Wszystko o:

fotki gołych kobiet

Wyszukiwarki

? cipa jak chuj ndash wsp oacute łczuję ci kobiety hellip . co wkładać w cipe? ndash a wł oacute ż kurwa kotleta, ziemniaczki, smażona cebulkę, jakąś sur oacute wkę, jak ci będzie facet minetę strzelał to mu obiad od razu chlapniesz. Przez żołądek do serca, nie? cycki macac pizde lizac ndash

Jedno na dziesięć

dobrych lekarzy od kliniki, nie od higieny. Zosi za późno mówić: nie patrz na ramiona Krysi, nie szepcz z nią po kątach, zbieraj fotki Pazury 8211 bo wirus w Zosi już jest rozwinięty i ona mówi, że chce mieszkać z Krysią i jak patrzy na zdjęcia gołych mężczyzn to chce wymiotować. Mamy pilną potrzebę

Chałupy łelkam tu

. Nieprzyzwoitość fotki polegała na tym, że przedstawione na niej bokserki mam tu na myśli kobiety, a nie majtki nie miały na sobie staników. Dziś pierwszy lepszy nastolatek pewnie baczniejszą uwagę zwróciłby na sprzęt sportowy tych pań, a nie na cycki. No bo co on, cycków nie widział? Wtedy jednak to było hoho

Miss Blipa

do końca tygodnia. Równo w niedziele o 23:59:59 zamknę konkurs. Jak mniemam będzie duży nawał gołych fotek, też dobrze. Macie większe szanse na przejście do finału i wygranie. Skoro musicie, to zadowoli mnie zdjęcie w bikini, niech stracę. Kobiety cierpiące na bezguści i zaburzenia krótkich nóg

Duke Nukem 3D

bohatera, gołe kobiety na rurach i straszni Obcy - to wszystko czeka na gracza.

Miejsca:

Sur (1)
Naga (1)
Grunwald (1)
Divo (1)
Adamów (1)

Firmy:

Google (1)
DIALOG (1)
Auchan (1)