Wszystko o:

chcę być mam±

Chcę być dobr± mam±

Bycie mam± dla Filipka nauczyło mnie wielkiej cierpliwo¶ci. Nie jestem dobr± mam± i nawet nie staram się ni± być, bo im bardziej się staram tym gorzej to wychodzi. Filip nauczył mnie bardzo wiele, u¶wiadomił mi moje słabo¶ci ale dał też wiele miło¶ci. Przyznam się szczerze nie jestem stanowcz±

chcę być mam±

           Chcę być mam± . Taki mam plan i marzenie. Wszystkie składniki potrzebne do wykonania s± - mam cudownego męża, malutkie mieszkanko na dobry pocz±tek, stabiln± pracę, jestem zdrowa. Chcę zaj¶ć w ci±żę i być mam± jak moja kochana mama.            Na pocz±tek mógłby być chłopiec Wiem

Próba generalna lub fałszywy alarm

WSTĘP: Wczoraj o 6 rano poczułam co¶ dziwnego. Sklasyfikowałam to jako s±czenie wód płodowych - założyłam podpaskę i wróciłam do łóżka czekaj±c na skurcze. Od 9:20 zaczęłam je czuć - nie obawiajcie się dziewczyny, że nie rozpoznacie kiedy przychodzi skurcz - wrażenie trudne do opisania ale niezapom

Po porodzie

Madzia dostała 8 punktów na 10 możliwych w skali Apgar. Jako ambitna baba oczywi¶cie musiałam się dowiedzieć, dlaczego tylko 8 chociaż to norma, ale ja nie lubię słowa 8222 norma 8221 . Dostała po jednym punkcie za skórę i odruchy, wszystko przez wcze¶niactwo co chwilę na położnictwie

CUD NARODZIN 6.11.2008r

jechał wolno... i dojechał... Poszedł na oddział i przywiózł mał±... była taka ¶liczna z owijana w beciku i taka bezbronna... ale cała NASZA! Dostał m±ż karteczkę z opisem że przyszła na ¶wiat 6.11.2008r o godz 13.00 waga 3250g a nie jak miało być 4kg 54cm dostała 10 pkt. Ap. To był najszczę¶liwszy

Ku czci rodz±cego się ojcostwa

quot Podczas ci±ży biologia nadaje rytm, intuicja podpowiada kobiecie, co ma robić. Mężczyzna oczekuje wskazówek, ponieważ chce działać, unikaj±c tym samym poczucia bezradno¶ci. Jak sobie radziły z tym inne kultury i czasy? Przygl±daj±c się przeżywaniu ci±ży i porodu przez mężczyzn, warto prz

Pocz±tek historii

W sumie zaczęło się tak jak opisywałam - 12 lutego poczułam jakie¶ s±czenie. Po wizycie w szpitalu zalecono mi dalsz± obserwację, sprawdzenie wydzieliny wkładkami AlSense zamówiłam je przez internet, wysłali po 2 dniach, przyszły po tygodniu czyli już po porodzie i konsultację u lekarza prowadz±c

Co¶ więcej o 8222 sposobie 8221

No to przyszedł czas, żeby zdradzić metodę, o której tylko napomknęłam 27 marca ponad miesi±c temu . Otóż znam dokładnie dzień, w którym mam jajeczkowanie. Nie tylko dlatego, że mam regularny cykl miesi±czkowania, ale używam pewnego ¶wietnego urz±dzenia o nazwie persona wszystkiego o nim można

To minie

Pod koniec ci±ży 8211 według różnorakich poradników 8211 dokucza coraz więcej dolegliwostek małych dolegliwo¶ci . Jedynym oferowanym pocieszeniem jest magiczne: 8222 to niedługo minie 8221 lub 8222 pociesz się, że słonica chodzi w ci±ży 24 miesi±ce 8221 Ha ha ha Co minie??? Zg

Stereotypy

Skoro inni kupuj± lub załatwiaj± nam ciuchy i wyprawkę dla Magdy, to stwierdziłam, że nie mogę być tak± wredn± mamu¶k± i sama dziecku też co¶ kupię... Najpierw porozgl±dałam się za używanymi ciuchami, a potem przyszedł czas na markowe sklepy dla dzieci. I tu złapał mnie lekki nerw. Bo co to

08.11.2005 IUI i CIˇŻA

... m±ż mnie przytulił i ucałował powiedział że mnie kocha a ja szlochaj±c zasnęłam. Rano wstałam test leżał koło łóżka... podniosła i II grube krechy zaczełam skakać i krzyczeć jestem mam±!! Na pewno jestem!! 20dpo bete 397,23 mlU ml 21dpo beta 492,59 mlU ml 23dpo beta 832,82 mlU ml Co za rado¶ć, co za

W domu

. Na razie tylko boję się jak Marek podoła z zajmowaniem się Madzi± przez 4 godziny, kiedy ja będę prowadziła próby. Oczywi¶cie do dyspozycji będzie miał mój ¶ci±gnięty pokarm, ale akurat tak się składa, że ostatnio Madzia lubi w godzinach wieczornych ¶rednio od 18:30 do 22 być non stop przy piersi

Szpital...Karetka... stres...depresja...

12 listopada... to był mój wła¶ciwie nasz najgorszy dzień w życiu, które przeżyli¶my do tej pory... Była w B-B z Julka Jacek nasz przywiózł w Mikołaja by oczekiwać na cud narodzin mojej siostry... i miał wrócić po nas 13.11... Niestety w pi±tek mała dostała wymiotów chlustaj±cych... po takich trze

Bilans

Nic nowego się nie pojawia, bo się nic nie dzieje... Tzn. staramy się z moim najwspanialszym mężem, ale to nie tak 8222 hop siup 8221 . I dobrze. Na razie i tak dalej łykam kwas foliowy, zastanawiam się co zrobić, żeby schudn±ć ale nie rezygnuj±c z jedzenia czekolady, któr± strasznie lubię...

no jezdem

Sorry ludziska, to pisanie bloga jest coraz trudniejsze. Nie z powodu braku czasu akurat obecnie jestem na zwolnieniu lekarskim, więc teoretycznie czas mam ale jednak sprawa pisania o tym, co mi się wydaje, a może za jaki¶ czas okaże się, że tak nie jest, jest raczej... No po prostu brak mi

Bajka na pocieszenie?

8222 Dawno dawno temu, pewnie gdzie¶ w XVIII wieku pewien stolarz, mieszkaniec Matarni, w czasie srogiej zimy, podczas szalej±cej zamieci, wyruszył pieszo do odległego o 10 km Gdańska, aby sprowadzić lekarza dla oczekuj±cej rozwi±zania żony, której stan zdrowia znacznie się pogorszył. W trakcie

Oksytocyna

nawet za często teraz dzwoni, ale zawsze z dobr± rad± czy pomysłem, ¶wietna Babeczka z niej jest. Chciałabym być dla Magdy tak± osob±, jak± dla mnie jest moja Mama. Jutro ci±g dalszy, czyli o oddziale położnictwa.

Już minęło 6 tygodni

     Ogólnie proszę Państwa to Madzia chowa nam się zdrowo, za wyj±tkiem: - częstych płaczów przy gazach strasznie się biedactwo napina ale dzielnie sobie radzi - licznych krostek na twarzy tzw. tr±dzik niemowlęcy, na razie nie ma oznak alergii - przepukliny pępkowej... Od tego napinan

¦niło mi sie ostatnio

...że lekarze opatentowali sposób, żeby ciężarna mogła na chwilkę odpinać swój brzuch bez szkody dla dziecka... Zrobiłam tak w czasie koncertu, ale Madzia Dziadumiła płakała - kto ma ochotę, to proszę sobie ten sen tłumaczyć :D Marzę, żeby w końcu zasn±ć na brzuchu...albo na prawym boku. Hmmm,w su

Poronienie

16.12 jestem w Szpitalu lekarz po USG stwierdza że jest jeszcze szansa i chc± mnie zostawić przez weekend, aby to sprawdzić. Beta idzie do góry i nikt przed ¶więtami nie che się podj±ć zabiegu. Nabrałam nowej nadzieji wychodzę ze szpitala my¶lałam że lekarz się pomylił i stał się cud i moje dziecko

Ojej...

No ładnie, cały maj bez notki, czerwiec już się kończy a ja dopiero zabieram się do pisania... Się działo dużo, za dużo: 1 Się przeprowadzili¶my. Zaraz na pocz±tku maja wprowadzili¶my się do starej kamienicy w centrum starej Oliwy, zaraz obok starego parku oliwskiego. Park jest tutaj największy

Pół roku minęło

Za pół roku będziemy ¶więtowali roczek Madzi. Pewnie będzie już próbowała chodzić, mówić mama i tata itp... Na razie jest lekko opóĽniona w porównaniu z wszystkimi bezsensownymi poradnikami, jednak lekarka twierdzi, że mie¶ci się w normie, a to najważniejsze. Poza tym Nasze Dziecko nie gaworzy ale

Madzia,Madzia, Madzia, Madzia

Za dwa dni skończy się mój urlop macierzyński... Dobrze, że jako nauczycielka mam jeszcze wakacje, żeby być z moj± ukochan± córeczk±, a potem bedę do szkoły jeĽdziła tylko dwa dni w tygodniu Madzi± opiekować się wtedy będzie moja Mama . Gdyby postawić się w sytuacji kobiety, która po 18 tygodniach

chcę być mam±

... dni parę z mojego pamiętnika... Wiecie że postanowili¶my z Jackiem zgłosić się do OAO by w końcu zakończyć te lata starań... niepowodzeń i rozczarowań. Przez grudzień i styczeń robiłam jeszcze estradiol by sprawdzić czy nam się może udać naturalnie... niestety wyniki były złe... W lutym powiedzi

18.12...nadal brak choinki a mega kłopoty...

.30 bawiła się z mam±... ku mej wielkiej rado¶ci poł±czonej ze łzami w oczach WIEM ŻE TO GŁUPIE... Noc przebiegła wzorcowo co 3-4h cycu¶... nawet sobie nastawiłam budzik jak by Julka zapomniała o jedzeniu... ale nie zapomniała Rano kiedy sie uspokoiłam... walła MEGA kupkę wodnista doda że strasznie

zostało 6 dni... żeby cię zobaczyć

Kochana córeczko! To już ostatnie wpisy na mój osobisty BLOG w końcu założyłam go po to by wylewać tu swoje smutki, rozterki, żale i cudne nowiny... Tytuł Blogu to ...chce być mam±... i chyba w końcu mi się uda ni± zostać, po ciężkich latach starań w końcu i dla mnie za¶wieciło słońce, wła¶ciwie

Troszkę więcej o nas

            No to może troszkę więcej o mnie, bardziej o nas, bo do quot tanga quot trzeba dwojga            Tak sobie u¶miechnięci wygl±dali¶my 1 paĽdziernika 2005 ¶wieża sprawa . Znamy się tylko dwa lata ale ¶wietnie się dogadujemy jak na razie,hehe . Mój m±ż to MAREK, a ja mam na imię ASIA

Nasze dzieci nie poznaj± Dziadka Ry¶ka

dał mu dwa lata aktywno¶ci, długo przecież jeszcze chodził do pracy, jeĽdził na różne zabiegi, starał się... Wierzę, że już nie cierpi, że znalazł się w niebie razem ze swoj± mam±, razem z Janem Pawłem II. Odkrył już największe tajemnice swojego życia, dane już mu zostało poznać, jaki był sens jego

Ale to już było...

No dobra, w końcu napiszę o tym co było i nie wróci więcej...miejmy nadzieję Spoko, u mnie wszystko gra, oczywi¶cie byli¶my już u ginekologa bardziej już żyję następn± wizyt±, która będzie 1 wrze¶nia , niemniej jednak trudno było pisać o swoim małym, kiełkuj±cym szczę¶ciu, kiedy w sercach nos

Bardzo pocieszona.

Wczoraj odwiedzili¶my naszego pana 8222 pochwora 8221 i podgl±dali¶my Madziuchę na USG. Pochwór piał z zachwytu, że wszystko jest pięknie, że Madziucha waży ponad kilo, zmieniła pozycję, a łożysko poszło do góry. Potem stwierdził, że jest podobna do Taty, widzieli¶my jak ziewa i wiemy też, że

11 paĽdziernika - diagnoza ci±ża martwa

pieniędzy, sławy i urody... Tak trudno pogodzić się z faktem że po raz drugi umiera w tobie kto¶ za kogo oddała być życie, kto¶ komu chcesz je wła¶nie dać... Zastanawiam sie dlaczego tak jest... muszę i¶ć o tym z kim¶ porozmawiać bo czuję pustkę, żal, ból, zło¶ć... nie czuję miło¶ci tylko nienawi¶ć

W końcu wracam

Po dłuższej nieobecno¶ci wracam do ¶wiata rzeczywistego i wirtualnego z dobrymi wiadomo¶ciami: 21 lutego o godzinie 14:37 według zapisu szpitalnego o 14:40 razem z Markiem zostali¶my rodzicami to się dopiero okaże, czy zostaniemy Rodzicami . Magda w dniu urodzin miała 54cm i ważyła 2900

8 Kwiecień 2005r

To tydzień po ¶mierci papieża...postanowiłam że spiszę swoje my¶li na papier... by w sercu było lżej... Blok ten będzie dotyczył mojego największego pragnienia... zostania mam±... Zacznę od pocz±tku moich starań... Rok 2000r miałam wtedy skończone 26 lat za sob± starania z termometrem i nic. Zdrowa

09. Stycznia 2004r

Wybrałam Klinikę Gameta ŁódĽ Prof. Radwan Po konsultacji z lekarzem i badaniach zdiagnozowano u mnie quot wrogo¶ć ¶luzu quot . Ta przypadło¶ć mogła utrudnić mi naturalne zaj¶cie w ci±żę. 28.01.2004r 1 IUI - lewy jajnik 23 mm cykl naturalny 24.03.2004r 2 IUI - lewy 21,30 mm prawy 23 mm cykl st

Sorki - resorki

Przepraszam wszystkich - miałam codziennie dodawać kolejnych szczegółów o pobycie w szpitalu, ale Najwspanialszy podj±ł decyzję, że bierze tydzień urlopu i skończył mi się wolny czas, hehe :D Byli¶my wczoraj u Pediatry, wszystko super i wogóle. Madzia wczoraj miała 3 tygodnie chociaż tak na prawdę

Czas na sprostowanie

Eh, pozmieniało się troszkę, ostatnia notka mocno nieaktualna. Po pierwsze oczywi¶cie Madzia jest już starsza i ma ponad 7 miesięcy. Do tego siedzi, gada nie ma szans na mama, za to tatata i bababa a nawet blabla jest na okr±gło ale zębów nadal brak. Poza tym Madzia sama odstawiła się od piersi

16.03.2008r godz. 17.00 pierwszy słoiczek

Pierwsze inne jedzonko to nowy krok w rozwoju dziecka, tak jak siedzenie, raczkowanie, pierwszy z±bek itd. Dzi¶ był dzień naszej pierwszego dania MARCHEWKOWEGO starannie się do tego przygotowałam... tak my¶lałam Niestety ciut się rozczarowałam... było to tak... Godzinnke po cycuniu przygotow

kołysanka dla Julki... zawsze przy niej płacze..

tyle szczę¶cia mi, każdego dnia... Z Tob± chcę poznawać ¶wiat. Z Tob± spędzać każdy dzień. Życie mi przyniosło skarb piękny jak sen! Jesień to do siebie ma, że czujemy bicie naszych serc, odk±d jeste¶ każdy dzień to cud i codziennie mocniej kocham Cię! Na jesienny głowy ból, zamiast mikstur u¶miech

5 maj 2008 badanie prenatalne

Badanie prenatalne   I trymestr                         badanie - prawidłowa ci±ża wewn±trzmaciczna                    akcja serca - obecna 155 ud min                               CRL - 61,0 mm                                 NT - 1,6 mm                  ko¶ć nosowa - widoczna                czasz

Pierwsze koty za płoty

No, niestety tym razem się nie udało... Potrzeba mi więcej pokory wobec ¶wiadomo¶ci tego, że to jednak nie ode mnie po pierwsze zależy cud poczęcia. Ale różne czynniki mogły to nasze quot zachodzenie quot zakłócić, jak np. ¶mierć mojego Taty, wyjazdy z chórem i przemęczenie. Tak więc łykam kwas

Jestem w ci±ży naturalnej... cud

skończyłam 32 latka. 01.09 brak ... test B-hcg 168,4 mIU ml Jestem w ci±ży... ale cicho sza nikomu ani słowa, jakby miało wszystko pękn±ć jak bańka mydlana. 04.09 test B-hcg 564,3 ImU ml :- wizyta w Provicie i jest pęcherzyk w macicy ale jest też krwiak... nie moglo być tak dobrze... Leki , zastrzyki i

1 czerwiec... Dzień Dziecka

No i kolejny Dzień Dziecka... bez mojego małego Leonka i Matyldy... Musiałam nadać moim aniołkom imiona bo chcę się do nich zwracać jak do moich dzieci a nie duchów... Dużo rozmy¶lałam jak ich mam wspominać i w który dzień... czy w dzień zaj¶cia w ci±że czy w dzień poronienia... a jednak Dzień

17 kwiecień 2006r

¦więta...kiedy się skończ±... wiem wiem... wszyscy życz± nam jak najlepiej... ale mam do¶ć tych dobrych słów, rad chcę trochę spokoju... ciszy. Dostałam dzi¶ więc owulacja wyjdzie 29-30 kwietnia, za 3 dni zaczynam stymulacje Lamet± przez 5 dni, lecz mam wcze¶niej zrobić USG i dowiem sie czy nie

Dobre duszyczki z internetu...

To szok... ile obcych osób z internetu może my¶leć i modlić się w mojej intencji i mojego nienarodzonego dziecka... Obecnie jestem zarejestrowana na na Forum Starania i Nasz Bocian tam poznałam wiele par, które nie mog± tak jak ja z mężem cieszyć się szczę¶ciem posiadania dziecka. Wspieramy się sło

Zatroskana

Kejti pisała w komentarzach, że widać w ostatnim po¶cie troskę... Hmmm, ja po prostu nie wiem co się dzieje, nie za bardzo rozumiem. W zeszłym tygodniu dwie moje znajome trafiły na patologię ci±ży 8211 jedna w 28, a druga w 32 tygodniu ci±ży. Ich dzieci ¶piesz± się na ¶wiat.. A ja? Biegam,

Histeroskopia 20.02.2007r... brr brr

No i maj± mnie znowu na sali operacyjnej... 2000r HSG wynik OK, 2003r Laparoskopia wynik OK, 2007r Histero.... do tego 3 poronienia... jak ja znosę ten chłód na sali, lamy i ten wstętny fatel... Badania zrobione wymaz z kanału szyjki - wzorcowy, HCV ujemne, HBS 174 IU 1 czyli mam przeciwciała... bet

Zostało 40 dni

Bilans prawie przed met±: 1. Torba do szpitala od dwóch tygodni spakowana oj wzięło mnie 2. Wózek, przewijak, wanienka, wszystkie kosmetyki załatwione 3. Ciuchy podobno s± po rodzinie, ale ich nie widziałam, tylko kilka par skarpetek do mnie dotarło m.in. jako prezenty pożegnalne od uczniów 4. J

17 lipiec 2005r

Zaczęłam dzi¶ stymulację do mojego 6 IUI ponownie mnie naszpikuj± lekami i zobaczymy co uro¶nie. Poł±czyli mi Clo i Monopur znowu 7dc jestem w¶ciekła na Novum. Jadę do Provity to Klinika w Katowicach, dr. Grettka miły i przystojny lekarz decyduje że u nich zrobię IUI a nie w Novum.   Pojechałam do

02 Stycznia 2001r

Praca, praca i tak dalej... Pojawił się też kto¶... bardzo miły kto¶... Mężczyzna wiek 29 lat wolny, miły i dobry quot ojciec dla mojego dziecka... jeszcze nienarodzonego quot Wpadłam mu w oko na szkoleniu i od razu zaiskrzyło. Biegał za mn± cały dzień potem telefony, nocne rozmowy i dreszcze na s

06.Kwiecień 2005r

Zmieniłam Klinikę na Novum w Warszawie Dr. Zamora i Halama Kolejna badania, PRL powyżej normy, PCT dodatni, LUF syndrom nie pękaj±cego pęcherzyka... Potem walka z bakteriami ale jestem na dobrej drodze. Szereg USG pęcherzyki nie pękaj± tylko po piku LH się kurcz± i zniekształcaj±... Nie mogę podej¶ć

2.04.2007r mineło dwa lata od ¶mierci Jana Pawła II

quot A szło za Nim mnóstwo ludu, także kobiety, które zawodziły i płakały   nad Nim. Lecz Jezus zwrócił sie do nich i rzekł: Córki jerozolimskie, nie płaczcie nade Mn±, płaczcie raczej nad sob± i waszymi dziecmi. Oto bowiem przyjd± dni, kiedy mówic będ±:   Szczę¶liwe niepłodne łona, które  nie rod

12 maja 2007r. 6 lat razem...

Tak wczoraj minęło 6 lat jak razem jeste¶my z Jackiem... Poznali¶my się w pracy... jaki¶ rok wcze¶niej ale byli¶my tylko znajomymi z pracy... Jacek dzwonił coraz częstej...i wydzwonił spotkanie 12.05.2001r. Sobotni wieczór spędzili¶my na imprezie... i tak jak przyjechał tak został... Minęło 6 cudown

Dziecko.

W życiu kobiety nadchodzi taki moment w którym pragnie mieć dziecko. W pełni ¶wiadoma tej wielkiej odpowiedzialno¶ci, kłopotów i nieprzespanych nocy a zarazem wielkiego szczę¶cia, mogę powiedzieć że jest to moim największym marzeniem. Od jakiego¶ czasu nie mogę przestać my¶leć o małym słodki

dzi¶ kończe 2 miesi±ce

¦więta mineły w spokoju i ciszy... Slwester też był po¶cielowy Dostałam mini lampke szampana i piwko Karmi... było bosko - My i nasz skarb! Dzi¶ 6.01.2008r kończymy 2 miesi±ce i jaka jestem już duża mam 64cm i 5130g ogólnie Pan doktor twierdzi że Julka zdrowa jak rydz... radzi kolejne robic 06

...kolejna kłótnia...

Tak prawdę mówi±c zaczynam zastanawiać się po co ja założyłam tego bloga. Może po to aby się wyżalić 8230 tak, chyba tak, na pewno! Ja mówię o swoich odczuciach, przeżyciach, emocjach i ci±gle wynikaj± z tego jakie¶ negatywne konserwacje, dzi¶ zaliczyłam kolejna kłótnie o maleństwo które t

niedziela 9.07.06r

... co tu pisać... 6 lipca przyszedł na ¶wiat syn quot Szymon quot mojej przyjaciółki cudne 3 kg, dwa niebieskie oczka i ¶liczne usteczka... GRATULACJE!!! A teraz co¶ o mojej 9 IUI... ciężko powiedzieć czy się powiodła, bo w 11dpo zrobiłam HCG i 0,753 łez nie było... wyschły mi oczodoły... ale do

Wyniki... -0

Moje wyniki 17 dpo 168,4 mIU ml 20 dpo 564,3 mIU ml progesteron  42,23 ng ml przyrost 230 OK co 72h 24 dpo 1838 mIU ml przyrost 220 OK co 96h 27 dpo 2732 mIU ml progesteron  35,46 ng ml przyrost 48 Ľle co 48h 29 dpo 3607 mIU ml progesteron  35,02 ng ml przyrost 32 Ľle co 48h 31 dpo 4345

20. Maja 2005r

6 IUI i nowa stymulacja Monopurem na który chyba jestem uczulona. 4 x Monopur zastrzyk + Temaxin + Pregnyl 10000jm i mam 2 cysty 33mm i 7 cm!! Znowu antykoncepcja przez 2 cykle potem znowu podejdę do 6 IUI.Koło 14 lipca kończę antyki o zgrozo już lato... Ferti-Med nowa Klinika w moim mie¶cie? Dr. Y

06 marca 2006r

Minęły kolejne dwa cykle na antykach... już jestem po depresji na nowo chcę walczyć i wierzyć w cuda... a trochę o nich poczytałam na Internecie. Cykl naturalny + wiesiołek + kwas foliowy + dużo optymizmu... 6 marca IUI moja juz 8 z kolei i dwa tygodnie oczekiwań... 11dpo beta 23,2 mlU ml 14dpo

02. Maja 2005r

nadrobić... ale co z ¶luzem... Te dwa tygodnie mnie dobij±, czekanie, my¶lenie i nadzieja która może pękn±ć jak bańka mydlana... 15.Maja TEST NEGATYWNY ten ból, to rozczarowanie... Dlaczego nie mogę mieć tego jednego, małego, różowego, zdrowego dziecka... czy ja tak dużo chcę od życia...

Dzień Wszystkich ¦więtych 1.11.2007

* * * to dla moich aniołków niech się pal±... i nie gasn±... ...zawsze o Was pamitam i bardzo za Wami tęsknie... Jacek też choć on tego nie okazuje co nieznaczy że o was nie mysli. Dzi¶ na spacerze widziałam was w li¶ciach pięknie pokolorowanych drzew... a delikatny wiaterek co muskał mnie

Fotkowo

Madziulka sie wszystkim podoba, a najbardziej nam. Pstrykaj± jej zdjęcia na lewo i prawo i wła¶nie linkami do jej fotek chciałabym się pochwalić: Na tych stronach znajdziecie nie tylko zdjęcia mojej córeczki, ale także rewelacyjne zdjęcia moich chórów, mojego męża i moje http: www.ifcia84.blogs

17t4d... a jednak WOMAN -

USG... i tu ci niespodzianka... nie chłopak tylko dziewczynka Jacek szaleje ze szczę¶cia... w końcu to on nada jej IMIĘ... chyba Julia Z dzidzi± wszystko OK rozwija się prawidłowo, serduszko bije 168 ud m, ma juz paluszki u r±k i nóżek, oczodoły i pełen żoł±dek moich wód płodowych. Lekarz powiedz

zostało 10... może 11 tygodni...

...wiem to już prawie 29tc i powinnam się z całego serca cieszyć t± ci±ż±... ale czasem co¶ we mnie pęka... i zaczynam  tak było wczoraj czytaj±c swój blog wstecz...  zalałam się łzami... przypomniałam sobie te straszne chwilę i ta pustkę w sercu...  ... jak by się co¶ stało Julce... to chyba umrę i

32t5d... uff

Czuję się jak balon... a moje nogi odmawiaj± posłuszeństwa, kręgosłup mnie boli, toaleta to mój drugi ulubiony pokój... waga na dzi¶ wskazał to 82,5kg załamka... Jem przecież normalnie... dwa posiłki i owoce na kolacje... a te kilogramy sk±d... jak ja je zbije po urodzeniu... Dobre w tym że nie mam

Alarm

dorosłej kobiety która powinna być opanowana i spokojna... ale ja tyle przeszłam nie mam zapasu spokoju wszystko wykorzystałam... Bicie serca 160 minutę to taka rado¶ć dla ucha matki... mamy 3 cm i jeste¶my bardzo ruchliwi, ale fotkę to tylko tyłeczka dał sobie zrobić... już fochy...

100 dni... STÓDNIÓWKA 12.08.2008r

Zostało 100 dni... czy mam już wszystko no przyj¶cie Julki... hmm NIE Został pokoik... i tu mamy sprzeczne zdanie z mężem... ale dojdziemy do kompromisu, do tego wózek... Jacek szuka takiego NAJ... z atestem, a ja chce na trzech kołach... Mamy już nosidełko wraz z baz± do samochodu... Teraz malowani

Urlop w EGIPCIE

Kto to widział żeby do Egiptu jechać w lipcu? 50 C w dzień, morze było gor±ce, woda w kranie też, basen jak zupka cieplutki... Ale co tam wakacje jak z bajki... widziałam najpiękniejsze rafy, pływałam z ławicami ryb, czułam się jak w akwarium... albo w raju... Super hotel, basen, ludzie i my wypoczę

Na razie 涶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

Poranny test wykazał ci±żę, ale na razie 涶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶. Jakby co, to dzieci±tko ma najwyżej 2 tygodnie, ale na razie 涶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ Najwspanialszy mężu¶ już oszalał, ale na razie 涶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ Jak będziemy po wizycie u ginekologa około 17 lipca to wtedy gło¶no się pochwa

Wierszyk... od moich aniołków...

quot Bose aniołki siedz± na chmurkach, A każdy lekko jak piórko fruwa I każdy czuwa, cichutko czuwa Nad tat±, który płakać nie umie, nad siostr±, która nic nie rozumie, Nad dziadkiem, babci± smutn± czasami i swoj± mam± -osnut± łzami I każdy woła cicho z daleka: mamo już nie płacz, mamo ja czekam

9 IUI 22 czewiec 2006r

22.06.2006r moja kolejna przygoda z zaj¶ciem w ci±że... Estradiol 573 PRL 6,30 pęcherzyk dominuj±cy 23 mm... niby wszystko wskazuje na to że może być z tego dzidzia... ale test dopiero 3 lipca. Łykam leki Witaminę E 1 x 1, Selen 1 x 1, acard  1 x 1, kwas foliowy 1 x 1, Bromergn 1 x 1, Duphaston 2

¦wi±teczny bonusik

Była pro¶ba o fotki naszej cudownej córeczki, więc dla porównania poniżej zamieszczam podobne ujęcie z różnic± miesi±ca - widać postęp, co nie? Prosimy o analizę i wpisywanie wniosków w komentarzach :D A wszystkim czytaj±cym, odwiedzaj±cym, krewnym i znajomym życzymy ¶wi±tecznego nastroju na każdy

STYCZEŃ 2005r

ERA INTERNETU Znalazłam parę dobrych stron, nowych przyjaciół i wiedzę czasami większ± niż lekarze po studiach. Nasz-Bocian i dziewczyny które mnie wspieraj± i z którymi się spotykam Bietka, Alilka, DanaJB, Klarysa, Anetka, JaJula, Gosik, Lotka, Malu, Fana ... i wiele innych. Co ja bym bez was zrobi

7 styczeń 2007r

rękami z pod ziemi wykopie... ale dam rady musze i chcę. quot Życie człowiekowi zostało użyczone a nie dane quot Syrus

chcę być mam±

Czuje się fatalnie... wymiotuję jest mi niedobrze... do tego te skurcze... Sama nie wiem czy tak ma być... czy jest co¶ nie tak... DATA 28.04 jest dla mnie jak wyrok... 50 na 50 mam szansę lub NIE! Jak przeżyć te 3 tygodnie... jak przeżyć to USG... jak przeżyć klęskę... a jak przeżyć rado¶ć by

18.lipiec 2007r serce mi krwawi...

... beta... 0,1... lipa 9 IUI z 8.07.07r sie nie udało... wiem że to 10dpo, ale jak by co¶ miało wyj¶ć to by wyszło... zreszt± kicha na całego... Podejdę do 10 IUI jak się da w tym cyklu jak nie będzie cyst... a potem tylko wczasy gdzie¶ daleko........ ja m±ż i plaża... Muszę zrobić co¶ dla siebie

koniec 4 miesi±ca...

Mamy już 6800g... rozmiar 74... szok dziewczyna jak malowanie Kocham t± kluseczkę nad własne życie, jest naszym największym skarbem, słoneczkiem w pochmurny dzień, tęcz± na niebie, stokroteczk± na ł±ce, kropl± wody na ¶rodku pustyni... Dni bez Ciebie Juleczko były puste i smutne... Mama szczę

jutro 31 tc

muszę być dzielna! moja waga to 80kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeszcze 9tc i będziesz z nami... JULKA!

kochana Juleczka...

Wła¶nie mi leżysz na kolankach, u¶miechasz się tak ładnie... zjadła¶ mlecza wiec pora na sen... ale przecież tak fajnie zaczepiać jest mamę... Mama kołysze swoj± córeczkę by miała cudowne sny... by nic j± nie trapiło... by sen był pogodny... a powieki lekkie... Niech cię me aniołki otul± kołderk± z

9 miesi±ć... dziwny i ciekawy czas...

... pokój już gotowy teraz musimy czekać na ciebie bo jeszcze 26 dni... i będziesz z mam± i tat±

14 tydzień 4 dzień USG

... mój cud nadal trwa... dzięki ci Boże... Dzidzia ma się dobrze, na USG o 8.00 rano wła¶nie się przeci±gał, tak słodko wygl±dał...- bo to na 80 SYNEK tak się strasznie cieszę... Mamy prawie 10cm, widziałam 4 komory serca i pracuj±c± przeponę, pełen żoł±dek czyli przełyk działa, mamy paluszki u nó

Ból i żal... minoł... została pustka ...

Pozostał mi tylko smutek i żal, serce mi krwawi... Co mi zostało tylko zło¶ć, ból, żal i bezsilno¶ć... Robie badania, szukam nowinek w internecie, i lekarstwa na moj± chorobę... bo to choroba - prawda?

USG 8t3d

USG to był cudny dzień... Dzidzia ma już 8t3d i ma już 1,6cm, serce bije jak dzwon 160 minute norma od 150-170, za 3 tygodnie USG, a za 4 tygodnie USG genetyczne, od jutra zaczynam 3 miesi±c... ze złych rzeczy to to że krwiak nadal jest i dlatego mam 3 tygodnie L4.

Badanie Genatyczne i Histopatologiczne

Badanie Genetyczne Kariotypu zrobiłam w Zabrzu w Szpitalu Klinicznym ul. Traugutta 6 tel 032-37-04-106 Dr Angelika Wawrzkiewicz-Witkowska - wynik OK Badanie Histopatologiczne - kosmówka i doczesna  ?

28 Wrzesień 2002r

Mój ¶lub! Mój m±ż! Moje upragnione szczę¶cie! To był niezapomniany dzień... ko¶ciół te słowa płyn±ce z serca, łzy i szczę¶cie... Czego trzeba więcej do szczę¶cia... dziecka... Od razu zabrali¶my się do działania... w noc po¶lubn±... Mijały cykle... miesi±ce... lata... zaczęłam się naprawdę bać.

Wakacje Turcja 2005r Side

To były cudowne wakacje dwa tygodnie w raju, słońce, plaża, miło¶ć On i Ja razem na zawsze... Musieli¶my naładować akumulatory do walki o nasze marzenie, o nasz cud, o dziecko które bardzo pragniemy...

chcę być mam±

...to niesamowite jak na moich oczach ro¶nie nasz skarb co dzień się zmienia, dorasta i pięknieje... o ile można być piękniejsz± w oczach matki... Jest jak kwiat który podlewam pielęgnuje i układam... cudnie być matk±!

19t4d... a jednak WIKTORIA nasze małe zwycięstwo

USG... kolejny stres przed a rado¶ć po... M±ż my¶li nad imieniem dla Naszej KRÓLEWNY dzi¶ padła propozycja Wiktoria - Zwycięstwo ... w końcu troszkę o ni± walczyli¶my... Mamy ¶liczne zdjęcie z USG.. czyż nie ma ¶licznego noska po mamie...

...my¶li...

...kiedy¶ lekarz mi powiedział... że każde poronienie zbliża mnie do udanej ci±ży... wtedy to mnie zasmuciło... bo jak to rozumieć... ma pozwolić umrzeć dziecku by inne mogło żyć... A teraz to rozumiem...  każdy upadek, strata... ból... zbliżał mnie do rado¶ci i miło¶ci jak± niesie jutro...

34t.... na karku... zostało 7 tygodni ci±ży

Ojj... już bliżej niż dalej! amp tygodni i na ¶wiecie pojawi się Julka, która ma już 2556g i jak twierdzi lekarz... dobijemy do 4kg !!! 17.11 planowan± mam CC zobaczymy czy natura nie wykręci mi jakiego¶ numerku! Mała kopie jak najęta żebra mamy robi± chyba za hu¶tawkę

11 grudzień 2006r 31dc... i brak

11.11 20.11 USG  - nic nie widać na USG bez pęcherzyków... cykl bezowulacyjny... chyba.. bo cuda istniej± 11.12 31dc brak i wielka nadzieja... choć pewenie jutro pry¶nie...

5 tygodni do porodu...

Juleczko... jak ja się nie mogę doczekać by wzi±ć cię na r±czki, przytulić, pocałować, pogłaskać... Kocham cię moja ptaszyno... już nie długo się spotkamy za 5 małych poniedziałków

22t4d... kolejne USG

Nasz mała córeczka ma już 640g serce bije miarowo 143 u m widzieli¶my jej Ľrenice... szok... jest naszym małym nietoperkiem bo wisi głow± w dół

Mama w sieci! Uwaga dzieci!

postanowiłem zupełnie ¶wiadomie zarwać noc. Bo tak. Zarywanie nocy, jest w stylu romantycznych poetów. A ja chcę być takim romantycznym poet±. Żyj±cym biednie i krótko. Dramatycznie wpatruj±cym się w ekran, a promienie o¶wietlaj± cerę o niezdrowym kolorze. Nawet dziwkom jest żal takiej melancholijnej pokraki

Natalia Niemen - Jestem mam± - to moja kariera

JESTEM MAMˇ - TO MOJA KARIERA My¶lałam kiedy¶: ,,zdobędę ¶wiat, Co drzwi przede mn± już otwiera. To kwestia dni, no może lat. W papierach sukces i kariera. 8221 Mówili: ,,talent 8221 , mówili ,,wdzięk 8221 , Mówili: ,,wejdĽ szerok± bram±. 8221 W¶ród ofert rozejrzałam się. Wybrałam, chcę być mam±

Zagubiona dusza

zapłacić za krzywdę jak± wyrz±dził tej dziewczynie. Kiedy wrócił do domu, jak zawsze w drzwiach przywitała go mama. Od razu zauważyła że co¶ jest na rzeczy. Chłopak miał bardzo dobry kontakt z mam±, troszczyła się ona o niego i zawsze była obok. Zapytała czy chcę zje¶ć co¶, napić się, ale Kuba odwiesił

I. To dopiero pocz±tek.

, przyjeżdżali co jaki¶ czas z paczkami dla mnie i brata. Pierwsza lekcja wf, idę do przebieralni, ¶limaczym tempem żeby z premedytacj± się spóĽnić. Nie, nie dlatego że nie chcę ćwiczyć, ale dlatego żebym nie musiała się przebierać przy koleżankach z klasy. Moje w±tłe ciałko a byłam bardzo chuda, pokryte

Mama - kobieta sukcesu

Mama 8211 kobieta sukcesu W¶ród ofert rozejrzałam się, Wybrałam - chcę być mam±. fragment piosenki Natalii Niemen pt. Jestem mam± - to moja kariera. Zanim zostałam mam± mojego synka wydawało mi się, że macierzyństwo jest w pewnym sensie ograniczeniem wolno¶ci, zahamowaniem rozwoju

Bycie mam±...

mam mówi jak to super jest być młod± mam± tylko dlatego, że wstyd im sie przyznać, ze nie jest latwo, przyjemnie..nie tak jak pisz± w ksi±żkach. S± kolki, nocne placze, nieprzespane cale tygodnie, ulewania, wymioty, obesranie wszystkiego.. Przychodz± kryzysy pt quot po co mi to było?? quot ...i tym

MemoriesOnTV

MemoriesOnTV to program, dzięki któremu jest możliwe przygotowanie pokazu slajdów z materiałów graficznych w formie filmowej.

MemoriesOnTV przyda się, je¶li mamy kolekcję zdjęć, któr± chcieliby¶my zobaczyć na odtwarzaczu DVD. Aplikacja jest prosta w obsłudze, także dla

Portrait Professional

poprawienie fotki, je¶li nie mamy ochoty lub czasu na dokładniejsz± poprawę.

Portrait Professional przyda się każemu, kto chce poprawić swoje zdjęcie tanim kosztem.

UltraVNC

mamy możliwo¶ć dostępu do swojego stacjonarnego komputera z dowolnego miejsca na ¶wiecie. Warunkiem jest zainstalowanie VNCServer na pececie pełni±cym rolę serwera, oraz VNCViewer na PC, do którego chcemy mieć dostęp. Program jest w pełni darmowy.

Double Desktop

zastosowań komercyjnych. Aplikacja będzie działać w trayu, sk±d jednym kliknięciem myszy przeł±czamy się na drugi z pulpitów.

Double Desktop przyda się zarówno w przypadku, gdy mamy bałagan na pulpicie i potrzebujemy dodatkowego miejsca do pracy, w przypadku gdy chcemy oddzielić pracę od

Ashampoo Core Tuner

ustawienia procesów. Jeżeli sterujemy tym sami, to my mamy kontrolę nad tym, jaki proces korzysta z rdzeni.

Ashampoo Core Tuner jest idealnym rozwi±zaniem dla tych, którzy sami chc± sterować optymalizacj± procesorów. Sami możemy zdecydować, która aplikacja będzie działała najszybciej

Znalezione blogi:

mam gdzie¶ problemy, awantury i inne dziwne wydarzenia które codziennie przeszkadzaj± mi w byciu
Czarny ja¶min (czarnyjasmin)
nie mam nic wspólnego z kim¶ o nicku blackjasmine, który to chciałam, ale był zajęty
Wspomnienia ciężarówki (polaolahopla)
Spodziewam się maleństwa i chcę pokazać innym jak wspaniale jest być mam±
MojeTroski (ewelineczeczka943)
Chce aby ten blog był moim internetowym pamiętnikiem ... nie mam komu się zwierzyć ..wiec wyleje
Mam córkę i chcę się podzielić refleksjami zwi±zanymi z byciem tatusiem Zosi i w ogóle! Od
chudnę na zmianę. Chcę być chuda, prefekcyjna, ważyć jak najmniej ...
Mam nadzieję na napisanie kilku ciekawych rzeczy odno¶nie bycia szeregowym pracownikiem w małej
... jak być mam± i nie zwariować? Gdzie karmić jak przewijać? A tu by się chciało kawy napić
Myszka i Miszka (myszka_i_miszka)
mam± i chwile z dzieciństwa synka, które chce zapamiętać. Bez lukru i bez przeginania w drug± stronę.
Koty Moim Życiem (kociaraa2001)
pasjonuj±. Od zawsze chciałam mieć kota, tylko za każdym razem co¶ było nie tak. Zapraszam do czytania

Miejsca:

Warszawa (63)
Marki (37)
Pawłów (32)
Wrocław (27)
Adamów (27)
Kraków (25)
Naga (24)
Tokio (23)
Londyn (21)
Janów (21)

Osoby:

Doda (7)
Madonna (6)
Eminem (6)
Doni (5)
Juan (3)
Dr. Dre (3)
Prince (2)

Firmy:

RUCH (74)
Prochem (19)
DIALOG (14)
SAP (11)
Mieszko (9)
Allegro (7)
SKOK (6)
Tesco (5)
Virgin (4)
Google (4)