Wszystko o:

długie kutasy

Długie kutasy są fascynujący

Zawsze mnie zastanawia, jak bardzo mogą wypełnić się krwią, jak mocno mogą stwardnieć, ile byłoby zabawy z takimi.

Pragnienia żony - część 5 Więcej, więcej!

machnęła do chowających się w drzwiach robotników i oni też zbliżyli się do niej. Tłusty robotnik wyjął pierwszy kutasa ze spodni. Miał podłużnego, długiego penisa, ale wąskiego, o niedużej średnicy. Chuj był mocno żylasty, z dużym żołędziem na końcu. Ogólnie nie był gruby, oprócz zwieńczenia. Jak długi

Małżeńska przygoda 5

. Stałem i czekałem, aż Adriano wsadzi swojego penisa w cipę mojej żony. Mój kutas sterczał wysoko. Znowu miałem niedosyt ruchania. Najpierw Sylwia, teraz żona. Popatrzyłem na kutasa Adriano - był lekko opadający jak długi banan, ale był twardy. Zero flaka, zwód jak się patrzy. Widziałem dokładnie z boku

Małżeńska przygoda 6

po moim torsie i brzuchu. Odwróciłem głowę. Natychmiast włożyła mi język do ust, ten sam, który przed chwilą był w moim odbycie. Smakowała słodko. To był bardzo długi pocałunek, z pełnym zaangażowaniem naszych języków. Kutas z podniecenia niemal nie eksplodował w tyłku mojej żony po tym mokrym

Małżeńska przygoda 4

Część 3 Wielokrotnie z żoną wyobrażaliśmy sobie, że ja też obciągam kutasa. I teraz była realna szansa, by spróbować jak to jest trzymać chuja w ustach. Lubię kobiety, podniecają mnie i nigdy nie czułem się gejem. Nie mogę sobie wyobrazić, by moim kochankiem został na stałe mężczyzna. Coś jednak

Pragnienia żony - część 3 Młodość

musiał jej zachęcać. Włożyła dłoń w jego majtki i sama wyciągnęła kutasa. Fiut znacznie mniejszy niż bruneta, ale wciąż piękny. Lekko pogrubiony i nie za długi. Klasyczny wygląd członka. Nie wiedziała jeszcze czemu, ale ucieszyła się nim. Gdy włożył jej chuja do ust, a ona mogła nareszcie possać go po

Szukajcie też mniejszych kutasów!

Właśnie dlaczego tylko duże? Małe kutasy są też fajne. A wielu facetów na małe kutasy, więc tym bardziej powinni szukać małych, by dowiedzieć się, że są też inni z małymi. I nie są bynajmniej w mniejszości. Mało, który facet ma kutasa powyżej 17 cm. Mało też ma poniżej 10 cm. Czyli 7 centymetrów i

Nudy w pracy 3. Pamiętliwy ubek, metoda na wzwoda i coś więcej.

moją stronę. Minę miała taką, że odruchowo osłoniłem swe skarby rękami. Przez chwilę szarpała się ze mną, próbując do nich dostać. Sprawiała wrażenie naprawdę zdeterminowanej. Zaciekawiło mnie to, toteż nie broniłem się zbyt długo. Pozwoliłem by odsunęła moje dłonie i przytrzymała je za krzesłem. Kutas

uuuu, yeah yeah bejbe-ty moje :P

mineta Sztuka wówczas na Litwie nikomu nie znana, Dziś już rozpowszechniona, ale źle widziana Przez strzegące cór swoich matrony I księży, którzy nieraz ganią ją z ambony. Tadeusz we Francji długie lata bawił Wielce się w używaniu sztuki owej wprawił, Niezmiernie lubił lizać, wyrażał mniemanie, Ze

PAN TADEUSZ - XIII księga

Przez strzegące cór swoich matrony I księży, którzy nieraz ganią ja z ambony. Tadeusz we Francji długie lata bawił Wielce się w używaniu sztuki owej wprawił, Niezmiernie lubił lizać, wyrażał mniemanie, Ze mineta o wiele przewyższa jebanie, Bo kutas zmysł dotyku jedynie posiada, Język zaś również

Kochajmy się!

Przez strzegące cór swoich matrony I księży, którzy nieraz ganią ją z ambony . Tadeusz we Francji długie lata bawił Wielce się w używaniu sztuki owej wprawił, Niezmiernie lubił lizać, wyrażał mniemanie, Że mineta o wiele przewyższa jebanie, Bo kutas zmysł dotyku jedynie posiada, Język zaś również

Pan Tadeusz w nieco innej wersji

, ale źle widziana Przez strzegące cór swoich matrony I księży, którzy nieraz ganią ją z ambony. Tadeusz we Francji długie lata bawił Wielce się w używaniu sztuki owej wprawił, Niezmiernie lubił lizać, wyrażał mniemanie, Że mineta o wiele przewyższa jebanie, Bo kutas zmysł dotyku jedynie posiada

XIII Księga Pana Tadeusz

źle widziana Przez strzegące cór swoich stateczne matrony I księży, którzy nieraz gonią ją z ambony . Bo Tadeusz we Francji długie lata bawił I wielce się w użyciu sztuki owej wprawił, Niezmiernie lubił lizać, wyrażał mniemanie, Że mineta o wiele przewyższa jebanie, Bo kutas zmysł dotyku jedynie

Pan Tadeusz 13 księga

źle widziana Przez strzegące cór swoich stateczne matrony I księży, którzy nieraz gonią ją z ambony . Bo Tadeusz we Francji długie lata bawił I wielce się w użyciu sztuki owej wprawił, Niezmiernie lubił lizać, wyrażał mniemanie, Że mineta o wiele przewyższa jebanie, Bo kutas zmysł dotyku jedynie

Pragnienia żony - część 4 Byk

nierozdziewiczonych 8211 znała uczucie członka w pochwie. Leżała na łóżku, odkryta. Miała rozłożone nogi i chciała poczuć kutasa. Kilkadziesiąt minut temu miała chuja swojego męża w cipie, ale to wydawało się wieki temu. Już nie myślała, że jest dziewicą, ale kurwą, która miała zbyt długą przerwę w ruchaniu. Jej

rozmowy niekontrolowane czyli sztuka rozmowy nie ginie!

czerwony to przed czym broni?! nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp feliks5 nbsp nbsp To jest zapewne osławiony quot kutas quot . Natomiast reszta broni? Oj, za długa, za długa - będzie

Historia Danusi cz.2

i mocno. Ale ty nauczyłeś mnie być cierpliwą kochanką. Taką, która nie tylko dostaje, ale i daje. - Mhm, mów dalej - zachęcił Andrzej nie przestając pieścić cipki. - Myślałam, że zaraz odpłynę, kiedy Julian mnie posuwał swoimi długimi i grubymi palcami. Zeszłam z nich i uklęknęłam przed nim

Treserka

Klęczący przy łóżku mężczyzna był niski i gruby. Miał na sobie czarne lateksowe majtki z rozcięciem na przodzie, z którego zwisał zwiędły kutas i jądra. Cała jego głowa również była odziana w czarny lśniący materiał. Widać było tylko oczy i usta mężczyzny. Nerwowo spoglądał w stronę drzwi. Nagle

Lodzia cz.2 - Ogłoszenie Lodzi

- wychrypiała Grażynka i wypięła do góry swoją dupcię. Podniosłem się i chwyciłem ją za biodra. Wbijałem się teraz w jej cipkę ostro nie przerywając monologu. - Widzę jak próbujesz połknąć całego kutasa, ale przychodzi ci to z trudem, bo jest długi. Krztusisz się i dusisz. Ślina cieknie ci po brodzie ale

300 tagów

Coca Cola creampie cuckold Cumshot cycata cycek cycki cytaty cytaty filmowe czarna czarna laska czarne chuje czarne kutasy Czarni czarny czarny byk czarny chuj członek deep throathing dekolt delikatność dildo dłoń kobieca długi długi kutas długość Dobranoc dominacja Dresiarz dupa dwa kutasy dwie

Kochanek

. Robił to długo. Czułem jak jestem znowu podniecony i czułem, że jego kutas wszedł bardzo głęboko. Mój odbyt był mocno rozszerzony. Jęczałem mimowolnie, czując jak przyciska się do mnie i jak posuwa mnie. - Zajebiście mnie pierdolisz - powiedziałem - czuję twojego kutasa głęboko. Gdy to usłyszał

Pragnienia żony - część 1 Marzenia

ciałami. Przed oczami miała chuje grube, żylaste, długie ze zwieńczeniami wielkimi niczym berła, całe ukrwione, czerwone, gotowe na seks. Czuła zapach męskich jajec, pełne smacznego nasienia. Kutasy i przylegające do nich jądra spocone, ściśnięte w obcisłych majtkach zdawały się niemal rzeczywiste

Małżeńska przygoda 7 - Zakończenie

miesięcy później dowiedziałem się, że Adriano najbardziej wspominał moją żoną, bo jako jedna z nielicznych kobiet w jego życiu, dała sobie włożyć jego długiego kutasa po same jaja. Sam był jednak zbyt zajęty, by skontaktować się z nami, a poza tym poznał jakąś dziewczynę i postanowił tylko ją posuwać. Arek

Małżeńska przygoda 2 - Zaczynamy naszą opowieść

sukienkę z dużym dekoltem. Zrobiła na mnie i na mojej żonie niezłe wrażenie. Była bez stanika, a jej sutki, aż wrzynały się w materiał. Podejrzewałem, że nie nosiła majtek. Tylko sukienka i nic więcej. Miała długie blond włosy. Była niska, ale szczupła, co podkreślał jej obfity biust. Miała  fantastyczne

Spotkanie na sex

Byłem wtedy 23 letnim prawiczkiem, co przez pewien czas sprawiało u mnie zakłopotanie. Często oglądałem różne Porno aby móc się przy tym długo i intensywnie masturbować, aby spuścić  z kija. Raz zabłądziłem w Porno internecie ile tego jest! i włączyłem film młodymi gejami, w którym jeden drugiemu

Inne Kobiety - cz.2

zaczynałem zabawę jej pizdą i tyłkiem. Lizałem, wkładałem palce, uderzałem dłonią, pieściłem łechtaczkę no i uruchamiałem kutasa. Zazwyczaj - kilka pchnięć w cipie, kilka w tyłek i tak na zmianę. Pieprzyłem ją tak długo aż M. dochodziła do orgazmu. Wtedy wyciągałem kutasa, wkładałem jej do pizdy palec jednej

Piegus

naprężony kutas z wielkim żołędziem. Naciągnięta do granic pęknięcia prezerwatywa przejaśniała. Renata zaczęła delikatnie zębami skrobać łeb. Zacisnąłem dłonie na brzegu biurka, odchyliłem do tyłu głowę. Długo przesuwała zębami od podstawy żołędzia, po jego koniec. Mocno ściskała trzon naprężonego fiuta. W

Wyrzuty. Cz.2

prezentem w postaci tego ogromnego kutasa. Nie chciałam, abyś to zepsuł. Zbyt długo czekałam, zbyt długo mi to obiecywałeś. Artur widząc, że sytuacja nieco wymyka się spod kontroli, podszedł do mnie dając mi lekkiego klapsa. Ten jeden gest wystarczył chyba, abyś zrozumiał do kogo wtedy należałam. Przyłożył

Pierwszy raz

, mogłem sobie popatrzeć tylko z daleka a tu otwiera mi drzwi w samych majtkach i koszulce. Widziałem, że rodziców nie będzie długo, więc pomyślałem, że to może będzie ten dzień!  Zaczęło się zwyczajnie, gadka, buziaczek, herbatka, wspólne siedzenie na kanapie, tv, jakieś takie bzdury. Wydawało mi się, że

Pan Tadeusz - XIII Księga

znana. Dziś już rozpowszechniona, ale źle widziana Przez strzegące c oacute r swoich stateczne matrony I księży, kt oacute rzy nieraz gonią ją z ambony . Bo Tadeusz we Francji długie lata bawił I wielce się w użyciu sztuki owej wprawił, Niezmiernie lubił lizać, wyrażał mniemanie, Że mineta o wiele

Scenariusz na seks według gejowskich ogłoszeń

spuszcza się jej w ustach. Ona połyka i wylizuje resztki spermy. Krótko i konkretnie. A po wszystkim mi opowiada ze szczegółami. Sam też mam, na obciąganie kutasa. Mógłbym spotkać się z następnym facetem, Ogłoszenie nr 2 --------------------------- Szukam dresa lubiacego samcze długie całowanie z

Gwałt

mlaskanie wydobywające się z jej ust. Obiema dłońmi mocno schwyciłem jej włosy i głęboko, jak najgłębiej wciskałem się w gardło. Zaczęła charczeć. Nie przestawałem, dociskałem jej głowę maksymalnie do siebie. Drapała mnie po nogach i uderzała w łydki. Chlustałem spermą głęboko do gardła. Długo dociskałem ją

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 9 by taureaunegro 65279

młodziaka i zacząłem ją wąchać. Zapach był nieziemski, Seba był samcem z krwi i kości. Zsunąłem mu szaro-białą skarpetę i masując nią sobie kutasa zacząłem mu lizać stopę. Smakowała jeszcze lepiej niż jego tyłek. Cmokałem i lizałem piętę, podbicie, a potem po kolei każdy palec. Długo zatrzymałem się na tym

Dodatkowe punkty cd.

. Chcę się tylko upewnić, ze jesteś na mnie gotowa. Rozszerz nogi, Hermiono - bezpardonowo wsunął w nią dwa palce i poruszał się w niej kciukiem drażniąc łechtaczkę.   Poczuła te długie, umięśnione palce ruszające się w jej wnętrzu i haczące o jej wrażliwy punkt. Sprawiał jej o wiele więcej

Internet jest pełen obciągaczy gejowski weekend

Gdy wchodzę na gejowskie ogłoszenia to rzuca mi się w oczy, ilu facetów myśli o tym co ja - o obciągnięciu kutasa innemu mężczyźnie... Obciągnę porząnie fajnemu! Konkretna odpowiedź i ustawka. Lokal jest. Nie pożałujesz, zajebiście robię pałę. Młodziaki i byczki w pierwszej kolejności  65279

Na smyczy, cz.3

wygodniej na jego brzegu. Anna chciała ukucnąć między jego nogami, ale gospodarz jej nie pozwolił. - Na stojąco. Kobieta odrzuciła na bok długie włosy, pochyliła się nad kutasem Wiktora i zaczęła go lizać, ssać i pieścić dłonią. Mężczyzna wsparty na łokciach przyglądał się jej z zadowoleniem. - Zdejmij

Kutas 1

naprawdę to nieważne czy długi, wielki, czarny itp. Ważne, że właśnie ma takie cechy, jakich należy wymagać od kutasa. Inne cechy to już nasze fanaberie. Ktoś powie, ale mały! Ale krótki! A ja powiem, mmm...apetyczny, gruby, żylasty. A także pachnący męskością, gorący, seksowny... No, ale może kilka

Złamana umowa

patrzyła na jego poczynania, czekając na finał. Mężczyzna, który zawisł na chwilę bez ruchu, wpatrywał się w nią pytająco. - Powiedziałam, że kutas mojego ostatniego kochanka był gruby i długi - powtórzyła obojętnie patrząc na swoje paznokcie, które lśniły ciemnym fioletem. Po chwili przeniosła wzrok na

Uległe - cz.4

żaden sposób nie deformowało jej piersi, brodawki i sutka. Zacząłem pieścić jej piersi, brzuch, cipkę, uda. Na widok mojego kutasa uśmiechnęła się. Była jedną z niewielu Kobiet, których wielkość mojego kutasa nie zaskoczyła. Jak mi powiedziała, jej mąż miał większego. Zacząłem ją rżnąć

Pies

drzwiami sypialni nasłuchując i wyobrażając sobie co właśnie robi jego ukochana żona. Patrzył więc jak Ilona zostaje obdarta z ubrania i bielizny. Jak mężczyźni całują się z nią i ją pieszczą. Jak ssie im ich nabrzmiałe kutasy. A potem rżnięcie. Przybierali każdą możliwą pozycję. Jeden ruchał jej cipkę od

Monika c. d. 4

różową, lekko rozchyloną cipkę. Rękoma mocno docisnąłem wielkiego kutasa do brzucha. Nie wytrzymałem, rozchyliłem poły szlafroka. Felek sterczał napuchnięty i czerwony. Ręką odciągnąłem skórkę. Wysunął się wielki czerwony łeb 8211 8222 zobacz, Moniko, co ze mną zrobiłaś. Masz serce, tak mnie

Koniec wakacji 2014 cz.I

siedzenie i zabrała się za obrabianie sterczącego kutasa. Nie trwało to długo, nie musiałem nawet się zatrzymywać, jak docisnąłem ją i trysnąłem w gardełko. Sylwia siedziała pochylona między przednimi siedzeniami z ręką w spodniach. Widziałem w lusterku rysujący się grymas rozkoszy, orgazmu zalewającego

Czerwone majtki

bzykanka. Oczywiście, czerwone majtki Ewy oznaczają miesiączkę i choćby skały srały, nic nie zrobisz. Nie da i już. Od dawna w takiej sytuacji nawet nie próbuję. Nieużytek pełną gębą. Ciekawe jak długo jeszcze, który to dzień? Mówiła, że może jutro 8230 Rano wstałem przed siódmą, wszyscy jeszcze spali

Czworokącik cd

, złapałem troszkę mocniej jej tyłek i wsadziłem mój długi język w jej szparkę. Była zachwycona, zwłaszcza gdy mój język miotał się we wszystkich kierunkach oraz gdy starałem się jeszcze głębiej go wsadzić. Tymczasem Tomek wylizywał szparkę mojej Kasi. Nie wiem czym była bardziej podniecona, nim czy

Ruda perwersyjna suka po raz drugi

torbie masę różnych akcesoriów wibratory, jakieś pompki . Niestety nigdy nie miałem do nich specjalnej słabości więc, doceniając jej inicjatywę, odkładam je na bok i po zapłaceniu kasy, rozkładam się jak długi na łóżku i każe jej pociągnąć sobie kutasa. Rudzielec rozbiera się, wchodzi na łózko i bierze

Odcinek 5 - Styczeń

pasa. Z majtek wyciągnął penisa. Uklęknęłam na środku kuchni i chwyciłam za kutasa. Nie był zbyt długi, ale za to bardzo gruby. Zaczęłam lizać całego członka, masując go przy tym ręką. Kutas bardzo szybko stanął. Mężczyzna ściągnął mi bluzeczkę i stanik. Podniósł mnie. Staliśmy na środku kuchni. On

Niespodzianka w sypialni z ciastkiem truskawkowym w tle

obrony. Ale, nie bój się. Nie bierzesz ją siłą. Ona lubi być uległa. - A ty? Zostaniesz? - Nie. Idę na zakupy. Nie będę wam przeszkadzać. - OK. Zostałem z nią sam na sam. Od czego zacząć? Rozebrałem się do naga. Kutas sterczał mi. Zacząłem się onanizować, patrząc na nią. Podszedłem do niej. Mój chuj

Baśń o królewnie i 3 braciach - A. Fredro

, pisarczykom, Na leżąco, na stojaka, W dupę, w cycki i na raka. Czy na dworze, czy w salonie, Czy w klozecie, czy na tronie, W każdej chwili, w każdym czasie Wciąż myślała o kutasie. Próżno mówił jej król stary, Że we wszystkim trzeba miary, Nie wypada bowiem pannie Dawać dupy bezustannie

Sex Przygoda Kelnera

młodziku, możesz - przecież czuję - zaśmiała się babka. Dziewczyny, ten mały ma tam prawdziwego zwierza, mówię wam! Kutas Jacka urósł w miedzyczasie i wypełnił kelnerskie spodnie. - Czy nie czas uwolnić tego zwierza? - zapytała rozsuwając zamek jego spodni. Chłopak był zbyt zaskoczony by zareagować

Nietypowa resocjalizacja część I - odcinek 8 by taureaunegro 65279

i mokrą od jęzora Seby piczkę, ale wyglądało to idiotycznie. Seba patrzył na mnie przenikliwie, trwało to tak długo, że sam zawiesiłem wzrok na jego kutasie, na tych umięśnionych nogach, na tej klacie ze sterczącymi sutami, która nadal była okryta podkoszulkiem. Chciałem już, żeby doszli do finału

Rok 4 - Listopad - Odcinek 3

odwrócona plecami do mnie. - Super. Ujeżdżałam go w ten sposób dość długo. Sebastian co jakiś czas wymierzał mi klapsy na moje pośladki. Co jakiś czas ściskał mocno moje piersi i mocniej nabijał mnie na kutasa. W końcu zeszłam z niego nie wiedząc co dalej, ale on znów przejął inicjatywę. Posadził mnie na

Mężatki - jeden raz cz.5

jej goła pizdę. Pobawiłem się jej małymi piersiątkami ze sterczącymi sutkami. Położyłem się na plecach a Ona nadziała się na mojego kutasa. Nadziewała się długo, bo tak duży kutas jej nigdy nie pieprzył. Ruchałem ją około godziny. Ona w tym czasie z dwa razy szczytowała. Spuściłem się na jej brzuch

Mężatki - dłuższe znajomości cz.8

Pielęgniarka, mężatka, dwudziestoparolatka 67 . Wysoka, kobieca, brunetka o długich prostych włosach. Bardzo fajny miała tyłek oraz duże namiętne usta. Przy tym wszystkim małe piersi a i tak wyglądała bardzo sexy. Poznałem ją na czacie na WP. Spotkaliśmy się w centrum handlowym. Krótka rozmowa

Dogging

sobie innego kutasa? - Tak - powiedziałam. - Naprawdę byś chciała? - szukał potwierdzenia. - Tak. Takiego długiego i grubego kutasa - próbowałam jak najwyraźniej się wysławiać choć nie jest to łatwe gdy się ma penisa w cipie. - Nie bałabyś się, że cię rozerwie - pytał sapiąc ciężko. - Nie! Marzę o

Pragnienia żony - część 2 Okazja

równocześnie członka męża. Czuła, że mogłaby to zrobić. Dziś, teraz. Pieprzyć się z innymi. Nie sądziła, że wieczorne myśli tak szybko powrócą. Były intensywne i realne, nie przyszło jej do głowy, by próbować je odgonić. Miała w dłoni wspaniałego, prawdziwego kutasa. Był ciepły. Delikatnie pieściła się jedną

50 twarzy Tego Złego

musiałem uważać by się nie wyślizgnąć z cipki. -Mmm 8230 Mmm 8230 Tak! 8211 w końcu jakieś głosy dobiegły moich spragnionych uszu. Przyspieszyłem. Chlup. Chlup. Chlup. Po kilku minutach bolały mnie nogi, ale mój kutas powoli zbliżał do finału. Dzika również, chociaż nie wiem czy nie udawała

Odcinek 9 - Maj

wyciągnęłam z niego kutasa. Był długi i gruby, dokładnie taki jak pamiętałam. Zaczęłam ssać jego penisa mocno i dokładnie. Gdy zorientował się w całej sytuacji zaczął masować moją cipkę. Wyjął dłoń, poślinił palce i wsunął ją z powrotem. Masowanie zamienił na penetrację. Rozchylał moją cipkę na różne strony

Kto tu trafia?!

krótki kutas - gt gdybyś miał a wybierać to gruby i krótki czy długi patyk? kutasem - gt psitom dziecko z kutasem - gt nie widziałem takiego kutas do mordy - gt wolę do buzi kutasy pompony - gt o_0 gruby facet bierze kutasa do buzi - gt nie widziałem takiego też i nie mam ochoty! nieletnia kurwa

Rzecz o grubym kutasie - odsłona piąta i ostatnia

. . ... no dobra idealny kutas jest wciąż poszukiwany. Kilka bliskich ideału, gościło na tym blogu, poszukajcie w archiwum.   A na koniec mała ankieta. Jaki kutas lepszy: - długi i chudy - czy gruby i krótki? czy krótki i gruby?   Acha, miały być trzy rzeczy, a wymieniłem dwie. Naprawdę nie wiecie

Nagroda dla psa

. - Pani...- urwał patrząc na mnie z nadzieją. - Chodź, wybierzesz sobie kutasa do ruchania. Chwyciłam smycz i poprowadziłam uległego do skrzyni. Kiedy on wybierał strapona ja sięgnęłam po długie skórzane rękawiczki i palcat. - Widzę, że pomyślałeś również o swojej Pani - powiedziałam biorąc do ręki

Młode - cz.1

Licealistka z miasta P. 27 . Poznaliśmy się na czacie na Wirtualnej Polsce. Umówiliśmy się na dzień następny około południa. Spotkaliśmy się na stacji benzynowej. Średniego wzrostu, szczupła, ładna, szatynka. Pojechaliśmy nad jezioro. Pospacerowaliśmy trochę, następnie w aucie obciągnęła mi kutasa

Film porno

nawzajem się pieścili. Stanęłam za uchylonymi drzwiami i patrzyłam na nich. Oboje byli przekonani, iż się kąpię, więc nie byli w ogóle skrępowani. Po chwili byli oboje nago. Kaśka klęczała przed Przemkiem i całowała jego kutasa. Pierwszy raz widziałam kutasa własnego brata. Zrobił na mnie duże wrażenie

Jak mężczyźni robią zdjęcia swoim kutasom?

- facet ma naprawdę dużego. Gdy widzę takie zdjęcie to domyślam się, że facet chciał powiedzieć Spójrz, mam długiego chuja, wejdę w ciebie naprawdę głęboko . Inny wariant, bardziej uniwersalny: Tutaj mężczyzna z mniejszym kutasem dobrze wyjdzie na zdjęciu . Polecam taki wariant każdemu, bo świetnie

Niezła jazda

kutasa. To Marek podniósł ją z podłogi i poprosił aby uklęknęła na drewnianym stoliku do kawy. Zrobiła co kazał i ochoczo wypięła swoje jędrne pośladki. Nie minęła chwila gdy poczuła pierwszego penisa przeciskającego się do jej mokrej dziurki. Nie miała nawet okazji zobaczyć kto to, bo znów zatkano jej

Koniec wakacji 2014 cz. II

Obudziłem się nad ranem, jeszcze słońce nie wzeszło, było ciemno. Spojrzałem na śpiące dziewczyny i zastanawiałem się czy przystąpić do realizacji drugiego scenariusza czy zostawić to na kolejny wieczór. Patrząc na bladą cerę, dupeczkę Sylwii mój kutas znów zesztywniał, znaczy się można działać

subtelności posuwania

, ale wszystkie były miłe i usłużne. Dość szybko połapałem się która dama ma męża w stanach, bo tylko nieliczne miały ślubnego kutasa w zasięgu ręki. Ponad sześć dziesiątek samotnych kobiet, pracujących, wychowujących dzieci lub wnuki, gadających o kasie, ciuchach z paczek, plotkujących o najnowszych

Apaszka c. d.

tracić wątek rozmowy 8230 Baśka zgrabnie wsunęła się do basenu. Stanęła obok mnie i nie przestając gadać, rozwiązała sznurek, i włożyła mi rękę w slipy. Obciągała naprężonego kutasa 8230 Doprowadziła mnie do stanu wżenia. Nagle, wyciągnęła rękę z moich majtek, położyła się na wodzie i odpłynęła

Zwyczajna dziewczyna

. Daje sobie wsadził w majtki długie, męskie palce. Krążą po jej zewnętrznych wargach, pieszczą cipkę, łechtaczkę. A potem czuje je głęboko w cipie. Wie, że ten wspaniały kutas też tam zagości. Jest mokra, podniecona. Ma męża, ale on sam ją wysłał do niego. - Idź, niech ci dogodzi. Zrelaksujesz się. A

Przekleństwa wigilijne

Potraktujcie to jako opowieść wigilijną. Pisałem ją długo, bo temat trudny. Rzecz w tym, że nadal tęsknie za moim tatą, który umarł już jakiś czas temu. Podobno hugon wie, co w tych przywoływanych sentencjach jest prawdą, a co podróbą wschodnie przysłowie mówi, że gdy się tęskni za zmarłym ojcem

Ja galerianka

wygląd akurat nigdy nie mogłam narzekać: brunetka, wysoka, szczupła, ciemna karnacja, długie włosy, czasami spięte w kucyk, spore jędrne piersi, mała jędrna pupa i twarz ze słodkim uśmiechem. To wszystko musiało się podobać facetom. Z każdym tygodniem coraz więcej czasu spędzałam na różnych czatach

Przebranie

usta, aż się krztusiłem wtedy czułem, że nadchodzi jego drugi orgazm. Spuścił mi się w usta i nie wyciągał długo kutasa. Dopiero, jak wylizałem go ze spermy wyciągnął penisa. Poklepał mnie otwartą dłonią po policzkach. - Od dzisiaj jesteś pedałem. Jutro masz przyjść do nas z czystą dupą, żebym nie

Autostop

rozkoszy. Zabawiali się ze mną bardzo długo i bardzo ostro na przemian raz w dupcie a raz w gardło lepiej być nie mogło... Nagle gdy miałem jednego twardego kutasa w moich spuchniętych ustach poczułem jak zaczął delikatnie pulsować po chwili już moje usta zaczęła wypełniać gorąca i lepka sperma która

Zgodziła się na zdradę kontrolowaną - cz. 9 Jakiego penisa ma jej kochanek?

razie było genialnie. A ja jeszcze długo w nocy myślałem o jego kutasie, 8220 kształtnym tyłku 8221 , itd. Zadziwiającą przyjemność sprawiła mi informacja, że Marta rozmawiała z nim o moim penisie. Co naprawdę mu powiedziała? Czy rozmawiali też o naszym seksie? Co potencjalnie mu powiedziała w tym

Asystentka Waldemara c. d.

myślałem, że ma około 16 lat. Potem, stwierdziłem, że w granicach 16 8211 30. Włosy dość długie, grzywka ostrzyżona na pazia, sukieneczka uszyta pewnie przez którąś z jej cioć i pantofle, zwane kiedyś czółenkami. Taka pańcia. Zero kobiecości. Absolutnie aseksualna. Po pewnym czasie Lidka, wraz z myszą

Z pamiętnika luksusowej dziwki - Walter

małego kutasa. - Niemożliwe. - Sapie i dyszy jak stary parowóz i myśli, że dobrze mi robi, wytężając tego swojego kikuta. Stałem tam jak sparaliżowany. Nic już nie widziałem i nie słyszałem. Trzęsły mi się ręce i strasznie się spociłem. Wyszedłem z domu najciszej jak się dało. Długo błąkałem się po

Ukarane nieposłuszeństwo

zawyła z bólu. Po długiej chwili wycie przeszło w błagalny szept: - Jeszcze.... jeszcze... I wtedy z wyraźnie akcentowanym ociąganiem, żeby zaznaczyć kto tu ma kutasa i kto daje przyjemność, zaczął rytmicznie ją pieprzyć. Po chwili złapał w garść jej długie włosy i podciągnął ją do góry tak, aby duże

Gdzie baba nie może... cz. II

Rozpoczął się Krnawał w Rio i w trakcie zbliżenia zaproponowałem byśmy polecieli tam na dwa dni. Pieprząc się bo kochać tej nocy przestaliśmy się koło 22 rozwinęślimy tę myśl o fantazję mrocznego, czarnego chuja rozpychającego jej małżeńską cipkę. Chyba przedobrzyliśmy bo Kaśka długo nie mogła

Gejowski seks, sex gay cz.2 opowiadania

. Rozpoczął ruchanie. Nie był delikatny. Pierdolił mnie tak mocno, że pośladki mnie bolały. Jego jaja napierdalały o moje maltretując je. Głową waliłem o ścianę. A jednak było mi dobrze. Czułem jego kutasa całym sobą. Bydlak znał się na jebaniu. Szybkie, długie, posuwiste ruchy rozluźniły zwieracz. Teraz mógł

Rok 2 - Odcinek 9 - Maj

W długi majowy weekend wybraliśmy się ze znajomymi do lasu. Mieliśmy w planach zrobić sobie grilla i posiedzieć na świeżym powietrzu. Chłopak Agnieszki i mój brat Patryk wzięli samochody. Jechało jeszcze parę osób, głównie znajomi brata. Tego dnia było ciepło. Mocno świeciło słońce. Dotarliśmy na

Szatynka z ponętnym ciałem

reakcją na mojego kutasa. W końcu postanowiłem trochę odpocząć i rozłożyłem się jak długi na plecach. Niewiasta weszła na mnie tyłkiem w moją stronę i opierając się na kolanach rozpoczęła miarowe ruchy bioder, jej ekspresja wróciła do stanu postękiwań. Po kilku chwilach zwróciła się twarzą w moją stronę

Nudy w pracy 2. Weronika postanawia ciupciać.

mojego nieco już zwiotczałego kutasa, a drugą wyjęła pierś i podała mi do ust, mówiąc: 8222 Ssij kochanie 8221 . Faken, to zazwyczaj moja kwestia, no ale 8230 chuj tam p Chciwie zacisnąłem wargi na jej stwardniałym sutku i omiotłem go językiem. Laska była 8230 co tu dużo mówić 8230 była po

Widziane pod kątem erekcji

pewne wątpliwości, co do 100 osiągniętej erekcji. Czy stać go, by więcej stał? A może taki wielki, ciężki i długi kutas musi być zwrócony w dół? Trudno stwierdzić jednym zdjęciem.

La Belle

szybko. I wtedy ją zobaczyłem w całości. Stała odwrócona do mnie tyłem. Pierwsze co dostrzegłem to jej długie, smukłe nogi i pięknie zaokrąglone uda i pupę. Lekko różowy kolor jej szortów i bluzeczki kontrastował z jej opalenizną. Pochyliła się lekko żeby coś zabrać z auta i pocałować na pożegnanie

Nie spodziewała się...

za pośladki i wepchnął tam wielkiego kutasa. Płakała i piszczała cichutko gdy zanurzał swój sprzęt w jej dziurce analnej. Nie trwało długo gdy poczuła jak jego męskość pulsuje w jej wnętrzu i wypełnia je spermą. Gdy się wyślizgnął czuła jak jego sperma wypływa z jej odbytu. Skuliła się i kwiliła

Markiza

Byłem za, nakręciłem się jeszcze bardziej. Wyjąłem jej malinową gumkę i podałem do założenia 8211 robi to z taką gracją. 8222 Kasieńko, poczekaj chwilę, muszę mu naciągnąć kondoma, wyraźnie to polubił, leniwiec 8230 Kasieńko, właśnie mnie położył na boku i wpakował kutasa od tyłu, oj chyba długo

Masaż w promocji

pośladków sprawiał, że wilgotniałam coraz bardziej. Rozchyliłam lekko nogi, żeby dać panom znak do śmielszych poczynań. Nie musiałam długo czekać. Już po chwili poczułam ciepłe palce jednego z nich na mojej cipce, które przesuwając się po niej i mojej drugiej dziurce sprawiały mi wielką rozkosz

Z podwiązką w tle, cz. 1

potem pójdziemy do pokoju 8230 Wpuścisz go i wyjdziesz do łazienki, zostawiając uchylone drzwi 8230 Zobaczysz, jak z pośpiechem będzie wyjmował swojego kutasa 8230 Och 8230 Jak bezceremonialnie chwyci mnie za włosy i nabije na niego moje usta 8230 Jak z zapalczywością będę mu obciągała 8230 yhhh

Dodatkowe punkty

się przewraca. Odwrócił się i spojrzał w jej piękne brązowe oczy, z niesamowicie długimi rzęsami, roztrzepane kręcone włosy opadające na ramiona, a następnie zerknął niżej by sobaczyć jej kształtne nogi. Pozwolił swojemu wzrokowi polizać jej ciało, a kiedy spojrzał na jej piersi, zaczął zastanawiać

...początek

pozwolić aby korzystała z nich inna osoba. Szybkim ruchem ręki ściągnęłam ręcznik. Przyparłam go do ściany o oddałam się miłosnym uściskom. Po chwili krzyknęłam STÓJ. Jego ręce powędrowały za daleko. Odepchnęłam go, prowadząc wywód że jeśli jeszcze raz go zobaczę z inną to popamięta mnie na długo. Mało

Baśń o Trzech Braciach i Królewnie

, ciurom, pisarczykom, Na leżąco, na stojaka, W dupę, w cycki i na raka. Czy na dworze, czy w salonie, Czy w klozecie, czy na tronie, W każdej chwili, w każdym czasie Wciąż myślała o kutasie. Pr oacute żno m oacute wił jej kr oacute l stary, Że we wszystkim trzeba miary, Nie wypada bowiem pannie Dawać dupy

Baśń o trzech synach i królewnie

kutasa I.. O dziwo! U głuptasa Chuj, co zawsze był jak z ciasta, Na olbrzyma się rozrasta! Na sto chujów się rozdziela Każdy gruby, jak ta bela, Każdy twardy, jak ze stali, Każdy długi na sto cali! Wszystkie chuje z całej siły Na królewnę się rzuciły, Każdy się jej w piczę wwierca, Każdy końcem sięga

Przypadkowe penisy

obdukcji, klepnęłam go w tyłek i wyszłam z Sheratona. Nieświadoma męskich pułapek, dopiero po kilku dniach zdalam sobie sprawę, że pieprzony kleszcz był tylko zwykłym wybiegiem, aby rozpocząć grę wstępną. Jednak nie czułam żalu, przecież byłam młodą lekarką a takie czynności jak obciąganie kutasa nie

Dominacja psychiczna inaczej

rzadkość, tym bardziej ucieszył fakt, iż dziewczyna która była jej bohaterką była z mojego miasta. Podówczas, jak to już kiedyś wspominałem, mój gród przez długi czas był prawdziwą pustynią jeżeli chodzi o niewiasty ogłaszające się w necie. Tym bardziej cieszyła znaleziona strona. Zamieszczona została

My 1st Single tłumaczenie tekstu piosenki

Show Wiem, że wszystko jest możliwe jednak nie zamierzam przebijać tego co już nagrałem Jestem na samym szczycie tej gry To się nie zmieni tak długo jak mam w swojej drużynie Dr Dre Nawet morderstwo ujdzie mi na sucho Jestem O.J. on jest dziś moim Cochran em Usuwamy znamie z

Seks analny - Pamiętnik hot wife cd 115

dwie. - Dokończyła swoją historię i nie kryjąc sarkazmu ciągnęła dalej. - Bo to jest tak moje drogie, faceci naoglądają się pornosów z panienkami którym kutas wchodzi między pośladki jak nóż w masło i myślą, że każdej tak można zrobić. A przecież te aktorki są dobierane pod względem chociażby

Sylwestrowy przegląd życzeń na 2014 rok część 3 dla kobiet

mięsistego. Życzę by kutasy dostarczały Wam dużo zabawy i uśmiechu. Byście się z nimi zakumplowały, jak faceci kumplują się ze swoimi kutasami. Życzę Wam miłych i uczynnych koleżanek Życzę Wam, by mężczyźni obchodzili się z Wami delikatnie, z długą grą wstępną, ciesząc się każdą chwilą przeżytą z

Zakład.

27. Mój kutas napierał na jej podbrzusze.  Nie przerywając pocałunku, jedną dłonią chwyciłem ją za plecy i przycisnąłem mocno do siebie, drugą uniosłem jej udo jeszcze wyżej. Po jakimś czasie, przejmując inicjatywę, sam zacząłem poruszać biodrami. Przed długą chwilę nie pozwalałem jej stanąć

Rozłożona na czynniki pierwotne

ugości. Czy to będzie gruby konar, zakrzywiony śmiesznie na bok? A może długi, prosty jak drut kij z ociekającym końcem? Może figlarny, owłosiony cieniutki fiucik? A najlepiej gorący, sterczący do góry kutas z ładnym gładkim żołędziem na zwieńczeniu. Moją dziurka nie jest wybredna. Nie pogardzi

Faktoria - planeta rozkoszy.

29. Rozkosz i cierpienie. Odruchowo spojrzałem na Fionę i oniemiałem z wrażenia. W jej cipce tkwił nie Charon, lecz Herkules. Siedział między jej nogami, a jego kutas unosił ją do góry. Olbrzym podtrzymywał go w połowie próbując nadać prosty kształt.  Dziewczyna z trudem łapała powietrze

Autostopowiczka.

26. Jego kutas zaczął się wyginać.  Jego kutas zaczął się wyginać. Wyszedł, szparka pozostała otwarta. Odsunął się na bok, by zrobić miejsce koledze.  -Aaaauuuuu!!! - jęczała, gdy świeży ogórek pchał się w jej cipkę.  Piszczała, nim jeszcze porządnie w nią wszedł. On tymczasem wysunął się i

Znalezione blogi:

BZDETY (huj5)
długie lata bawił I wielce się w użyciu sztuki owej wprawił, Niezmiernie lubił lizać, wyrażał mniemanie

Miejsca:

Naga (107)
Warszawa (16)
Łyse (14)
Marki (12)
Nędza (10)
Poro (9)
Paryż (9)
Myszków (9)
Ambon (9)
Adamów (9)

Firmy:

RUCH (152)
SAP (42)
SKOK (6)
Allegro (6)
Zono (5)
Żurawie (3)
Prochem (3)
MIT (3)
Google (3)