logiczne

Zbuduj komin jest to kolejna świetna gra logiczna w której masz za zadanie budowanie . Tym razem musisz zbudować komin dla świętego Mikołaja , ale komin musi być takie ,ze gdy Mikołaj do niego wskoczy zatrzyma się przy choince . Jak się przekonasz gry logiczne  gry online tego typu do najprostszych

Połącz punkty - gry logiczne

Połącz punkty jest to świetna gra logiczna w której twoim zadaniem jest połaczyć wszystkie punkty . Gdy połączysz wszystkie punkty zostaną one podświetlone . W sumie są to gry logiczne , ale trzeba powiedzieć otwarcie że gra jest bardzo trudna . połącz punkty - kliknij gdyby gra się nie

skakanie do góry - gry logiczne

Skakanie do góry jest ot swietna gra logiczna w które jzadaniem gracza jest skakanie do góry . Musisz tak sterować dziewczynką ,aby ta wskoczyła jak najwyżej do góry ,ale nie jest to takie proste .  Każdy błąd prawie zawsze skończy się katastrofą , I WŁAŚNIE DLATEGO MUSISZ SKORZYSTAĆ Z LOGICZNEGO

Pryskające bąbelki - gry logiczne

Pryskające bąbelki jest ot jedna z lepszych gier online typu gry logiczne w jakie grałem . Twoim zadaniem jest oczyścić planszę z bąbelków ,ale nie będzie to takie proste . W pierwszej kolejności musisz odpowiednio sobie przygotować pole , a mianowicie w tej grze każdą grupę bąbelków możesz

kostka rubika - gry logiczne

Kostka rubika jest to jedna z najstarszych i najlepszych gier online o charakterze gry logiczne . zadaniem gracza grającego w kostkę rubika jest ułożenie online jak najszybciej wszystkich ścian kostki . W tej wersji gracz ma do dyspozycji kilka modeli kostki rubika co sprawia ,że gra nabiera

Budowanie mostu - gry logiczne

Budowanie mostu jest to bardzo fajna ale  tez bardzo trudna gra . W tej grze twoim zadaniem jest zbudować taki most ,aby można było przejśc przez rzekę . Musisz przestawiać elementy mostu w taki sposób ,aby stworzyły one całość . W sumie gry logiczne tego typu są bardzo trudne wraz ze wzrostem

Budowanie samochodu - gry logiczne

Budowanie samochodu to kolejna bardzo fajna gra logiczna w której tym razem będziesz miał okazję zbudować własny samochód . Budowanie samochodu w tej grze nie jest zbyt trudne ,ale z racji tego ,że takie gry cieszą się dość spora popularnością to umieszczam ją na swoim blogu . budowanie samochodu

Odbijanie kulek -gry logiczne

Odbijanie kulek jest to kolejna świetna gra logiczna z kulkami. W tej grze musisz w taki sposób odbijać kulki ,aby kulki tego samego koloru uderzały o siebie . Musisz zrobić w taki sposób ,aby przynajmniej 3 kulki tego samego koloru dotknęły siebie ,i jak to bywa w grach logicznych nie jest to

Strzelanie kulkami - gry logiczne

Strzelanie kolorowymi kulkami jest to jedna z bardziej popularnych gier logicznych typu gry online polegająca na tym ,ze gracz strzela kolorowymi kulkami . Wszystkie kulki krążą  po określonej powierzchni zmierzając we wskazane miejsce , a twoim zadaniem jest nie dopuścić aby kulki doszły do mety

Kapitan statku - gry logiczne

Kapitan statku jest to kolejna bardzo fajna gra logiczna w której ty jako gracz musisz doprowadzić jak najwięcej piratów biegnących do skarbu . Gra wydaje się bardzo prosta , sterowanie piratami również wydaje się bardzo proste ,ale tak nie jest  . kapitan statku - kliknij gdyby gra nie działała

Tnij piła - gry logiczne

Tnij piłą jest to kolejna świetna gra logiczna ,w której ty jako gracz musisz ciąć piłą w taki sposób ,żeby słoneczko trafiło do wyjścia . Nie ma znaczenia czy słoneczko wskoczy czy tez dotoczy się do wyjścia ,ale ważne żeby  tam dotarło . Cięcie piła jest to kolejna bardzo fajna gra logiczna warta

Szachy online - gry logiczne

Szachy online to kolejna bardzo fajna wersja klasycznej gry logicznej jaką są szachy . Teraz każdy gracz może zagrać online w szachy z komputerem , a komputer jest to bardzo wymagający przeciwnik . Jeżeli ktoś lubi grypę w szachy to zapraszam do grania , bo warto . . .  szachy online - kliknij

bąbelki wodne - gry logiczne

Bąbelki wodne to kolejna świetna gra logiczna . Tym razem twoim zadaniem jest oczyścić planszę z bąbelków wodnych ,których jest bardzo dużo . Bąbelki wodne należy usuwać za pomocą sposobu ,a więc bąbelki wodne  odpadają gdy znajdują się  w bliskim sąsiedztwie przynajmniej trzy takie same . bąbelki

Budowanie ogrodzenia - gry logiczne

grze budowanie ogrodzenia  twoim zadaniem jest zbudowanie takiego skutecznego ogrodzenia , aby pasąca się owca nie dała rady jego przejść . Aby zbudować skuteczne ogrodzenie  musisz wykorzystać logiczne myślenie ,gdyż  zrobienie ogrodzenia wcale nie jest takie proste budowanie ogrodzenia

Uwielbiam gry logiczne!

Wszelkiego rodzaju układanki, rebusy, zagadki - to coś dla mnie. Uwielbiam gry logiczne wszelkiego rodzaju i te w gazetach, w książkach, jak i te na ekranie komputera. A przyznać trzeba, że komputer daje spore możliwości jeśli idzie o rozwój gier logicznych. Otrzymujemy taką mnogość tematów

Gra w statki z komputerem - gry logiczne

Gra w statki z komputerem jest to wersja gry logicznej znanej ze szkolnej ławki  w której grało się w statki na kartce papieru . Teraz będziesz mógł zagrać w statki na ekranie monitora . Gra w statki z komputerem jest to bardzo dobra wciągająca gra logiczna która polega na tym ,aby odgadnąć gdzie

Ciekawa gra logiczna :

Pod adresem http: freeweb.siol.net danej riverIQGame.swf znajduje się bardzo ciekawa gra logiczna. Podstawowe zasady: 1. Matka nie może przebywać z synami bez ojca. 2. Ojciec nie może przebywać z córkami bez matki. 3. Złodziej nie może przebywać z członkami rodziny bez policjanta. 4. Tylko

Test na inteligencję - gry logiczne

Test na inteligencję jest to fajna darmowa gra logiczna  w której za każde dobrze wykonane zadanie otrzymujesz pewną ilośc punktów IQ . nie jest to żaden test wiedzy tylko zwykła gra online z cyklu gry logiczne zrobiona jako test na inteligencje . test na inteligencje -  kliknij gdy gra nie działa

kieruj ruchem drogowym - gry logiczne

kieruj ruchem drogowym jest to jeszcze jedna bardzo fajna gra logiczna w której należy tak kierować ruchem drogowym ,aby wskazany samochód mógł dojechać do garażu . Gra ma charakter układanki ,a jak wiadomo wszystkie układanki to gry logiczne . kierowanie ruchem drogowym - kliknij gdyby gra nie

Trzy w jednej linii - gry logiczne

trzy w jednej linii jest to klasyka gier logicznych online . Gry logiczne są to bardzo różne gry ,i jedne są fajne a inne mniej ,ale ta gra zdecydowanie jest bardzo fajna .W tej grze twoim zadaniem jest ustawiać produkty  spożywcze w taki sposób aby trzy takie same znalazły się w jednej linii. trzy

kurs prawa jazdy online - gry logiczne

Kuras prawa jazdy online jest to kolejna świetna gra logiczna w której zadaniem gracza jest zdobycie prawa jazdy online . twoim zadaniem jest jazda samochodem zgodnie z przepisami ,a gdy będziesz znał przepisy oraz gdy będziesz umiał zachować się na drodze dostanie prawo jazdy online . kurs prawa

Znajdź ukrytą piłkę - gry logiczne

Znajdź ukrytą piłkę  koszykówki  . Trzech zawodników  koszykarzy stoi na boisku i chowają  piłkę ,a twoim zadaniem jest odgadnąć który z zawodników tą piłkę schował . Gry logiczne na spostrzegawczość też są bardzo fajne i warte polecenia . chowanie przedmiotów - kliknij gdyby gra się nie

Tetris 3D gry logiczne

Tetris są to bardzo znane i lubiane gry logiczne  ,ale prezentowana wersja jest to wersja najwyższych lotów ,a mowa tutaj o tetrisie w 3D.  Grafika 3D sprawia , że  tetris nazbiera dodatkowego wymiaru . Moim zdaniem jest to jedna z najlepszych wersji gry tetris   - tetris 3D -kliknij gdyby gra się

Gra w kółko i krzyżyk - gry logiczne

Gra w kółko i krzyżyk jest to również jedna z klasycznych gier logicznych . Gry logiczne online typu gra w kółko i krzyżyk jest to bardzo prosta gra polegająca na tym ,że gracz musi w jednej linii umieścić albo 3 kółka albo 3 krzyżyki . W tej wersji gry grasz z komputerem , kółko i krzyżyk

Gra logiczna

Gry online logiczne Za oknem śnieg, dobra pora by zagrać w grę zimową. Naszym celem jest dotarcie do chorągiewki z szachownicą. Musimy rysować kreskę, po której mikołaj zjedzie sankami do celu zbierając jednocześnie wszystkie prezenty. Gierka jest dość łatwa i przyjemna. Miłej zabawy: gt gt

Gra w zoo - gry logiczne

Gra w zoo jest to klasyczna bardzo fajna wersja gry w zoo . W tej grze twoim zadaniem jest zbudować dobrze prosperujące zoo ,a zaczynasz od kawałka ziemi oraz  niewielkiej ilości pieniędzy .Gra w zoo jest to jedna z lepszych gier w jakie ostatnio grałem , a zaletą tej gry jest to ,że można w nią

kółko i krzyżyk - gry logiczne

Kółko i krzyżyk są to bardzo popularne gry dlatego mozna spotkać wiele ich wersji . Moim zdaniem przedstawiona wersja tej bardzo fajnej gry  sprawi ,że więcej ludzi będzie chciało w nią zagrać . Gra w kółko i krzyżyk jest to świetna wciągająca gra którą warto polecać innym . gra w kółko i krzyżyk

Match a Shape - kolejna gra logiczna

Match a Shape to gra logiczna. Jest to prosta w obsłudze układanka, stanowiąca jednak pewne wyzwanie dla umysłu. Celem gry jest ułożenie wzoru z kolorowych kwadratów tak, by pasowały do tego umieszczonego nad planszą. Aby tego dokonać obracamy 4-ro elementowe segmenty dookoła, starając się ułożyć

Tom i Jerry gra logiczna

Tom i Jerry gra logiczna to kolejna bardzo fajna gra dla dzieci, ale oczywiście na moim blogu możesz zobaczyć tylko filmik. Zasady gry logicznej tom i Jerry,są bardzo proste, a mianowicie twoim zadaniem jest sterować myszką Jerry w taki sposób ,aby oszukać kota toma . W sumie filmik jest bardzo

GRy 3D gry logiczne

GRy 3D to także gry logiczne, iw łaśnie tym razem masz okazję zagrac w taką grę. W tej grze twoim zadaniem jest sprawić,aby trol nie spadł na noże,ale zatrzymał się na specjalnie przygotowanej półce w tym celu musisz rozbijać w odpowiedni sposób skrzynie. Gry 3D gry logiczne,są to gry dla wybranej

Kolejna świetna gra Super Mario Bros - tym razem logiczna.

pojedynek z czasem. Magiczne monety dadzą mu możliwość pokonania złego Bowser a. W innych etapach przyjdzie nam walczyć z ruchomymi przeciwnikami, gry Mario od Softendo naprawdę zaskakują! Pamiętajmy, że grę można pobrać z linku: http: www.softendo.com game view name Mario+Forever+ 3A+Block+Party Lub po

Gry logiczne i łamigłówki dla dzieci od 3 do 99 lat :-

wspaniałe gry logiczne: Quarto! , Inside , Batik. Ta pierwsza w 1993 roku została uznana przez MENSĘ za najlepszą grę umysłową! Mnie zachwycają Skybridge i Quads rozwijające zarówno umiejętności logicznego myślenia, jak i kształtujące zmysł estetyczny. W Stanach Zjednoczonych Quads znajduje się na

Tuboids - gra logiczna

Bardzo ładnie wykonana gra logiczna! Trzeba w taki sposób łączyć pływające w basenie koła ratunkowe, by wszystkie zniknęły z wody. Powodzenia p

Ucieczka-gra logiczna

Typowa gra logiczna-nic oddać,nic ująć-TRUDNA... http: www.mojegry.pl MojeGry_1660.html . Szczególnie dla fanów przygodówek...To nie na moją głowę:

Cut the Rope to wyjątkowa gra logiczna dla wszystkich

Jeśli gry na telefon to tylko najlepsze, dlatego tym razem prezentuje Cut the Rope, która jest doskonałym przykładem jak pomysł i wykonanie są gwarancją sukcesu. Ta urocza gra należy do najchętniej pobieranych gier na świecie a uroczy stworek, który jest jej głównym bohaterem, potrafi zapaść w

Symulator autobusu

Symulator autobusu jest to jeszcze jeden świetny symulator w którym twoim zadaniem będziesz kierowanie autobusem szkolnym . symulator autobusu są to gry online gry symulatory ,ale z dużym naciskiem na gry logiczne . Twoim zadaniem będzie zaplanowanie drogi przejazdu autobusu ,a musisz to zrobić w

Mario tetris

Mario tetris to kolejna wersja gry logicznej tetris . Gry Tetris to jedne z lepszych gier logicznych ,i co najważniejsze są to jedne z bardziej znanych gier . Mario tetris to oczywiście typowy tetris ,ale z uwzględnieniem faktu że gra jest zrobiona na bazie gry Mario . Jeżeli lubisz wciągające gry

Gra Budowanie domu

Gry budowanie domu są to oczywiście gry logiczne , i są to jedne z lepszych gier logicznych w jakie grałem . Przedstawiona gra akurat nie należy do najlepszych gier logicznych ,ale jest w tej grupie . W prezentowanej grze zadaniem gracza jest zbudować domek na drzewie stosując widoczne elementy

LMarbles to klon gry Atomix dla systemów GNU/Linux.

LMarbles to klon gry Atomix dla systemów GNU/Linux.

LMarbles to gra z kategorii logicznych. Zadaniem użytkownika jest ustawianie atomów w labiryncie, aby utworzyły odpowiedni wzór. LMarbles utrudniony jest przez ograniczoną liczbę ruchów.

The Wonderful Wizard of Oz

Czarodziej z Krainy Oz powraca tym razem w formie animowanej i niezwykle kolorowej gry logicznej.

Gnome Games

Gnome Games to domyślny zestaw gier różnego gatunku dla środowiska graficznego GNOME.

Gnome Games zawiera gry planszowe, logiczne, strategiczne, zręcznościowe, itp.

Sexy Billard

Sexy Billard to śmieszna gra logiczna, w której gracz może zagrać w bilarda przeciwko jednej z czterech przeciwniczek.

Sexy Billard posiada ciekawą oprawę graficzną i ładny podkład dźwiękowy. Plansza bilardowa w realistyczny sposób odwzorowuje zachowanie bili

Crossword Twist

Crossword Twist to gra logiczna, umożliwiająca wypełnianie trzech typów krzyżówek. Do dyspozycji gracza jest 100 różnych poziomów, możliwość cofania wpisów oraz brak limitów czasowych.

Znalezione blogi:

Gry logiczne (bardzologiczny)
Gry logiczne są dla wszystkich
gry logiczne (26kris1)
Na moim blogu znajdziecie tylko gry logiczne . na blogu będą znajdować się najlepsze gry logiczne
gry logiczne
o grach logicznych (tatojaknalato)
o grach logicznych
Gry logiczne (grylogiczne)
Wszelkiego rodzaju gry logiczne od kółka i krzyżyk po warcaby i szachy.
Na blogu znajdziesz sporo fajnych logicznych gier online w które możesz grać na moim blogu
Blog o grach online, logicznych i innych fajnych grach flash w tym gry online
Gry online (piqtka)
Gry online. Zrecznosciowe, strzelanki, logiczne...
Pokój GRY (drogi_r)
gry planszowe - logiczne, strategiczne itp. - tradycyjne i współczesne
Gry Dopasuj 3, gri Na czas, Puzzle, logiczne gry, Ukryte obiekty, Zręcznościowe, Gry online

Miejsca:

Warszawa (144)
Warta (139)
Marki (106)
Janów (92)
Adamów (75)
Pawłów (74)
Londyn (73)
Kraków (70)
Niemce (60)
Barcelona (58)

Osoby:

Doni (23)
Danny (22)
Ronaldo (21)

Firmy:

RUCH (265)
DIALOG (131)
SKOK (54)
MIT (52)
Google (34)
BBC (25)
Sony (22)
Apple (18)
Allegro (17)