Wszystko o:

czarne rajstopy blog

Only, studentka i coś o mnie - ekstra masaż

. Wokoło ogromne ilości ślicznych, bardzo ładnych, zadbanych i eleganckich kobiet. Większość w czarnych rajstopach. Ogromne podniecenie nie opuszczało mnie więc nawet na chwilę. W pobliżu znajdował się salon masażu relaksacyjnego. Już kiedyś w nim byłem. Nie opisywałem tego na blogu, ale było tak fajnie

Upalne rajstopy i ciekawy blog

torebce, a ja nie potrafiłem ich zdobyć. Głupie uczucie. Dziś linki do ciekawego bloga prowadzonego przez ładną, lubiącą nylonki dziewczynę. Na pooczątek czarne rajstopy: http: acapiteadcalcem-quiproquo.blogspot.com 2010 06 05061988.html I kolejne czarne, może to te same: http: acapiteadcalcem

Zwariuję z tą sekretarką

Ostatnio w blogu sekretarka to temat praktycznie nr 1. Nie może być jednak inaczej, skoro dziewczyna ta ubiera się tak seksownie. Przez nią nie mogę skupić się na pracy. Teraz codziennie ma nylonki. Do dżinsów lub do legginsów. Na stopach płaskie, czarne buty z otworem na palce. Coś wspaniałego

Raj czyli Pretty Polly

trochę zaszaleć - mogą przebierać jak w ulęgałkach w rajskich owocach przemysłu pończoszniczego, czyli w pończochach i rajstopach : Niżej podpisana autorka tego bloga nosi jedne i drugie - pończochy zawsze wtedy, kiedy na nogi zakłada szpilki, zaś rajstopy do prozaicznego  biegania po mieście

Stopy na wystawie i pończochy.

moja laska miała wówczas między innymi ubraną spódniczkę kończącą się na wysokości kolan, czarne kozaczki sięgające za kostki i oczywiście czarne rajstopy - zimno, więc w tym przypadku grubsze, słabiej przeźroczyste, 50 DEN . Przechodząc koło jednej w wystaw przeżyłem prawdziwy erotyczny szok. Na

Wspominając sekretarkę i ogłoszenie

ile by ich było? 65279  A jak z zapachem. Pachną Tobą choć trochę? 65279  Jaki rozmiar rajstop nosisz i gdzie moglibyśmy się spotkać na odbiór? 65279 Ona: Czarnych też mam sporo, wymieniłam po prostu kolory, które posiadam. W sumie 6 par. Pachną mną, ale mogę jeszcze w nich trochę pochodzić

Ariadna - super blogerka

długie i zgrabne nogi są wręcz stworzone do noszenia rajstop. Dziewczyna ma tego pełną świadomość, dlatego w większości wpisów prezentuje się w seksownych nylonkach. Dominują moje ulubione, czyli cienkie czarne. Autorką i główną bohaterką bloga jest Ariadna, śliczna 22-latka z Wielkopolski. Prezentację

Od Andrzeja 3114 i trochę moich wrażeń

, szczupłe nogi i cieplejsze buty za kostkę na średnim obcasie. Na nogach czarne, gładkie rajstopy, 15 - 20 DEN. Widok cudowny. I te rajtki, i ta laska całościowo. W dodatku dziewczyna zaczęła się bardzo seksownie zachowywać. Stanęła obok i oglądała nogi, a potem gładziła ręką po seksownych rajstopkach

Lizałem przez lekkie wymuszenie

brzydka i strój fatalny spodnie i kozaki . Druga natomiast jest dość ciekawa. Ciemne, długie włosy związane w kitkę , w miarę ładna buzia, zgrabna sylwetka i fajny strój. Jego stałym elementem jest krótka spódnica lub sukienka. Na długich nogach czarne rajstopy. Niestety ze względu na zimno nie są one

znalazłem całkiem przypadkowo, na starej dyskietce. którą miałem właśnie wyrzucić do kosza

czasem nad ranem, krotko przed zamknieciem lokalu, wszyscy ja dobrze znali wiec wchodzila kiedy tylko chciala bez zadnego problemu. Oczy blysnely mi goracym zarem. Wiedziala, ze w czarnym kolorze wyglada wspaniale, i tak najczesciej sie   ubierala. Krotka czarna spodniczka, czarna bluzeczka, blyszczace

Boskie krocze, czyli cieliste i czarne od Theo

swoją używaną bieliznę. Blog Czarne Rajstopy to idealne miejsce do zareklamowania Waszych skarbów.

Jeszcze o cienkich rajstopkach żonki i coś z Only

mi się niczego kupić, choć jedna z dziewczyn zgodziłaby się, ale nie miała niczego zastępczego, a nie chciała mieć bosych stóp. Dzisiaj trochę cytatów z Only Tease. Na początek sekretarka w czarnych grubszych. Mimo nadchodzącego ciepła taki rodzaj rajstop pewnie co jakiś czas można będzie zobaczyć

Ekstra masaż - dokończenie

orgazmu. Jednak wrażenia wizualne robiły swoje. Seksowna dziewczyna w czarnych rajstopach, jej skarpetki na mojej twarzy. Po ok. 3 - 5 minutach pięknie trysnąłem. Dziewczyna wstała i od razu powycierała spermę papierowym ręcznikiem. To też było przyjemne, bo dotykała także penisa. Zaspokojony położyłem

Modelki

. Koniec rajstopkowej podróży koleją następnym razem. Kilka dni temu odezwała się do mnie dziewczyna, której jeszcze w marcu złożyłem e-mailem propozycję kupna rajstop. Wtedy nie miała czarnych, ale zareagowała pozytywnie. Długo się nie odzywała i nagle niespodzianka. Szkoda tylko, że są upały i będzie

Kolejny ubraniowy i rajstopowy blog.

Dziś prezentuję kolejny ubraniowy i po części rajstopowy blog. Na początek szare, wzorzyste i słabiej przeźroczyste rajstopy: http: erillsstyle.wordpress.com 2010 05 20 119-multikolor-podejscie-drugie-poprawione  Szare zakolanówki i cieliste rajstopy: http: erillsstyle.wordpress.com 2010 05

Dziękuję

Tego wpisu nie planowałem. Jednak pod wpływem całej serii bardzo negatywnych komentarzy na temat bloga oraz ciągłych narzekań i marudzeń doszedłem do wniosku, że nie mogę już prowadzić Czarnych Rajstop. Po prostu nie mam na to czasu, a w dodatku odechciewa mi się jakiegokolwiek działania, kiedy

Czarne rajstopy w Kuchennych rewolucjach

10 sekund, ale to, co widać zadziałało na mnie wyjątkowo. Śliczna kelnerka ubrana w szorty i czarne, gładkie, ok. 15 - 20 DEN rajstopy. Poezja. Niestety ta poezja bardzo nie spodobała się prowadzącej program Magdzie Gessler, która stwierdziła, że czarne rajstopy i szorty to już niemodny strój i

Saruliru - blogerka z Krakowa

- I love Fashion. Zaczynam od króciutkiej spódnicy, czarnych szpilek i wspaniale pokazanych wręcz wzorcowych nóg w seksownych czarnych rajstopach. Widok wręcz przecudowny:     Tu link do całego wpisu.   Rewelacyjna stylizacja sylwestrowa. Według opisu te seksowne rajstopy mają z tyłu szew

Weronika

rajstopy i to w tej najatrakcyjniejszej wersji, czyli czarne. Poniżej prezentuję kilka cytatów czyli screenów zachęcających do odwiedzenia jej bloga. Przyznam, że zrobił on na mnie niesamowite wrażenie. Tak wielkie, że we wstępnym wpisie ogólnym szkicu określałem Weronikę mianem bogini. Na początek

Blog o stopach w rajstopach

pozostanie ukryty. Można więc powiedzieć, że Czarne Rajstopy zostaną zamknięte. Jak na ironię nagromadziłem całą masę zdjęć, filmów, które chciałem Wam pokazać. Ogrom zajęć jednak robi swoje. Dodatkowo doszedłem też do wniosku, że przez bloga zbyt wiele czasu poświęcam innym dziewczynom, a swojej seksownej

Rajstopowy teledysk

. Wspomniałem już o zielonkawym odcieniu rajstop laski w samolocie. Widziałem też inne pracownice linii lotniczych zatrzymywały się w moim hotelu , które nosiły rajstopy niebieskie, granatowe, lub bardzo błyszczące cieliste. Czarnych rajstop na żywo nie widziałem. Natomiast wiele razy mogłem je podziwiać

Mam te rajtki

Więc jak już pisałem, umówiłem się na kupno rajstop z ogłoszenia. Wszystko było takie szybkie i może trochę nieprzemyślane. Było przecież gorąco, a ja koniecznie chciałem rajstopy i to jeszcze czarne. Napalenie na nylonki małolaty i możliwość spotkania się z nią zrobiło jednak swoje i niczym

Krotka niestety przygoda z rajstopami zony kolegi

skarpetki, byla dosc zajeta dzieckiem. Jak zwykle po 40 minutach rozmowy z kolegę przy kawie udalem sie do łazienki. Tym razem to co zobaczylem przeroslo moje oczekiwania. Na koszu na brudy leżały: czarny podkoszulek kobiecy oraz cienkie czarne rajstopy, natychmiast je dotknalem i podnioslem nachylajac sie

Mallinka 8211 pończoszki i skarpetki

Bohaterką tego wpisu jest Mallinka. Studentka, stała czytelniczka Czarnych Rajstop. Dziewczyna już dawno chciała się ze mną skontaktować, ale jakoś to wciąż odkładała. W końcu zdecydowała się i była to bardzo słuszna decyzja. Jak przyznała, mój blog skłonił ją do częstszego noszenia rajstop

Nylonki w Maxmodels.pl

.   Często za dodatkowy motyw służą rożne pojazdy. To zdjęcie skojarzyło mi się z targami motoryzacyjnymi. Dziewczyna pozująca przy samochodzie. Seksowne czarne rajstopy i szorty. Mam nadzieję, że i w tym roku sporo dziewczyn zdecyduje się na taki właśnie strój. Na stopach fajne szpilki, niestety niezbyt

Nogi pierwsza klasa

cienkie, czarne rajstopy. Gdyby to widział Wojtek1692 prowadzący blog o czarnych rajstopach, przeżyłby dzisiaj jeden dzień w raju. Koleżanka często chodzi w krótkich spódnicach, ale rzadko zakłada cienkie rajstopy. A dzisiaj, aż mi szczena opadła. Nogi pierwsza klasa, prawie idealne. Muszę tutaj dodać, że

Koleżanka z pracy

połowy ud i to, co lubię najbardziej 8211 czarne, gładkie rajstopy. Mniam. Były doskonale przeźroczyste, ale to na pewno nie były 15 lub 20 DEN, tylko dobre 40 DEN 8211 z bardzo bliska siedzieliśmy obok siebie, więc było co oglądać widziałem grube linie materiału, świadczące o tym, że to

czarne rajstopy blog

 czy pochodzenia... Wyświetlają się również strony, z których do mnie zawędrowali... I, nie wiem dlaczego, ostatnio bardzo często pojawia się tam blog entuzjasty czarnych rajstop... Ja tam nie mam nic przeciwko czarnym rajstopom, chociaż o wiele bardziej cenię sobie ich zgrabną zawartość. No ale de gustibus et

Rajstopy maturzystki

czarnych rajstopach. Dawno temu podwoziła mnie autem i wtedy ukratkiem udokumentowałem te cudowności. Nie pamiętam, czy już je prezentowałem. Jest to możliwe, bo fotka była zapisana w pamięci bloga.      ----------------------------------------------   Mam już te rajstopy. Więcej w następnej notce. 

Powrót, ale bez komentarzy

jednak, że jest dość spora grupa osób, która Czarne Rajstopy przeglądała z przyjemnością, a nie z jakiegoś bliżej nieokreślonego przymusu. Już po ukryciu bloga dostałem różne bardzo miłe e-maile, także ze zdjęciami. To właśnie te sympatyczne wiadomości spowodowały, że zmieniłem zdanie. To oczywiście

Olaf - footjob

komentarzy.  Zachęcam do współpracy dziewczyny sprzedające swoją używaną bieliznę. Blog Czarne Rajstopy to idealne miejsce do zareklamowania Waszych skarbów.

Z innych blogów

Ostatnio przeglądałem różne blogi, skupiając się jednak na tematyce ubraniowej. Można w nich znaleźć ciekawe, rajstopkowe zdjęcia. Oto, co wyszperałem: Czarne, słaboprzeźroczyste rajstopy. Ich właścicielka przeciętnej urody, ale popatrzeć warto: http: agatiszka.blogspot.com 2010 01 denim

Rajstopy mojej żony najlepsze

Cudze chwalicie, a swego nie znacie. W ubiegłym roku wydałem 80 zł na rajtki obcych kobiet, a tymczasem praktycznie za darmo mam w domu największe cudowności. To rajstopki mojej żonki. Piękny zapach, zawsze zachowana higiena i bezproblemowo dostępne. Jeszcze nigdy na blogu nie prezentowałem rajstop

Kamis - cudowności

dziewczyny sprzedające swoją używaną bieliznę. Blog Czarne Rajstopy to idealne miejsce do zareklamowania Waszych skarbów.    

Ruszam po przerwie

Brak czasu, brak czasu i brak czasu .... To główne powody, dla których postanowiłem zamknąć rajstopowego bloga. Przestałem go pisać, a dodatkowo aby nie tracić czasu na kontrolę komentarzy itp. usunąłem go z sieci. Czarne Rajstopy były jednym z najpopularniejszych blogów w kategorii Dla

Białe kozaczki

?rok 2009 amp miesiac 2 Czarne rajstopki + białe kozaczki pod datą 13.01.2010: http: bialekozaczki.blog.pl archiwum ?rok 2010 amp miesiac 1 Na początek czarne pończoszki, a potem sporo cielistych nylonków: http: bialekozaczki.blog.pl archiwum ?rok 2009 amp miesiac 5 Tu też sporo rajtek: http

Mallinka i Patrycja

okazała się Patrycja. Dwudziestoletnia dziewczyna wyglądająca trochę młodziej przypadkowo spotkana na ulicy. Razem z koleżanką siedziała na ławce w centrum miejscowości. Od razu zwróciłem na nią uwagę, bo była ładna i oczywiście miała najseksowniejszy element stroju, czyli czarne cienkie rajstopy. Jej

Bordowe rajtki Oli

ponad +30 stopni. Byłem wtedy na plenerowym zlocie różnych pojazdów. Praktycznie zero cienia i ciągłe słońce. Upał mnie wykańczał, choć byłem można powiedzieć maksymalnie porozbierany. Wyobraźcie więc sobie jak się zdziwiłem, gdy zobaczyłem dziewczynę ubraną w grube rajstopy sam fakt ubrania rajstop

Wejścia

Statystyki podpowiadają, że wiele osób trafia na ten blog dzięki wyszukiwarce tematów, po wpisaniu haseł rajstopy, stopy, czarne rajstopy, pończochy etc. Pozdrawiam więc wielbicieli kobiecego piękna uwięzionego w cienki, zmysłowy materiał. Ponieważ jest to blog, który przede wszystkim porusza

Podkolanówki rajstopowe

dziwnie się mi przygladają gdy rozpakowuję rajstopy i przeglądam część przeznaczoną na stopy. Może będziesz w stanie podać mi model takich rajstop lub poprzez ogłoszenie na blogu ktoś mi pomoże. Z górz dziękuję.   Jeżeli ma ktoś info na temat takiego wzmocnienia, piszcie do autora tej prośby: marecki

12 Louis part 2

,całkiem,całkiem..-powiedziałam-gdyby założyć do tego dziurawe,czarne rajstopy i czarne,lakierkowe szpilki.. do tego naszyjnik do kompletu.Może być całkiem niezły zestaw.-stwierdziłam. -To co?Bierzemy?Tak od razu?Nie przymierzysz?-Carmen nie wiedziała,które pytanie zadać pierwsze,więc zadała mi je wszystkie na raz. -Tak,bierzemy.Tak,tak od

Nowa dziewczyna

podniecaniu się kocicą w czarnych rajstopach, zwolniły się siedzenia równoległe do moich. Szybko zostały zajęte - przez kogo? To w następnym wpisie. Dziś fotka Nadziei. Bez względu na to, ile piszę o innych laskach, to ona jest gwiazdą tego bloga. Kolejne pojawiią się po relacji z nylonkowej podróży pociągiem:

Ariadna, kolejne niesamowite stylizacje

od screenów prezentujących Ariadnę w czarnych rajstopach ze szwem firma Gabriella :     Tu link do całego wpisu.   Cienkie rajstopy w kropki:     Tu link do całego wpisu.   Jeszcze raz rajstopy w kropki. Stopy w sandałach, więc możemy podziwiać tę cudowną część ciała seksownej blogerki

Ach ta Alexis i coś o targach

Dawno już nie dodawałem żadnych screenów filmowych. Wracam zatem do super filmu z Alexis Brill. Kolejne scenki zabawy w boskich czarnych rajstopach.           Dla przypomnienia link do tego niesamowitego filmu.   Ostatnio otrzymałem dość sporo materiałów od czytelników bloga. Będzie coś

Blog ma już trzy lata

Mój blog ma już trzy lata. Wszystko zaczęło się 10 października 2005. Wówczas postanowiłem pisać o rajstopach i o mojej seksownej żonie, która bardzo często je nosiła. Tak to wyglądało: Początkowo pisałem tylko sporadycznie. W związku z tym czytelników też było mało. Potem dodawałem kolejne notki

Mama Glamour 2011 - odsłona piąta

szczególności do firm szyjących koszmarne koszule nocne, które doczekały się już kilku krytycznych postów na ciążowych blogach. Do większej fantazji i rozmachu zachęcamy również producentów specjalnych rajstop, fakt gdy brzuszek rośnie, to zasłania i dopiero w lustrze można zobaczyć co się ma na nogach

Czarne z pociągu i na ulicy

rzadko. W końcu jednak jechałem i było bardzo erotycznie. Usiadłem obok  seksownie ubranej długowłosej blondynki. Wiek ok. 35 8211 40 lat, ale bardzo ładna, zadbana. Oczywiście mój wzrok najbardziej przykuwały jej doskonale widoczne rajstopy. Czarne, gładkie i w kozaczkach, czyli pewnie pięknie

Nylonkowo z Youtube

Minął tydzień od ostatniego wpisu, więc czas napisać, co u mnie. Na początek najważniejsza dziewczyna, czyli żona. Po tej sprawie ze zdjęciami była na mnie obrażona, a jednocześnie robiąc mi na złość przez dwa dni nosiła rajstopy. Teraz już jesteśmy pogodzeni i nawet się bzykaliśmy. Niestety teraz

Żonka w czarnych

- na tak długim obcasie to jej jeszcze nie oglądałem i oczywiście rajstopy. Tak dawno już jej nie widziałem w rajstopach, dlatego było to niesamowite przeżycie. Nylonki były cienkie 15 - 20 DEN , gładkie i oczywiście czarne. Nie wiem jaka firma, bo już je kiedyś nosiła i teraz wyjęła z szafki, bez

Patrycja - jeszcze o jej cudownościach

Zgodnie z obietnicą wracam do Patrycji, czyli seksownej dziewczyny, której czarne, noszone cały dzień rajstopki odkupiłem na ulicy, robiąc przy okazji kilka zdjęć. Tu linki do wcześniejszych wpisów na ten temat: link 1 i link 2 . Kiedy tylko dziewczyny odeszły, a w pobliżu nie było nikogo, od

Żonka Saurina

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą dodaję fotki żony czytelnika bloga. Jego nick to Saurin. Dziewczyna ma 33 lata. Wzrost 175 cm. Rajstopy nosi praktycznie codziennie, głównie firmy Gatta o grubości 15 DEN. Grubszych nie lubi. Każdą parę nosi średnio około dwóch dni. Najczęściej zakłada rajstopy

Nowa praca i nylonkowe atrakcje

samej barwy szpilki na wysokim obcasie. Na długich i bardzo zgrabnych nogach czarne, gładkie ok. 15 DEN rajstopy. Mój ideał seksownego stroju. Swoista poezja. Niestety mogłem ją podziwiać tylko przez chwilę. Do wpisu dodaję trochę skarbów z Only Tease. Zaczynam od seksownej pary grafitowych cudowności

Z haremu prosto na East End

wszystkie fasony w tym rozmiarze mi pasują co prawda, ale o tym cicho sza... . Zakupy skończyły się  nabyciem dwóch par bajecznych tenisówek z satynowymi wstążkami zamiast sznurowadeł, legginsów do połowy stopy i pięknych śliwkowych rajstop wspaniała oferta w Uniqlo . Ale to, co najbardziej poprawiło mi

Obuwniczy

wrzucam filmiki, a następnym razem spora dawka fotek nadesłanych przez czytelnika bloga i jego dziewczynę. Będzie też ich filmik. Nauka gry na pianinie, czyli biała bluzka + czarne pończoszki: Dwie laski jedna w czarnych rajstopach i kozaczkach + facet: Blondynka zakłada czarne pończoszki i ręką robi

Pytając zwierza czyli wszystko co może cię zaprowadzić na tego bloga

Jasne że nie ma. Wszystko wszak to tylko sen, Czy mogę? tylko w czwartek.   27.02 : Fragment kojarzący się z cierpieniem Dla zwierza to mniej więcej trzecia minuta większości polskich produkcji kiedy zwierz naprawdę cierpi. Blogi o hipsterach nazywają się pamiętniki, zwierz poleca te Samuela

300 tagów

Może wydawać się dużo, ale jak się prowadzi intensywnie bloga, tak zróżnicowanego, to jest to stanowczo za mało! 65279 65279 amateur amatorzy anal bdsm bielizna big dick biuro biust Biusty blog blondyna Blondynka blowjob brunetka brzuch bukkake buzia byczek byk chat chuj ciota cipa cipka

Erotycznie w Rossmannie

początek kolejny blog ubraniowy i jego autorka Kasia w ciekawych rajstopach: http: jestemkasia.blogspot.com 2010 03 black-hearts.html Trochę fetyszowy wpis: http: jestemkasia.blogspot.com 2010 01 mock-stock-tights.html Inny blog. Autorka fotografuje ciekawie ubranych ludzi. Tu złapała czarnulkę w

Cieliste nylonki

. Ponieważ bloga czytają też fani skarpetek - postanowiłem założyć drugiego bloga: Skarpetki dziewczyn. Tu link: http: skarpetkidziewczyn.blox.pl html   Niestety nie będę edytował go zbyt często na Czarne rajstopy przecież nie mam zbyt wiele czasu - będzie głównie dla was. Dodawajcie linki.

Artystyczna stópka

.  Zachęcam do współpracy dziewczyny sprzedające swoją używaną bieliznę. Blog Czarne Rajstopy to idealne miejsce do zareklamowania Waszych skarbów.

Legginsy, kolejna porcja

sprzedające swoją używaną bieliznę. Blog Czarne Rajstopy to idealne miejsce do zareklamowania Waszych skarbów. 65279   Przypominam, że jeżeli chcecie zaprezentować nóżki, stopy swoich pań lub efekt ulicznych 8222 łowów 8221 , wysyłajcie zdjęcia na wojtek1692 at interia.pl antyspam, czyli at . Z

Swiatecznie.

Niespodziewanie zrobilo sie swiatecznie. Wczoraj w drodze do szpitala zobaczylysmy lodowisko i swiateczne kramy na Leidseplein. Aktualne zdjecia znalazlam w tym blogu: http: mizdemeanor.net 2008 12 21 christmas-in-amsterdam-leidseplein W drodze powrotnej  weszlysmy do sklepu, zeby zapytac o

Sekretarka znów w rajstopkach

Dziś sekretarka znów sprawiła mi miłą niespodziankę, czyli ponownie założyła czarne rajstopy może to nawet te same , czarną mini do połowy ud, czarne szpileczki inne niż wczoraj i białą bluzkę przez którą można dostrzec biały stanik okrywający średniej wielkości piersi. Super. Poniżej fotki

Sekretarka i targi

wracam do sekretarki, która w poniedziałek wygladała jak istna bogini seksu: biała bluzka, czarna mini do połowy ud i czarne szpilki - zasłaniające palce i piętę, ale pokazujące seksowne śródstopie. Najcudowniejsze w tym stroju były oczywiście czarne rajstopy - gładkie, ok. 15 DEN, wysokiej jakości

Top 50 - najczęstsze zapytania w Google 2009

2010 16.chirurdzy 17.ciasto na pizze 18.czarne rajstopy 19.sprawozdanie 20.kody do the sims 2 21.gotowe na wszystko 22.2012 koniec świata 23.xvideos 24.blox.pl 25.gołe baby 26.racuchy 27.projekty kuchni 28.wielkanoc 2010 29.nasza klasa blog 30.koniec świata 31.rosół 32.kody do gothic 2

Andżelika i jej blog

. Wiem, że widok moich stóp pozwala mężczyzną na chwile relaksu i zapomnienia. Czerpię z tego niezmierną przyjemność... 65279 Najczęściej noszę cienkie rajstopy i pończochy. Szczególnie opalizujące dodają elegancji i wdzięku. Na wieczorne wyjścia chętnie zamieniam je na kolor czarny. Zimą, gdy mróz

Powrót Lenki

  Jeżeli chcecie podzielić się swoimi nylonkowymi wspomnieniami - piszcie. Z chęcią je opublikuję. Jeżeli macie ciekawe, związane z tematyką bloga linki - dodawajcie je do komentarzy.  Zachęcam do współpracy dziewczyny sprzedające swoją używaną bieliznę. Blog Czarne Rajstopy to idealne miejsce do

Na Wigilię....

Bardzo przepraszam za tak długie milczenia... okazuje się, ze przed Świętami stylista jest jak Święty Mikołaj, ma pełne ręce roboty.  Ale teraz kiedy klienci ubrani a prezenty dla ich bliskich kupione dla moich oczywiście też : zabieram się za bloga :   Na ważne okazje każdy chce

Theo - jego 19-letnia dziewczyna

38. Najczęściej nosi rajstopy, pończochy zakłada tylko do zabawy i seksu. Jak napisał Theo, narzeczona przede wszystkim zakłada czarne 20 DEN lub cieliste 15 DEN. Czasami też nosi białe podkolanówki rajstopowe - do krótkich spódniczek. Na początek zdjęcia plenerowe, a w jednym z kolejnych wpisów

Kolejne od Andrzeja3114

jednak zaprezentuję końcówkę ostatniej sesji, bo te zdjęcia mam już obrobione. Kiedyś już pisałem o seksownej księżnej Kate Middleton. Dziewczyna ta bardzo mi się podoba. Ostatnio natrafiłem na ciekawy artykuł poświęcony jej... czarnym rajstopom. Dokładnie grubszym czarnym rajstopom. Takie rajtki teraz

Likepantyhose - jego dziewczyna

maturzystki Majki niestety nie na jej nogach oraz mój najnowszy zakup, czyli nylonki 18-letniej Oli. Będzie też trochę zdjęć dziewczyny Theo oraz moja twórczość, czyli dziewczyna wyprowadzająca pieska oraz wspomniane już czarne rajstopy kupione na ulicy. W tym ostatnim przypadku muszę dużo pisać i jest też

Co wynika z sondażu? Opozycja się uaktywnia. Skarpety a Straż Miejska. Bezrobocie rośnie! Znajdą się herby?

prowadzonym przez radnego Prawa i Sprawiedliwosci Jakuba Kowalskiego. Różnica pomiędzy blogiem Pani Radnej Morgan, a blogiem Pana Radnego Kowalskiego jest właśnie jednak taka, jak między blogowaniem, a blagowaniem... :- PS: Nikt nas nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne - mówił swego

Mama Glamour 2011 - odsłona czwarta

, która w niczym nie przypomina sztampowej ciężarówki w jeansowych ogrodniczkach z przed paru lat...   Jeśli masz ochotę przyłączyć się do mojej akcji, wszystkie szczegóły znajdziesz TU   Dzisiaj przedstawiam Wam Agatę vel Hafija, która prowadzi bloga pt. Baby Under Construction http: baby

Dziewczyna Kamisa

rajstopkowych zdjęć. 65279   Jeżeli chcecie podzielić się swoimi nylonkowymi wspomnieniami - piszcie. Z chęcią je opublikuję. Jeżeli macie ciekawe, związane z tematyką bloga linki - dodawajcie je do komentarzy.  Zachęcam do współpracy dziewczyny sprzedające swoją używaną bieliznę. Blog Czarne Rajstopy to

Komentarze

pokazuję dwa pierwsze - na bosaka: Po zdjęciach znów trochę pomasowałem stopy, powąchałem i dziewczyna przy mnie zdjęła rajstopy. Jeszcze trochę pogadaliśmy i umówiliśmy się na następne spotkanie w połowie maja. Ma mieć wtedy czarne rajstopy.

46 8211 The Wild World of Batwoman 1966

- należy nabrać ciała, by kostium Batwoman sprawiał wrażenie wyraźnie zbyt małego - gdy to osiągniemy, wbijamy się w czarne rajstopy i body tak to się chyba nazywa . Na wierzch narzucamy czarną pelerynkę z futra, w pasie obwiązujemy się złotą szarfą z wisiorkami - na głowę dobieramy kreację z Moulin

Mama Glamour 2011 - odsłona trzecia

, czarnych rajstop, majtasy ciążowe i jeden wyciągnięty sweter zapewne również czarny . Do tego dochodzi jeszcze jeden fragment na temat tego, że ciąża to idealny moment, aby pożyczyć koszule i podkoszulki od męża. Ale to chyba w momencie jak tę jedną sukienkę wrzucę do pralki? Staram się to wszystko jakoś

Początek

Witajcie miłośnicy i miłośniczki rajstop! Szczególnie koneserzy mojego ulubionego, czarnego koloru. Co w tym blogu będzie? Dokładnie jeszcze nie wiem, ale na pewno będą to rzeczy autentyczne z mojego życia, pewnie też jakieś zdjęcia. Mam 28-letnią żonę i pewnie jej rajstopom zostanie ten blog w

W kropki

komentarzy.  Zachęcam do współpracy dziewczyny sprzedające swoją używaną bieliznę. Blog Czarne Rajstopy to idealne miejsce do zareklamowania Waszych skarbów.

1 września

rajstopkach. Niestety czarnych nie było. Tego dnia zdecydowanie powinienem brać urlop i wyruszyć z aparatem na miasto. To praktycznie jedyny dzień + zakończenie roku szkolnego , w którym wiele dziewczyn rezygnuje ze spodni i bawełnianych skarpetek, zakładając spódnice i rajstopy. Super oczywiście mówimy o

Trzy dziewczyny - finał

szkolnego i bardzo seksowne, ubrane w mini i czarne rajstopy licealistki w pewnym momencie zeszły rozmową na temat rajtek. Jedna z nich stwierdziła, że rajstopy koleżanki są takie ładne, gładkie i na chwilę je pociągnęła. Myślałem, że mi przez ten widok penisa rozerwie:           Dość opisywania

Theo - czarne podarte

i jego suczka uruchomią zapowiadanego już dość dawno bloga. Jak tylko to się stanie, na pewno napiszę o tym w jednym z wpisów. Natomiast w kolejnej notce Czarnych Rajstop wspomnienie z parkingu nadesłane przez czytelnika o nicku Miller2 . Będą też kolejne zdjęcia narzeczonej Theo w podartych

Jeszcze o podkolanówkach i Dorota

zobaczycie pod tym linkiem: www.mojestopy.za.pl Poniżej pierwsza częś fotek, które cudowna Dorota udostępniła czytelnikom bloga Czarne Rajstopy:   I jeszcze zapowiedź następnej sesji: Na koniec pozdrowienia dla By78 i pytanie. Te cudowne nóżki z ostatnio dodanego linka to Twojej dziewczyny? img249

Pierwszy skarpetkowy wpis

Bez wątpienia skarpetki noszone przez dziewczyny to też mój fetysz. Może nie kręcą mnie aż tak bardzo jak rajstopy, ale bez wątpienia nie przejdę obojętnie obok ładnej laski pokazującej choć fragment swoich skarpetek. Z komentarzy na blogu quot Czarne rajstopy quot wynika, że i inne osoby kręci

Mam pierwsze miejsce

No to stało się - Czarne Rajstopy zdobyły pierwsze miejsce w zestawieniu blogów tylko dla dorosłych. Bardzo mnie to cieszy i oczywiście mobilizuje do dalszego działania. Przyznam, że gdy zakładałem ten blog, to nawet przez myśl mi nie przeszło, że rajstopy interesują aż tak wiele osób. Super

Cieliste w metrze

.   Jeżeli chcecie podzielić się swoimi nylonkowymi wspomnieniami - piszcie. Z chęcią je opublikuję. Jeżeli macie ciekawe, związane z tematyką bloga linki - dodawajcie je do komentarzy.  Zachęcam do współpracy dziewczyny sprzedające swoją używaną bieliznę. Blog Czarne Rajstopy to idealne miejsce do

Klip An deiner seite mieszanką z koncertów we Francji? ^^

lat zaczęto się identyfikować z nowym gatunkiem pochodzącą od nazwy emo. Podsycane podczas hardcorowych umierających płomieni emo cjonalne dzieci opanowują każde prowincjonalne miasto globalną dzielnicę podmiejską ubierając się w mundurki składające się następująco z - chudych czarnych dżinsów

TELEKAMERY 2010 - modowe wzloty i przeciętności

wydaje mi się fryzura, niepotrzebnie powtarzająca efekt fali z sukienki. No i Ewa Farn a, która wbrew powszechnemu trendowi nie ma zamiaru niepotrzebnie dodawać sobie lat  i chwała jej za to. Zwracam Waszą uwagę na zestawienie białej sukienki z siwymi rajstopami i butami. Stali bywalcy tego bloga

czarne rajstopy blog

Do założenia tego bloga zamusiła mnie sytuacja z wczoraj.Jestem zafascynowany rajstopami i wszystko co z nimi związane.Wczoraj odprowadzalem tesciową z imienin koleżanki.Była lekko ...a nawet dość dobrze wstawiona.Ona kreci mnie od zawsze ale wczoraj...czerwona sukienka,czarne rajstopy

PORADA STYLISTKI : TUNIKA ANKI

i łańcuskzi stylizowane na zrobione  z metalowych podkłądek pod śrubki można wykonac samodzielnie . 2 Ten sam zestaw, tylko zamiast ażurowych rajstop - czarne leggisny . Pod tunikę zawsze można założy krótkie koronkowe spodenki lub jakiekolwiek inna i śmiagc w niej jako sukience, a w razie co nie

Białe i czarne pończochy

Proszę się nie onanizować, abym nie miał Waszych grzechów na sumieniu! Statystyki bloga podpowiadają, że wiele osób trafia na niego poprzez wpisanie do wyszukiwarki słów związanych z rajstopami pończochami. Dla nich podaję odnośnik do strony, na której są ulubione przeze mnie białe pończochy

Nazywam się WINNY

modnie. Jednak w przeciwieństwie do sztucznych trendów oderwanych od klimatu i pory roku, tak naturalny idealnie wpasowujący się w krajobraz kolor zasługuje na naszą uwagę. Nie ma tutaj mowy o ślepej fascynacji nakręcanej przez modowe magazyny i blogi. Nie o nią mi chodzi, choć zdaję sobie sprawę z jej

Oszukała

mnie nie zawiodła. Wczoraj cały dzień nosiła czarne, wzorzyste rajstopy 30 DEN Gatta te, co ostatnio , a po południu wspaniale się w nich bawiliśmy. Bez żadnej gry wstępnej. Podciągnąłem jej spódniczkę, zdjąłem z jednej nogi rajstopy i ściągnąłem majtki. Od razu założyłem gumkę i wszedłem w nią po

Sekretarka

Dzisiaj jakoś tak naszło mnie na wspomnienia o sekretarce. O dziewczynie, na temat której wiele razy pisałem w Czarnych Rajstopach. Przykładowy link do jednego z wpisów na jej temat . Z perspektywy czasu strasznie żałuję, że nie przyznałem się jej do swojego fetyszu. Mogłem to zrobić chociażby

Księżniczka Elfi

Ten wpis jest trochę nietypowy. Niedawno odezwała się do mnie dziewczyna - Księżniczka Elfi. Spodobał jej się blog i postanowiła zaprezentować w nim swoje seksowne stópki i nóżki oraz wspaniały tyłeczek. Te cudowne kształty okrywa ciekawy materiał wzorzystych rajstop. Na chwilę obecną mało o niej

Venezjana

serii prezentującej producentów rajstop i ich ofertę. Przedstawiam rajstopy Venezjana. Ich ofertę dostałem z serwisu intymna.pl i oczywiście nie mogłem odmówić sobie dokładnego jej przejrzenia. Poniższe zdjęcie pierwotnie było większe i prezentowało całe modelki. Upał chyba zaszkodził serwerom : Moim

Kobiety.

lat. Była trochę postawna, ale nie gruba. Była w czarnej spódnicy przed kolano, nawet delikatnie zachodził na kolano. Porządnie ubrana, z nienaganną fryzurą czyli trwała na krótkich włosach. Nie lubię takich fryzur. Czarne rajstopy. Pisze o niej bo za tych czarnych rajstop było widać nieludzko

Początki zawsze są trudne...

- secondhand kuferek - secondhand sandałki Clara Barson - Allegro czarne rajstopy - Gatta bransoletka z pereł - Mama : nbsp nbsp nbsp

ŚREDNIA WAŻONA

kolczyki z masy perłowej, czółenka i balerinki ze szpecącym wycięciem, za krótkie szerokie spodnie, pastelowe spodnie trzy czwarte i wszelkiego rodzaju szerokie bermudy, halka z prowansalskiej tkaniny, kurtka pikowana, która tylko wygląda dobrze jesienią w Sologne na spacerze z dwoma czarnymi labradorami

!!!

żakiet, czarne półbuty na płaskim obcasie, jasnobrązowe rajstopy. Zaginiona zabrała ze sobą torbę na zakupy w czerwono-czarne paski i czarny portfel. Kobieta cierpi na zaniki pamięci. Proszę o wszelkie informacje o miejscu pobytu Marty pod nr tel. 507 815 800, 032 210 3554 lub z najbliższą jednostką

czarne rajstopy blog

, szczupłą budowę ciała, włosy długie, czarne ze śladami siwizny mogą być upięte w kok , oczy piwne. W dniu zaginięcia ubrana była w popielatoszary żakiet, czarne półbuty na płaskim obcasie, jasnobrązowe rajstopy. Zaginiona zabrała ze sobą torbę na zakupy w czerwono-czarne paski i czarny portfel. Kobieta

Znalezione blogi:

Skarpetki dziewczyn (wojtek1692)
Skarpetki dziewczyn to pewne uzupełnienie blogu Czarne rajstopy . Rajstopy to mój wielki fetysz
Czarne rajstopy (wojtek1692)
Blog poświęcony najseksowniejszej części damskiej garderoby, czyli rajstopom. Ten niezwykły

Miejsca:

Naga (10)
Warta (4)
Niemce (4)
Marki (4)
Warszawa (3)
Poro (3)
Paryż (3)
Londyn (3)
Kraków (3)
Tokio (2)

Firmy:

RUCH (8)
Allegro (7)
Google (5)
Onet (4)
Zono (2)
YouTube (2)
Żurawie (1)
SKOK (1)
JaGo (1)
Endgame (1)