Wszystko o:

fizgal

fizgal.blox.pl

Kolejna moja rewizyta czyli odwiedziny bloga, skąd ktoś do mnie się zabłąkał Dla tych, którzy lubią ładne zdjęcia. Nie pornografia, jak u mnie, ale erotyka, nagość. Często ocierająca się o sztukę. Polecam http: fizgal.blox.pl html 65279 Dzięki temu blogowi odkryłem, dla siebie, takich

Koniec z babami - END

fizyce. Kiedyś jej służył. Dla niej go założyłem. Bo przecież fizgal znaczy fizyka galileuszowska - fg . Ale na razie, kwarantanna. Podczas której następuje dyskretna likwidacja - erotycznych fotek, i linków do nich robi się coraz mniej.   W pracach moich w wyobrażalny sposób i elementarną

Autor

komentarzach tego bloxa, albo innych moich bloxów. Bo w przeciwnym przypadku Twoja wiadomość do mojego komputera nie dotrze a na serwer rzadko zaglądam .      A jeśli w moich blogach zastosowałem jakieś zabezpieczenia przed spamem, to dlatego że mam prawo.      fizgal znaczy fizyka galileuszowska

Nowe oblicze tego bloga - zwiastun

grudniu 2008 roku, gdy po raz któryś usiłowałem zlikwidować tego bloga. - Teraz też nie mogę! - Dlatego znów odwlekam tę chwilę.     Nawet gdy postanowienie mam już niezłomne, to gdy spojrzę tym dziewczynom w oczy, nie mogę. - One są takie piękne.     Ale muszę. Bo fizgal to nie miejsce dla kobiet. To

Ja nie kradnę fotografii, ja je popularyzuję

Bo ja, prezentując je u siebie, podaję aktywny link do oryginału w sieci i takiż link do galerii autora, jeśli taka istnieje. - A że ja pokazuję najpiękniejsze fotki? - Przecież nie będę promował autora czy właściciela jego brzydkimi zdjęciami.     Niesłusznie więc dawno temu oburzył sie onephoto.pl

Zaczynamy od początku

   Bo znów usunąłem to co tu było, w tym blogu.     To kolejna wersja tego bloga. Najpierw była w nim fizyka. A raczej o fizyce fizgal znaczy fizyka galileuszowska . Potem, by zwiększyć do niego zaglądalność, dodałem takie fotografie. I tak nadal czynię - erotyka jest skutecznym wabikiem. Wobec

Ten blog już nie jest tylko dla dorosłych

Admini już nie pozwalają. - W związku z tym będą w nim teraz tylko takie fotografie, ładne ale ubrane. A nawet nie będzie już w ogóle. Bo prowadzenie tego bloga tak by i mnie się podobał, jest praco- i czasochłonne. A poza tym nieustannie narażam się na reprymendy artystów, a nawet nie, że ich dzie

Artystyczny seks

   Żenada   przepraszam, może nie zawsze * . - Żadne manekiny nie zastąpią dziewcząt pokazywanych tutaj, w niniejszym bloxie. Żadne Newtony, fotografy wieszaków na modę.    Może artystycznym seksem są fotografie takich artystów jak na przykład wczesny Archipow  albo Zensen , czy Rudolf Kartelin ,

Taka jest noc

Ponieważ pojawił się taki komentarz: Proszę o szybkie usunięcie tego zdjęcia, wszelkich informacji o mnie i wpisów, które mogą się jeszcze znajdować w tym serwisie. W razie wątpliwości kontakt ze mną znajduje się na www.jomawitu.com Jarek Konarzewski   to usunąłem prezentowaną tu fotkę - bo wier

Jestem złodziejem

    Przyznaje sie do tego szczerze i poważnie, po przeczytaniu listu ollie1 na forum.gazeta.pl . - I mimo że jestem pewien, że dla każdego jest bardziej niż oczywiste że żadne z prezentowanych tutaj zdjęć nie jest moim dziełem poza moimi grafikami w kategorii To je moje , to jednak uważam że choc

K o n t r o w e r s j e !!!

autor BERZINSH     Trudno mi było zdecydować się już by pokazać tamto zdjęcie tego autora, ale teraz jestem urzeczony wszystkimi jego fotografiami, będącymi fotomontowanymi obrazami o przesłaniu podobnym do przesłania obrazów Zdzisława Beksińskiego.      Te obrazy powinienem pokazywać w zbit.blox

E N D ,  bo to duża strata czasu

    Nie tak łatwo znaleźć wyjątkowe zdjęcie. Szuka sie go godzinami, najczęściej bez powodzenia. A to nie ma być ekspozycja cipek - cipki owszem, najważniejsze, ale  pokazywane powinny być jakby mimochodem. Na tym polegają zaloty. - Wstydzę sie pokazywać cipki bez powodu, nie artystycznie. Jak g

Natomiast Aleksandrowi Szachabałowi coś odbiło

   Kiedyś robił ciekawe fotki a teraz ciągle ta sama zblazowana dzieciarnia , z ewentualną burdel-mamą. - Mnie to brzydzi. - Nie kojarzyłem że tamte dawne zdjęcia i obecna szmira, to robota tej samej osoby. Teraz chciałem nawet wszystkie jego fotki usunąć, z blogu i z mojego dysku, ale właśnie zauwa

ONA Z ORŁEM SIĘ KOCHA.... z www.fizgal.blox.pl 173

  ZACHWYCAJĄCA  rzeźba. Fantastyczna  wyobraźnia. Brawo  NANTEC  I   fizgal za  znalezienie  Nanteca.   Jacques Le Nantec  in artodyssey1.blogspot.com                                       ŚLICZNA,   CZEKA  NA  SWEGO  ORŁA .      

. . .

autor Medvedev Den Na ten miesiąc koniec - wykorzystałem limit    Miejsce na wpisy jest nieograniczone. Na zasoby np. zdjęcia jest to początkowo 30MB. Blogom, które mają pod koniec miesiąca mniej niż 1MB wolnego miejsca, fabryka dodaje 5MB ekstra. Z tego udogodnienia skorzystają tylko blogi stars

Nadzy w sieci

    Bez tajemnic, bez wstydu. Miliony ludzi udostępnia w internecie bardzo osobiste informacje. Wiele osób, zwłaszcza młodych, nie zdaje sobie sprawy z zagrożenia.     Internet daje ogromne możliwości komunikacyjne. Miliony ludzi zamieszczają wpisy na blogach i portalach społecznościowych. Dzielą si

Kobieta radziecka w garderobie po pracy i walce

  na budowie socjalizmu autor 1057 1074 1077 1090 1083 1072 1085 1072 1060 1080 1083 1080 1084 1086 1085 1086 1074 1072 W CCCP zawsze i wszędzie i na każdym kroku toczyła sie walka o wykonanie planów produkcyjnych oraz z wrogiem wewnętrznym i zewnętrznym oraz

Trace serce do tego bloga

    Codziennie zagląda tu od 700 do 1000 osób, w weekendy około 600, z całego świata. Czyli ten blog jest potrzebny. Ale już nie wiem jaki ma on być. Bo chyba nie może być za delikatny i monotonny - dziewczyny od czasu do czasu, oprócz urody i wdzięku, powinny coś pokazywać. Jednak nie chciałbym,

Czyja ona

Przeglądając witrynę www.tityaev.ru wnioskuję, że Oleg Titjajew jest uznanym fotografikiem światowego formatu. - To napisałem 9 lat temu, bo wtedy napisałem tę notkę. Ale teraz nie ma witryny tityaev.ru - teraz ten adres jest przekierowywany do  oleg-ti.com bo teraz Oleg Titjajew nie jest już Tity

Zamiast fotki

    Trochę rozeźlił mnie komentarz Jomawitu w mojej notce Taka jest noc  - bo nie miał nic przeciwko temu bym pokazywał jego fotki i nagle mu się odmieniło. To zniechęca mnie do prowadzenia tego bloga - ale on ma klientelę z całego świata, codziennie zagląda tu około pół tysiąca żywo zainteresowanyc

Ona wróci

Zatrzymaj ją. Podejdź. Wsuń dłonie pod jej ramiona. Przesuń czule od pach na piersi. Podnieś je. I obejmijcie się. Uspokójcie twarze i oddechy. Przylgnijcie mocno. Do zmęczenia. - To musi się udać. Gdy spoważnieją wasze twarze. - Powaga i miłość wymagają odwagi. Nawet by o miłości mówić z rozpaczą.

Tak się składa że zaniedbuję ten blog

   Bo mam ciekawsze blogi - na przykład . Ale go już porzuciłem. - Pozostał już tylko zbit.blox . I kilka innych.    Prawdziwych kobiet juzz niema. Coraz trudniej nawet o ich fotografie. Mozze dlatego domai.com wprowadzill kolekcjee vintage-2  - saa w niej dziewczyny z dawnych dobrych czasoow. - Ale

Ł a b ę d z i e . . .

1040 1088 1093 1080 1087 1086 1074 1051 1091 1095 1077 1079 1072 1088 1085 1099 1081     To nieprawdopodobne, tego jeszcze nie było - wszystkie fotografie pod powyższym linkiem, a jest ich wiele, są najwyższej jakości technicznej i artystycznej, i każda fotogra

Mario Testino nie zasługuje na miejsce w tym blogu

. fotka z ibidem.blox gdzie indziej nie mogę jej znaleźć -może ona nie Testina ? Jego zdjęcia idealnie się komponują ze sztucznie wyidealizowanym światem mody, który kreuje właśnie Vogue. Wszystko tam jest nienaturalnie piękne. - przeczytałem w czymś czego już nie ma, i się z tym zgadzam. Że Tes

To wielki zaszczyt

   Uważam że eksponowanie czyjegoś zdjęcia w tej mojej galerii jest wielkim zaszczytem dla autora. Nie żartuje - tu są zdjęcia najlepsze.    Ale mam jeszcze lepsze. Niestety, moje wrażliwe oczy dopatrują się w tych zdjęciach tyle ufności, miłości, że może one jednak nie dla publiki. Może w Interneci

Dasza Zajcewa zensen

Dasha Zaytseva   amp   zensen Uwielbiam ich dawną twórczość. - Niestety, fotografii Zensena, z tamtego okresu, w Internecie już prawie nie ma, a fotografie Daszy, które uwielbiam, trudno już wyłowić z morza jej obecnej, komercyjnej twórczości, według mnie przeciętnej, a nawet w większości szmirow

sexpolska.com kiedyś było

   Ale tej dziewczyny chyba jeszcze tu nie ma, a powinna być. Niestety, autor nieznany, bo to dziewczyna z jednej z pierwszych płyt z  panienkami , a może z pierwszej, którą ktoś mi podrzucił, może jeszcze w poprzednim wieku. Może już jej nie mam. Już wiadomo: Gość: virkolaqs w komentarzu podał li

Szkoda że państwo tego nie widzą

     Gdy klikniesz tę dziewczynę, to powiększysz ją do oryginalnej wielkości 2986x1999 pikseli, ale jej jakość będzie może troszkę gorsza od oryginału, bo oryginał zajmuje ponad 660 kB a tę fotkę skompresowałem do tylko 250 kB, bo więcej kilobajtów bloxowisko nie zmieści. - Teraz zobaczysz jeszcze

Anetka bardzo spoważniała - już taka nie jest

z galerii mplstudios.com       Znalazłem jej nowe zdjęcia. - Anetka nie jest już taką dziewczynką jak ta, czyli także jak tu i tu . Teraz wygląda tak . - Ale posiadam jeszcze kilka innych jej pięknych zdjęć z tego dziewczęcego okresu, ale może zachowam je tylko dla siebie, bo niektóre z nich są na

Przesympatyczny Gennady Shlykov

  malował Gennady Shlykov   1043 1045 1053 1053 1040 1044 1030 1049 1064 1083 1080 1082 1086 1074 - zobacz także w zbit.blox    Tyle tu sympatycznych ludowych szeptów i uśmiechów, jak w najprawdziwszej bajce. Takie prawdziwe, szczęśliwe, mimo że to nie są obrazki re

Nowa kolekcja DOMAI.COM

Naddia  by V.Bragin  in domai.com   galeria january 2011    Niestety, DOMAI.COM traci blask. Nawet moja ukochana Aria nie śmieje się już prawdziwie. I nie jest prawdziwie smutna. A ona prawdziwa jest taka !    Dlatego jej fotografii prezentowanych w tej galerii, na razie nie pokazuję. Bo już jej os

Fotografia niebanalna

Paolo Roversi   Ale tę fotkę znalazłem u piece_of_glass w notce Zima .  Nie przepadam za fotkami typu glamour, ale Paolo Roversi robi je naprawdę pięknie i fotografuje modelki godne jego gustu i aparatu. Pokażę tu najpiękniejsze. PS. - Niestety, spośród kilkuset jego fotografii, do tego bloga zak

Niech żywi nie tracą nadziei

7zan 0z   in photoline.ru  vel   1042 1083 1072 1076 1080 1084 1080 1088 1047 1072 1085 1080 1085 in photosight.ru amp Bernard Safran 1924-1995 malarz amerykański     To nie erotyka, ale to są arcydzieła, czyli muszę je gdzieś pokazać, czyli tutaj, bo to mój fo

Znów nie mogę pracować w bloxowisku

Gdy kliknę na przykład blox.pl  lub zbit.blox.pl  to muszę czekać kilka minut by wejść na stronę główną bloxowiska lub do mojego bloxa. A gdy już wejdę, to na wykonanie dowolnej operacji muszę czekać kilka minut. A obrazków w ogóle nie mogę załadować do zasobów. - Od roku 2004 miałem to już 2 razy.

Izabela Urbaniak

 Izabela Urbaniak vel laik170    Pokazuję tę fotkę, mimo że ona z parszywej witryny plfoto.com - przez 6 lat mego blogowania tylko stamtąd napływały protesty. No to i ja zaprotestowałem i usunąłem z moich blogów wszystkie fotki pochodzące z tej parszywej witryny. - Piszę o tym w Prawa autorskie .  

Prawdziwa kobieta w prawdziwej sztuce

nu feminin aux bas bleus, egon schiele , 1914   www.egon-schiele.net      To pozująca modelka. Ale artysta malarz ujął ją żywą, w naturalnej pozie. - Fotograf nie ma tej możliwości - wytresowane zawodowe modelki na fotografiach są martwe, ułożone i zdrętwiałe w niewygodnym sztucznym geście i grymasi

Sympatie

autor zagubiona_w_wietrze fizgal miało znaczyć fizyka galileuszowska a znaczy fizyczna galeria, czyli cielesna - aż tak mi sie odmieniło

Czekanie na to co pewne

skopiowano z estees.blox Tytuł tej notki mówi za mało. Ja tego obrazu nie potrafię opowiedzieć, bo geniusz tego artysty za bardzo wyprzedził moje słowa. Ale niech mi wolno będzie powiedzieć, że przypuszczam, że gdybyśmy znali swój los, tak byśmy czekali na nieuniknione. I na to, co jednak w naszym l

Słuchaj dzieweczko

    Słuchaj - pozostań nagością zaufaj mi bezwstydem na spełnienie czekaniem a może rozkwitniesz orgazmem gdy ponownie stanie. A potem, tańcząc swój czarodziejski sabat ubrana tylko w rozpuszczone włosy będziesz już pewna że najwięcej kochania jest w rozkoszach wyuzdanych nocy. - Obnaż się więc

W a l k a b o u t

  Antuanetta   by Max Stan  in DOMAI.COM Ta fotografia zawsze przypomina mi wspaniałą i piękną aktorkę Jenny Agutter w rewelacyjnym - w cudownym! - australijskim filmie Walkabout. Ta dziewczyna też bardzo mi się podoba. Jak wszystkie dziewczyny z galerii DOMAI.COM . Jak wszystkie dziewczyny

Z wystawy zasłużonego artysty L.Baranowa

Powiększ - zoom     Powiększ - zoom foto Victor Oknyansky 1051 . 1041 1072 1088 1072 1085 1086 1074 to prawdopodobnie 1051 1077 1086 1085 1080 1076 1041 1072 1088 1072 1085 1086 1074 . - Google znajduje wiele jego stron. Jeśli wszystkie są jedn

Kto jest ojcem

  almaska  vel 1059 1083 1100 1092 1061 1077 1076 1093 1080 1085 1085  vel Waatson vel Kalugin  vel  IrenKA  itd. vel 1040 1088 1093 1080 1087 1086 1074 1051 1091 1095 1077 1079 1072 1088 1085 1099 1081  vel Vladimir Arkhipov vel 104

Urok wielu genów

ALMASKA vel 1059 1083 1100 1092 1061 1077 1076 1093 1080 1085 1085 oraz Waatson vel Kalugin ,  IrenKA  itd. to ten sam arcymistrz fotografii - 1040 1088 1093 1080 1087 1086 1074 1051 1091 1095 1077 1079 1072 1088 1085 1099 1081  vel Vlad

Victor Oknyansky 1

Victor Oknyansky autor1 Okazuje się, że Victor Oknyansky ma 2 blogi w photoline.ru - jako znany mi autor i jako dopiero teraz zauważony przeze mnie autor1. - W tym nowym dla mnie blogu wyraźnie widać rękę i oko mistrza, ale zdaje mi się że to drugi sort takie piękne fotografie jak powyższa trudn

Nie wstydź się - zdejm kapelusz

autor SCHTADLER To z bardzo starej notki. A to 2 z bardzo starych do niej komentarzy: george_eliot 2010 10 31 08:08:42 Toż to ostatni bastion - kapelusz musi zostać na właściwym miejscu.   obsesja0831 2010 11 03 22:56:32 Baby take off your coat real slow and take off your shoes I ll tak

W tej dziewczynie coś jest, to co trzeba

    Ale jej już nie ma, usunięto ją z Internetu, zanim autor się ujawnił w photosight.ru ujawniają autorów z komercyjnym opóźnieniem . A ja nie pokazuję wycofanych fotografii, bo może wycofano np. na żądanie modelki. - Ale są wyjątki ....     Bo ostatnio za mało tu seksu i erotyki. - Dlatego usunął

E u r e k a !

autor cocker spaniel   I to już miał być naprawdę koniec, kolejny END . Obrazki miały być tylko w zbit.blox tylko jako dodatek do tekstu.  Nic ginekologicznego.     No, nie wiem ... 65279 NIKKY CASE    by LUCA HELIOS     Bo na przykład ta fotografia jest pornograficzna - twierdzi ALEX

Kezzinowe dziewczyny

  Kliknij fotke aby ją powiększyć.                  autor 1050 1077 1079 1079 1080 1085 1046 1076 1105 1090    Niestety, Kezzin, jak przeważnie i inni, w miarę rozwoju schodzi na psy - to są ostatnie jego wartościowe artystycznie fotografie. Potem rozrywkowe śmieci. Rozrywkowe

STOP - przerwa w nadawaniu

Przerwa z braku wyjątkowych fotografii - bo prymitywnego porno tu nie będzie.  A w przerwie zapraszam do innych moich blogów i do mojej witryny WWW z fizyką szkoda że ona taka nudna . - Linki do moich blogów po lewej, w zakładkach To też ja .  Program stat4u informuje że zaglądacie w m

Założyłem nowe witryny z pięknymi dziewczynami, ale już mnie sie nie podobają

Więc je usunąłem. A ten blog trwa nadal bo czasy sie zmieniły i ówczesny limit 5 megabajtów został znacznie zwiększony, dzięki czemu dużo więcej pań się tu mieści. - Dopisałem te słowa w końcu roku 2006. I przy tej okazji znacznie zmieniłem dalszy tekst tej notki, bo pierwotny stał się nieaktua

Prośba

Zrób coś, abym rozebrać się mogła jeszcze bardziej Ostatni listek wstydu już dawno odrzuciłam I najcieńsze wspomnienie sukienki także zmyłam I choć kogoś nagiego bardziej ode mnie nagiej Na pewno mieć nie mogłeś, zrób coś, bym uwierzyła Zrób coś, abym otworzyć się mogła jeszcze bardziej Już w os

Artystycznie

Bo naprawde jest wiele pięknych fotografii i aż żal ich nie pokazywać, ale one tu nie pasują. Tutaj powinny być bardziej paparaco. Bo gdy już pozowane, to właśnie artystycznie. Nie wystarczy smętnie cipke pokazać. - Bo ciało to radość albo cierpienie, duszy. A w każdym bądź razie, dusza. autor ASH

Usunąłem kilka ostatnich zdjęć

Bo wydało mi się że były nienajlepsze, banalne... Ale za to przywróciłem niniejsze, które półtora roku temu usunąłem na prośbę autora, ale teraz znalazłem je w  plfoto.com  a autor, Zensen, pozwolił mi tamte zdjęcia u mnie publikować. Uwielbiam dawne fotografie Zensena - niestety on też nie ma praw

Ładne a głupie

Katarina Smuraga amp 1052 1072 1082 1089 1080 1084 1046 1077 1083 1077 1079 1085 1103 1082 1086 1074 Kilkadziesiąt lat paliłem dwie paczki dziennie a teraz na palących patrzę z politowaniem. - Jeśli pokazuję fotki z papierosami, to z przekąsem. A od czasu do cza

Nie samą erotyką człowiek żyje

foto spongy Ponieważ niełatwo o piękne zdjęcia erotyczne a ludzie ich nie lubią, zwłaszcza sąsiedzi, to zwiększę tu podaż takich jak ta, fotografii. Zwłaszcza że ja bardzo je lubię. A zdjęcia erotyczne będę przypominał - godne obejrzenia zdjęcia znajdujące się już w tym blogu będę przenosił ze star

Na Ziemi

autor zanzib vel 1047 1072 1085 1047 1080 1073 1086 1074 1089 1082 1080 W fotografiach Zana Zibowskiego jest filozofia afirmująca proste życie. Jego dziewczyny, Przybyszki z innego świata, zachwycają się ziemską przyrodą ale nie rozumieją ludzkiego życia - one nie mogą tu z

K l i m a t y

      Ta fotografia a nawet cała  galeria, którą nią rekomenduje, może nie pasuje do tego bloga, może jest za artystyczna, ale urzekł mnie jej klimat. To galeria z fotograficznymi efektami, ale efekty te niosą łagodny nastrój poetyckiego zamyślenia. Moim zdaniem to nie są efekciarskie, prostackie ek

Nie! Czegoś takiego ja nie pokaże! Mnie już nie przystoi.

Kto chce, niech sam zobaczy - niech kliknie ten obrazek. Ja już kliknąłem. Kilka razy. I przeżyłem. Za każdym razem bardzo to przeżywam. Bo coś w tym jest. Ale przepraszam, więcej już nigdy, czegoś takiego nie pokaże. Bo bardzo sie wstydze. - Poważnie. Ale według mnie to nie jest porno. Według mnie

Przejściowe trudności

    Rypnął mój podstawowy komputer PC1 a na rezerwowym PC2 na nim teraz pracuję nie mam wszystkiego co potrzeba linki, zbiory fotografii itp. to pracuję na nim niechętnie. - Ale się polepszy - nie traćmy nadziei.     A póki co, polecam moje witrynę WWW . autor 1052 1080 1093 1072 1080

To i owo

1050 1089 1077 1085 1080 1103 1040 1083 1100 1090 1084 1072 1085 1085 amp FIL 1055 1086 1083 1103 1085 1094 1077 1074 amp 1050 1086 1088 1086 1083 1100 1082 1086 1074 1045 1074 1075 1077 1085 1080 1081

Nieznajoma

    Zobacz .   .     Zobacz . Te fotki już tu są. Mam je od roku 2005, pamiętam jak je kopiowałem, ale nie pamiętam skąd - nie zapisałem kto to, modelka i autor. A chciałbym wiedzieć, bo bardzo lubię te zdjęcia. - Nie wiem co znaczy TWard - a tak wtedy nazwałem pliki z tymi fotografiami.     Może

Jezioro łabędzie

Swan Lake by 1053 1080 1082 1080 1090 1072 1053 1080 1082 1080 1090 1077 1085 1082 1086 Zaczarowany balet, zaczarowana muzyka . A jeszcze lepsza jest słynna inscenizacja z choreografią Matthiew Bourne a. - Zobacz .   A w kobietach najbardziej lubię kobiecość J

Nie wszyscy to lubią

   Oto co w innym moim blogu wpisała moj_adamaszek jestem przekonana, że człowiek, który jak ty, ogląda co dzień tyle zdjęć nagich kobiet, nie może być dobrym człowiekiem. To przecież wpływa na psychikę, wykoślawia i wykoleja. Nie możesz być już po tym normalny.    Ciekawe co ona ogląda ... -   

Pożegnanie z Talią

Pokazałem już tyle jej zdjęć, że już się nie orientuję czy zdjęcie teraz przeze mnie w  MPLSTUDIOS.com oglądane, jest nowe, czy już je tu pokazałem. A sprawdzanie tego, ze względu na zwiększającą się ich ilość, jest coraz trudniejsze. Dlatego teraz śliczną i aż fantastycznie sympatyczną Talię poka

Modliszka

1064 1080 1088 1072 1082 1050 1072 1088 1072 1087 1077 1090 1103 1085 I żelazne łóżko      Ja naprawde kocham żelazne łóżko. Lekkie, przewiewne, którego prawie nie ma. Sama przyjemność. To już moja obsesja.      Nie musi być takie ładne.      Ale musi być z rurek, nie

magoo

Kristy vel Kristzy  by magoo Obie fotki są autorstwa magoo , ale drugie pochodzi ze strony której już nie ma - ponieważ ta fotka była tam zabezpieczona przed kopiowaniem, to skopiowałem je zrzutem ekranu . - Niech mi autor i prokurator wybaczą, ale wszystkie prezentowane tu zdjęcia są tylko rekl

Jest pora siania i pora zbierania plonów

1043 1088 1080 1096 1072 1057 1077 1083 1080 1074 1072 1085 1086 1074 Oleg Maidakov 1043 1088 1080 1096 1072 1057 1077 1083 1080 1074 1072 1085 1086 1074 Nie spiesz się głupia, dojrzewaj powoli .

Brak pięknych fotografii zrobionych specjalnie dla nas

   Jako z nami rozmowę. Na przykład takich jak te , od których cieplej się robi.    Dlatego teraz pokazuję obrazy, godne muzeów. Montserrat Qudiol i Corominas UWAGA. - Witryna artodyssey1.blog obecnie u mnie działa wadliwie, jeśli u ciebie też, to na razie lepiej nie klikaj w ten link.

N a   p i e d e s t a ł

1040 1085 1076 1088 1077 1081 1052 1077 1083 1077 1093 1080 1085 PS. - Autorstwa nie jestem pewien, a nie sprawdzę, bo tej fotki już nie ma w sieci a może mi się coś pomyliło . - Może nie powinienem jej tu pokazywać. - Ale ona taka piękna!

Nowa dziewczyna Kartelina

  A tę dziewczynę sfotografował 1070 1088 1080 1081 1048 1083 1102 1093 1080 1085       A tę dziewczynę sfotografowała  1040 1085 1085 1072 1043 1086 1088 1086 1076 1082 1086 1074 1072   Rudolf Kartelin

Już poniedziałek, czyli mam już nowe 5 MB miejsca na nowe obrazki

   Bo ostatnio nie miałem - zobacz . - Ale nie będę teraz tego przerabiał. Dopiero gdy pojawią się 8222 dziury 8221 - bo z któregoś serwera znikną jakieś tu bezpośrednio transmitowane z niego obrazki.    Ale ten obrazek jest już z moich zasobów na bloxowym serwerze. Roland Peterman

Taki nastrój

To fotografia z porzuconego już i opróżnionego blog.art.pl molly-trip. Molly pozwoliła mi ją pokazywać. I oglądać. Robię to od kilku lat. To podobno kadr z niezrealizowanego filmu. 1040 1085 1072 1090 1086 1083 1080 1081 1057 1086 1083 1086 1076 1086 1074 1085 1080

Kobieta jest z wody

1056 1086 1084 1072 1085 1047 1083 1086 1073 1080 1085   Gdy Kobieta wychodziła z Oceanu, Słońce, nie wiedzieć czemu, było całe czerwone i zaszeptała trawa: Oby trwał wiecznie ten dzień. - A Ona schła strumykami zrozpaczonych kropel.

Dziewczyna z kółkiem

Z tym samym co poprzednio. Czyli to ta sama dziewczyna co w poprzedniej notce A gdzie medal . - Pokazuję ją ponownie nie dlatego że ona taka piękna, ale by wszystko było jasne. PIĘKNA MĘŻCZYZNA   autor 1040 1085 1076 1088 1077 1081 1050 1088 1091 1090 1086 1075 1086 108

bad

    Ta notka musi być bez tytułu albo musi mieć krótki tytuł - potrzebuję jej do czasu aż admini naprawią bloxowisko. - Zobacz .     A ta dziewczyna mi pomaga.   1042 1072 1083 1077 1085 1090 1080 1085 1072 1044 1086 1085 1077 1081 1082 1086

Rudolf Kartelin vel Salto - super hiper arcy !!!

Czyli  1056 1091 1076 1086 1083 1100 1092 1050 1072 1088 1090 1077 1083 1080 1085 . - Zobacz inne jego fotki w photosight.ru . - Oraz w photo.net    photodom.com .    A te fotki już są tutaj - klikaj:                   A najlepiej kliknij niżej - w Tagi: Kartelin-Sa

Tam gdzie rosną poziomki

  autor: 1040 1085 1072 1090 1086 1083 1080 1081 1057 1086 1083 1086 1076 1086 1074 1085 1080 1082 1086 1074  vel Georgs B 275 rzlapa   amp 1056 1086 1084 1072 1085 1047 1083 1086 1073 1080 1085

Moja złota Gold na bilbordzie

Przecież to ona!   Pokazałem ją 2 lata temu, nią zachwycony. - Zobacz . Fotografuje ją nadal złoty Misha Gold . - Ale mu tę fotografię ukradli! Dla celów komercyjnych! 1059 1050 1056 1040 1051 1048 1060 1054 1058 1054 1043 1056 1040 1060 1048 1070 !

Smutny koniec tygodnia

    Bo na żądanie Zensena usunąłem jego najpiękniejsze fotografie - naprawdę arcydzieła. Nie do powtórzenia. - Do tego żądania zmusiły go siły wyższe, może znów z plfoto.com. - Na otarcie łez, a tym siłom na pohybel, pokazuję inne niezłe zdjęcie Zensena. Bardzo smutne. . Zensen

Vladimir Archipov 1999

1042 1083 1072 1076 1080 1084 1080 1088 1040 1088 1093 1080 1087 1086 1074 in photodom.com   vel 1040 1088 1093 1080 1087 1086 1074 1051 1091 1095 1077 1079 1072 1088 1085 1099 1081 in photosight.ru

Archipov Vladimir - remanenty

1042 1083 1072 1076 1080 1084 1080 1088 1040 1088 1093 1080 1087 1086 1074  in photodom.com vel 1040 1088 1093 1080 1087 1086 1074 1051 1091 1095 1077 1079 1072 1088 1085 1099 1081 in photosight.ru

Mistrz i Małgorzata

 autor 1040 1083 1077 1082 1089 1072 1085 1076 1088 1064 1072 1093 1072 1073 1072 1083 1086 1074 autor 1040 1083 1077 1082 1089 1072 1085 1076 1088 1064 1072 1093 1072 1073 1072 1083 1086 1074      Zobacz także w moim zbit

Nie ma Oknyanskiego i nie ma co oglądać

    Chodzi mi o nowe fotografie Victora Oknyansky ego. O takie jakie ja lubię. Brakuje mi ich. - Takich jak te i te . Niebanalne.     To jest piękne, ale do tego bloga nie pasuje, bo to polityka. Nie na tutejszy temat. Victor Oknyansky - Co z nich wyrośnie ?

Wysoka kultura, błękitna krew

  Czy ją sfotografowała 1042 1080 1082 1090 1086 1088 1080 1103   1056 1086 1075 1086 1090 1085 1077 1074 1072 ? - zobacz  Może Netka   1053 1072 1090 1072 1083 1080 1103 ?  - Piękni ludzie. Ale zobacz także  - dziewczyny z Namibii.

Władimir Maxim

Vladimir Arkhipov   amp   Maxim Arkhipov Ale Maxim mi się nie podoba - za mało w nim skromności. Był także malarz, nie totograf, Abram Arkhipov 1040 1073 1088 1072 1084 1045 1092 1080 1084 1086 1074 1080 1095 1040 1088 1093 1080 1087 1086 1074 1862-19

Niedzielnie

David-Michaels   amp   NN amp Netka vel Natalija 1053 1072 1090 1072 1083 1080 1103   Dziewczyny z Namibi 1061 1080 1084 1073 1072 - sfilmował je Jan Jakub Kolski. Jego film Namibia  był w tvp HISTORIA dnia 12.04.2014

Anatolij Sołodownikow i nie tylko - po wyborach

1040 1085 1072 1090 1086 1083 1080 1081 1057 1086 1083 1086 1076 1086 1074 1085 1080 1082 1086 1074 amp DOMAI.COM Ofta by Max Asolo                       Natashenka by Nestruev                     Alona by Henry Sharpe    

Craig Morey fotografuje różnie

   Ale tutaj i tutaj  są przeważnie piękne delikatne akty. Na przykład: - Kliknij te obrazki by zobaczyć oryginały na serwerze Morey a. A gdy klikniesz wyżej podane linki to zobaczysz kilkaset innych fotografii - poświęć trochę czasu by poznać różne sposoby ich przeglądania. Klikając, wiele z nic

O czym marzą artystki

1048 1087 1087 1086 1083 1080 1090 1052 1072 1090 1074 1077 1077 1074 1080 1095 1057 1082 1086 1088 1086 1073 1077 1081 1085 1080 1082 1086 1074 amp 1092 1086 1090 1086 1075 1088 1072 1092 1080 1088 1091 1102 2

Immaculada Jorda i Frasquet Macu Jorda

Immaculada Jorda i Frasquet Macu Jorda   in artodyssey1.blogspot.com amp 1057 1091 1083 1077 1081 1084 1072 1085 1057 1091 1083 1077 1081 1084 1072 1085 1086 1074 1080 1095 1050 1072 1076 1099 1088 1086 1074   in photosight.ru

Ale życie toczy się dalej

Ale piękna jest również historia - zobacz - to też Olexa, ale sfotografowana przez Shambala  Olexa   by Max Stan  in DOMAI.COM       1044 1084 1080 1090 1088 1080 1081 1055 1083 1077 1093 1072 1085 1086 1074

Kobieta, nawet gdy naga, jest piękna

To nic, że opłatkiem sukni zakryłaś wzgórki i rozwarcie krocza. To nic. I tak wszystkie tajemnice odkryjesz w pieszczotach. Wnętrzem rozkwitniesz rozchylisz się na nice zamilkniesz krzykiem oczu. Zwilgotniejesz stężejesz pod każdym dotykiem, zapachniesz smakiem potu. Gustav Klimt

Z a w i r u s o w a n a

  autor Viacheslav_Larionov    Ale ją możesz kliknąć bezpiecznie - ona nie zaraża. Wczoraj i przedwczoraj witryna photosight.ru była atakowana przez wirusa wykradającego ważne dane z komputerów ją odwiedzajacych, ale już jest dobrze - możesz bezpiecznie oglądać wszystkie obrazki.

Naga prawda - ja jej wierze

jevel Fotografie tej autorki robią na mnie duże wrażenie . - Pokazałem tu już dwie jej fotografie - w Uczucie-wyższe i Przytulanka-do-otwartej-rany .       PS. - Naga prawda , to Garance w beczce z wodą, czyli Arletty w Komediantach Carne a. Ale tutaj jest nią Jevel.

Lepszy świat

Jean Pierre Gibrat in artodyssey1.blogspot.com amp volensursis.free.fr Nazarov Gleb in artgallery.com.ua amp artodyssey1.blogspot.com Alissa by Max Asolo in DOMAI.COM   amp   1041 1072 1094 1080 1085 1042 1072 1076 1080 1084

Słońce i pogoda

  autor 1057 1091 1083 1077 1081 1084 1072 1085 1057 1091 1083 1077 1081 1084 1072 1085 1086 1074 1080 1095 1050 1072 1076 1099 1088 1086 1074 1070 1088 1080 1081 1043 1091 1088 1077 1074 1080 1095  

Upał - nadal potrzebni ratownicy

Vytautas Darashkevichius 1057 1077 1088 1075 1077 1081 1052 1077 1076 1074 1077 1076 1077 1074 amp 1042 1083 1072 1076 1080 1084 1080 1088 1041 1077 1083 1086 1079 1077 1088 1089 1082 1080 1081

Znów straciłem serce

   do tego bloga.     Nie wiem ile wolno pokazywać.    Jaką wartość ma nagość bez seksu    - czy jest uczciwa. - Czy to wystarczy? Czy reszte sam sobie dopowiesz?     foto 1055 1072 1074 1077 1083 1042 1086 1088 1086 1085 1095 1091 1082

Upalna niedziela w miłym towarzystwie

Antonio Tordesillas Gigino Falconi Vicente Romero Redondo in artodyssey1.blogspot.com   1045 1074 1075 1077 1085 1080 1081 1043 1072 1083 1100 1094 1077 1074   Vytautas Darashkevichius amp Mirelle-A by Rylsky

Słońca już nie ma

1042 1083 1072 1076 1080 1084 1080 1088 1045 1083 1072 1075 1080 1085   amp   Sla007 vel 1042 1103 1095 1077 1089 1083 1072 1074 1042 1072 1085 1080 1092 1072 1090 1100 1077 1074  

Znalezione blogi:

__ płeć powinna mieć ogromne znaczenie, nie powinna być nijaka - erotyka jest wdziękiem płci

Miejsca:

Janów (74)
Salta (19)
Naga (15)
Pawłów (14)
Victoria (8)
Tychy (6)
Tanga (6)
Marki (6)
Santiago (5)

Firmy:

Google (9)
RUCH (4)
YouTube (2)
TIM (2)
Onet (2)
Firebird (2)
Żywiec (1)
Sharp (1)
Microsoft (1)